Muziek / Toplijsten en favorieten / The Sound top10
zoeken in:
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:08 uur
1. New Dark Age
2. Judgement
3. Total Recall
4. Contact the Fact
5. Monument
6. Possession
7. Winning
8. Winter
9. Party of the Mind
10.I Can't Escape Myself
En bij deze band had ik eigenlijk nog wel even door kunnen gaan
2. Judgement
3. Total Recall
4. Contact the Fact
5. Monument
6. Possession
7. Winning
8. Winter
9. Party of the Mind
10.I Can't Escape Myself
En bij deze band had ik eigenlijk nog wel even door kunnen gaan
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:10 uur
Hé....wat zien ik? Ik zal dadelijk ook een lijstje maken...goed idee, orbit!
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:19 uur
Dat dit nog niet bestond, inderdaad
Ik kom vanavond of morgen ook met een lijstje
Ik kom vanavond of morgen ook met een lijstje
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:20 uur
orbit schreef:
En bij deze band had ik eigenlijk nog wel even door kunnen gaan
En bij deze band had ik eigenlijk nog wel even door kunnen gaan
Het zal niemand meer verbazen, dat ik ook wel even zo door kan gaan...maar vooruit met moeite en pijn. Hier is mijn top 10:
01. Monument
02. Where The Love Is
03. Contact The Fact
04. Kinetic
05. Sense Of Purpose
07. Restless Time
08. Fatal Flaw
09. We Could Go Far
10. Mining For Heart
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:32 uur
1. Unwritten Law
2. Longest Days
3. New Dark Age
4. Party of the Mind
5. Heyday
6. Sense of Purpose
7. Silent Air
8. Posession
9. Monument
10. Judgement
willekeurige volgorde, 10 x
2. Longest Days
3. New Dark Age
4. Party of the Mind
5. Heyday
6. Sense of Purpose
7. Silent Air
8. Posession
9. Monument
10. Judgement
willekeurige volgorde, 10 x
0
Ruby1966
geplaatst: 23 november 2007, 11:04 uur
1. Possession
2. Winning
3. Burning Part of Me
4. New Dark Age
5. Fatal Flaw
6. Winter
7. Under You
8. Judgement
9. I Can't Escape Myself
10. Hothouse
2. Winning
3. Burning Part of Me
4. New Dark Age
5. Fatal Flaw
6. Winter
7. Under You
8. Judgement
9. I Can't Escape Myself
10. Hothouse
0
geplaatst: 23 november 2007, 11:19 uur
1- Silent Air
2- Hour Of Need
3- I Can't Escape Myself
4- Fatal Flaw
5- Monument
6- Missiles
7- Where The Love Is
8- New Dark Age
9- Winning
10- All Fall Down
2- Hour Of Need
3- I Can't Escape Myself
4- Fatal Flaw
5- Monument
6- Missiles
7- Where The Love Is
8- New Dark Age
9- Winning
10- All Fall Down
0
geplaatst: 23 november 2007, 12:12 uur
0
Ruby1966
geplaatst: 23 november 2007, 12:14 uur
Zonder jou zou ik het nummer waarschijnlijk niet eens kennen
0
geplaatst: 23 november 2007, 12:17 uur
Ruby1966 schreef:
Zonder jou zou ik het nummer waarschijnlijk niet eens kennen
Zonder jou zou ik het nummer waarschijnlijk niet eens kennen
Mooi, zo'n extern geheugen
0
geplaatst: 23 november 2007, 14:13 uur
1. I Can't Escape Myself
2. Missiles
3. Monument
4. Winter
5. Sense of Purpose
6. Total Recall
7. Where the Love is
8. Winning
9. Skeletons
10. Contact The Fact
2. Missiles
3. Monument
4. Winter
5. Sense of Purpose
6. Total Recall
7. Where the Love is
8. Winning
9. Skeletons
10. Contact The Fact
0
geplaatst: 23 november 2007, 16:09 uur
Een The Sound-top 10, altijd leuk
