Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 : Mooiste gitaarsolo's
zoeken in:
0
moviefreak#1
geplaatst: 19 maart 2005, 16:34 uur
29. Metallica - Nothing Else Matters
nog veel meer van Metallica dat nog kan komen ...
nog veel meer van Metallica dat nog kan komen ...
0
geplaatst: 19 maart 2005, 17:01 uur
Kom op Toto, je hebt bijna een hele pagina alleen volgepost... Het is niet erg hoor, als het topic even 10 minuten stil ligt...
0
moviefreak#1
geplaatst: 19 maart 2005, 17:11 uur
Ik heb hem door, hij wil zo snel mogelijk naar de nummer 1 om aldaar die ene song van Toto te plaatsen , welke song dat is is voor mij ook nog een raadsel 

0
geplaatst: 19 maart 2005, 17:20 uur
moviefreak#1 schreef:
Ik heb hem door, hij wil zo snel mogelijk naar de nummer 1 om aldaar die ene song van Toto te plaatsen , welke song dat is is voor mij ook nog een raadsel

Ach, dat doet er toch helemaal niet toe, ze zijn immers allemaal fantastisch. Ik gok dat TOTO er zo nog 10 uit z'n mouw schud om te topplaatsen mee te vullen.
0
geplaatst: 19 maart 2005, 18:07 uur
To...............oh nee niet weeral 
19. Tool - Forty Six & 2 (meer een gitaar én drumsolo tegelijkertijd)

0
geplaatst: 19 maart 2005, 19:12 uur
herman schreef:
Wat betreft GNR - November Rain: ik vond de 64ste plaats wel mooi genoeg voor dat nummer. Child In Time had van mij daarentegen wel in de top 10 gemogen!
Wat betreft GNR - November Rain: ik vond de 64ste plaats wel mooi genoeg voor dat nummer. Child In Time had van mij daarentegen wel in de top 10 gemogen!
Child In Time is mijn inziens de mooste allertijden. November Rain scoort bij mij ook erg hoog.
Verder ben ik heel slecht in dit topic. Ik houd eigenlijk niet echt van gitaarsolo's.
Ik ook niet echt. Ik ben meer een riffjes man. Een goed bedacht riffje vind ik echt 10x leuker dan een ellenlange solo, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
0
geplaatst: 19 maart 2005, 19:15 uur
Ik zie dit nummer de laatste tijd iedere zondagavond bij The Box Classics. Wat een irritant kutnummer is het toch zeg. En dan staan die 2 gitaristen daar tegenover elkaar een beetje te soleren, bah. Daar komt nog eens bij dat de ene gitarist een piraat met een vlassnorretje is en de andere het ontbrekende BeeGees lid lijkt te zijn.
16. Derek And The Dominoes - Layla
0
moviefreak#1
geplaatst: 19 maart 2005, 19:20 uur
thyson schreef:

0
geplaatst: 19 maart 2005, 19:24 uur
gemaster schreef:
Ik ook niet echt. Ik ben meer een riffjes man. Een goed bedacht riffje vind ik echt 10x leuker dan een ellenlange solo, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
(quote)
Nog 1 hier, riffjes all the way. Misschien leuk voor een volgend topic, al moet natuurlijk wel voorkomen worden dat daar dan allerhande nummers vanwege de solo ingezet gaan worden. Volgens mij weten sommigen het verschil niet eens tussen een solo en een riff.
0
moviefreak#1
geplaatst: 19 maart 2005, 19:27 uur
15. Jimi Hendrix - All Along the Watchtower
vrees niet ... ik heb er nog meer van Jimi in mijn mouw
vrees niet ... ik heb er nog meer van Jimi in mijn mouw
0
geplaatst: 19 maart 2005, 19:30 uur
yeah, jimi - burn my guitar - hendrix!
14. Led Zeppelin - Since I've been loving you
14. Led Zeppelin - Since I've been loving you
* denotes required fields.