1. New Dark Age
2. Counting The Days
3. I Can't Escape Myself
4. Monument
5. Silent Air
6. Possession
7. Total Recall
8. Golden Soldiers
9. Heartland
10. Sense Of Purpose
1. New Dark Age
2. Counting The Days
3. I Can't Escape Myself
4. Monument
5. Silent Air
6. Possession
7. Total Recall
8. Golden Soldiers
9. Heartland
10. Sense Of Purpose
0
geplaatst: 23 november 2007, 16:15 uur
1. Missiles
2. Winning
3. Silent Air
4. Judgement
5. Heartland
6. Heyday
7. New Dark Age
8. I Can't Escape Myself
9. Skeletons
10. Unwritten Law
2. Winning
3. Silent Air
4. Judgement
5. Heartland
6. Heyday
7. New Dark Age
8. I Can't Escape Myself
9. Skeletons
10. Unwritten Law
0
geplaatst: 9 december 2007, 21:26 uur
1. New Dark Age
2. Missiles
3. Heyday
4. Contact the Fact
5. Fatal Flaw
6. Silent Air
7. Whirlpool
8. Words Fail Me
9. The Fire
10. Skeletons
2. Missiles
3. Heyday
4. Contact the Fact
5. Fatal Flaw
6. Silent Air
7. Whirlpool
8. Words Fail Me
9. The Fire
10. Skeletons
0
geplaatst: 24 februari 2008, 12:30 uur
Welhaast een onmogelijke opgave. Alles van The Sound kan in de top-10. Maar OK dan, een poging:
1. Silent Air
2. Winter
3. Barria Alta
4. Total Recall
5. Monument
6. Heartland
7. Contact the fact
8. "a new way of life"
9. I give you pain
10. Where the love is
Oef, het is eruit!
1. Silent Air
2. Winter
3. Barria Alta
4. Total Recall
5. Monument
6. Heartland
7. Contact the fact
8. "a new way of life"
9. I give you pain
10. Where the love is
Oef, het is eruit!
0
Sheplays
geplaatst: 25 mei 2008, 18:55 uur
1. Winning
2. Sense of Purpose
3. Winter
4. "a new way of life"
5. Judgement
6. Contact the Fact
7. Whirlpool
8. Mining For The Heart
9. Missiles
10. Love's Not A Ghost
2. Sense of Purpose
3. Winter
4. "a new way of life"
5. Judgement
6. Contact the Fact
7. Whirlpool
8. Mining For The Heart
9. Missiles
10. Love's Not A Ghost
0
geplaatst: 26 mei 2008, 10:46 uur
Een tussenstand (leek me aardig). Voor de hoogste notering 10 punten, voor de laagste 1:
1. New Dark Age (52)
2. Monument (45)
3. Silent Air (43)
4. Winning (37)
5. Missiles (35)
6. Winter (32)
I Can't Escape Myself (32)
7. Contact The Fact (31)
8. Sense of Purpose (27)
9. Judgement (26)
10. Total Recall (24)
11. Possession (23)
Fatal Flaw (23)
12. Heyday (19)
13. Where The love is (18)
14. Heartland (13)
15. Unwritten Law (11)
16. "a new way of life" (10)
17. Hour of Need (9)
Counting The Days (9)
Longest Days (9)
Party of the Mind (9)
18. Barria Alta (8)
Whirlpool (8)
Burning Part of Me (8)
19. Kenetic (7)
20. Mining For Heart (5)
Restless Time (5)
Skeletons (5)
21. Golden Soldiers (4)
Under You (4)
22. We Could Go Far (3)
Words Fail Me (3)
23. The Fire (2)
I Give You Pain (2)
24. Love Is Not A Ghost (1)
Hothouse (1)
All Fall Down (1)
1. New Dark Age (52)
2. Monument (45)
3. Silent Air (43)
4. Winning (37)
5. Missiles (35)
6. Winter (32)
I Can't Escape Myself (32)
7. Contact The Fact (31)
8. Sense of Purpose (27)
9. Judgement (26)
10. Total Recall (24)
11. Possession (23)
Fatal Flaw (23)
12. Heyday (19)
13. Where The love is (18)
14. Heartland (13)
15. Unwritten Law (11)
16. "a new way of life" (10)
17. Hour of Need (9)
Counting The Days (9)
Longest Days (9)
Party of the Mind (9)
18. Barria Alta (8)
Whirlpool (8)
Burning Part of Me (8)
19. Kenetic (7)
20. Mining For Heart (5)
Restless Time (5)
Skeletons (5)
21. Golden Soldiers (4)
Under You (4)
22. We Could Go Far (3)
Words Fail Me (3)
23. The Fire (2)
I Give You Pain (2)
24. Love Is Not A Ghost (1)
Hothouse (1)
All Fall Down (1)
0
geplaatst: 4 juli 2008, 22:40 uur
1. Counting the Days
2. Longest Days
3. Dreams Then Plans
4. Silent Air
5. Party of the Mind
6. The Fire
7. "a new way of life"
8. Missiles
9. We Could Go Far
10. Judgement
2. Longest Days
3. Dreams Then Plans
4. Silent Air
5. Party of the Mind
6. The Fire
7. "a new way of life"
8. Missiles
9. We Could Go Far
10. Judgement
0
wijsneus
geplaatst: 22 oktober 2008, 13:01 uur
de mooiste 10, eerst willekeurig, later gerangschikt :
01. I can't escape myself
02. Silent air
03. Winning
04. Fatal flaw
05. New dark age
06. Heartland
07. Words fail me
08. Unwritten law
09. Winter
10. Possession
01. I can't escape myself
02. Silent air
03. Winning
04. Fatal flaw
05. New dark age
06. Heartland
07. Words fail me
08. Unwritten law
09. Winter
10. Possession
0
geplaatst: 25 oktober 2008, 23:54 uur
01. Silent Air
02. Skeletons
03. Jeopardy
04. Sense of Purpose
05. Glass and Smoke
06. One More Escape
07. Heyday
08. Quarter Past Two
09. Fatal Flaw
10. The Fire
02. Skeletons
03. Jeopardy
04. Sense of Purpose
05. Glass and Smoke
06. One More Escape
07. Heyday
08. Quarter Past Two
09. Fatal Flaw
10. The Fire
0
geplaatst: 27 februari 2009, 23:10 uur
01. Winning
02. Monument
03. New Dark Age
04. Winter
05. Jeopardy
06. Party Of The Mind
07. Golden Soldiers
08. Totall Recall
09. Resistance
10. Possession
02. Monument
03. New Dark Age
04. Winter
05. Jeopardy
06. Party Of The Mind
07. Golden Soldiers
08. Totall Recall
09. Resistance
10. Possession
0
lowriderluuk
geplaatst: 16 april 2009, 10:45 uur
1. New dark age
2. Monument
3. Longest Days
4. Winter
-----
5. Total recall
6. Sense of purpose
7. Judgement
8. Silent air
9. Winning
10. A new way of Life
Beste album
1. Shock of Daylight
2. Monument
3. Longest Days
4. Winter
-----
5. Total recall
6. Sense of purpose
7. Judgement
8. Silent air
9. Winning
10. A new way of Life
Beste album
1. Shock of Daylight
0
wijsneus
geplaatst: 21 oktober 2009, 13:02 uur
wijsneus schreef:
de mooiste 10, eerst willekeurig, later gerangschikt :
01. I can't escape myself
02. Silent air
03. Winning
04. Fatal flaw
05. New dark age
06. Heartland
07. Words fail me
08. Unwritten law
09. Winter
10. Possession
de mooiste 10, eerst willekeurig, later gerangschikt :
01. I can't escape myself
02. Silent air
03. Winning
04. Fatal flaw
05. New dark age
06. Heartland
07. Words fail me
08. Unwritten law
09. Winter
10. Possession
In volgorde gegoten ( zéér moeilijk ! )
01. I Can't Escape Myself
02. Silent Air
03. Heartland
04. Winning
05. Fatal Flaw
06. Words Fail Me
07. Possession
08. Unwritten Law
09. Winter
10. New Dark Age
0
geplaatst: 23 november 2009, 22:29 uur
1. New Dark Age
2. Missiles
3. Skeletons
4. Total Recall
5. Burning Part Of me
6. Winning
7. Contact The Fact
8. Unwritten Law
9. One Thousand Reasons
10. I Give You Pain
2. Missiles
3. Skeletons
4. Total Recall
5. Burning Part Of me
6. Winning
7. Contact The Fact
8. Unwritten Law
9. One Thousand Reasons
10. I Give You Pain
0
geplaatst: 11 februari 2010, 16:58 uur
1. Sense of purpose
2. New dark age
3. Winning
4. Jeopardy
5. Missiles
6. Jugdement
7. Silent air
8. Contact the fact
9. Skeletons
10. Fatal flaw
2. New dark age
3. Winning
4. Jeopardy
5. Missiles
6. Jugdement
7. Silent air
8. Contact the fact
9. Skeletons
10. Fatal flaw
0
geplaatst: 12 februari 2010, 01:28 uur
*update*
1. New Dark Age
2. Skeletons
3. Monument
4. Winning
5. Missiles
6. I Can't Escape Myself
7. Total Recall
8. Kinetic
9. The Fire
10. Burning Part Of me
1. New Dark Age
2. Skeletons
3. Monument
4. Winning
5. Missiles
6. I Can't Escape Myself
7. Total Recall
8. Kinetic
9. The Fire
10. Burning Part Of me
0
geplaatst: 8 maart 2012, 22:23 uur
Ik ben een groot Sound-fan. Een van de beste bands die ik ken, en Adrian Borland is een van de briljantste songwriters die ik ken. Moeilijk om hun vele nummers onder te verdelen in een top 10, maar het is me toch gelukt. Eigenlijk zijn al hun nummers en al hun albums fantastisch. The Sound heeft voor mij niks slechts gemaakt. Dit is mijn persoonlijke top 10:
1. You've Got A Way
2. Fatal Flaw
3. Wildest Dreams
4. Judgement (zowel de versie op FTLM, als de live versie op ITH zijn fenomenaal)
5. Dreams Then Plans
6. I Give You Pain
7. We Could Go Far
8. Under You
9. Web Of Wicked Ways
10. Hothouse (BBC session)
En dan mijn Sound-album top 9:
1. From The Lion's Mouth
2. Thunder Up
3. All Fall Down
4. Heads and Hearts
5. Jeopardy
6. In The Hothouse
7. Shock Of Daylight
8. BBC Sessions
9. Propaganda
1. You've Got A Way
2. Fatal Flaw
3. Wildest Dreams
4. Judgement (zowel de versie op FTLM, als de live versie op ITH zijn fenomenaal)
5. Dreams Then Plans
6. I Give You Pain
7. We Could Go Far
8. Under You
9. Web Of Wicked Ways
10. Hothouse (BBC session)
En dan mijn Sound-album top 9:
1. From The Lion's Mouth
2. Thunder Up
3. All Fall Down
4. Heads and Hearts
5. Jeopardy
6. In The Hothouse
7. Shock Of Daylight
8. BBC Sessions
9. Propaganda
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 18:15 uur
Een kleine wijziging, namelijk een gedeelde eerste plaats voor From The Lion's Mouth en Thunder Up. Het kwaliteitsverschil tussen deze platen is gewoon te klein om te kiezen.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 21:25 uur
1. Winning
2. Missiles
3. Silent Air
4. Jeopardy
5. Judgement
6. Skeletons
7. New Dark Age
8. Burning Part Of Me
9. Monument
10. Total Recall
2. Missiles
3. Silent Air
4. Jeopardy
5. Judgement
6. Skeletons
7. New Dark Age
8. Burning Part Of Me
9. Monument
10. Total Recall
0
geplaatst: 12 mei 2014, 08:41 uur
Veel te lang stil hier, en nog veel te weiniger lijstjes!
01 Where the Love Is
02 Judgement
03 Unwritten Law
04 Monument
05 Winning
06 Jeopardy
07 Winter
08 Fatal Flaw
09 Longest Days
10 New Dark Age
01 Where the Love Is
02 Judgement
03 Unwritten Law
04 Monument
05 Winning
06 Jeopardy
07 Winter
08 Fatal Flaw
09 Longest Days
10 New Dark Age
0
geplaatst: 22 mei 2016, 13:22 uur
1. Winning
2. Hour of Need
3. Counting the Days
4. Silent Air
5. Monument
6. I Can't Escape Myself
7. Sense of Purpose
8. Total Recall
9. Winter
10. Longest Days
2. Hour of Need
3. Counting the Days
4. Silent Air
5. Monument
6. I Can't Escape Myself
7. Sense of Purpose
8. Total Recall
9. Winter
10. Longest Days
* denotes required fields.