MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Wat zijn jouw 10 favoriete topics?

zoeken in:
Het lijkt me leuk om na te gaan wat jullie de leukste topics vinden. Het moet daarbij wel de topic van een ander zijn. Graag even de maker van het topic vermelden. Het mag in elke categorie zijn (Toplijsten en favorieten, Algemeen, Muziekgames etc.).
Ik ben benieuwd!

Mijn top 10 ziet er als volgt uit:

1. Post hier je eigen charts (Jowietje)
2. Stel, je wordt gevraagd voor een best-of compilatie van ... welke nummers komen er dan op? (Jonnie Brasco)
3. Platen van langer geleden, maar die je pas dit jaar kocht danwel ontdekte (en daar dan een top 10 van) (Herman)
4. Rock ID Contest (Woutt)
5. Onbekende parels (Paalhaas)
6. Herinner je je deze nog? (vergeten nummers) (deric raven)
7. ... stuck at number 2 (Dazzler)
8. Top 10 favoriete singles van (jaartal) (Stuart)
9. (Jaartal) : The One Hit Wonders (Herman)
10. Herontdekte hits (Jord)

En ... bijna alles van Dazzler!

Heb de topicstarters er maar even bijgezet. En de Top 10 hits per jaar vind ik ook erg leuk.

herman schreef:
Heb de topicstarters er maar even bijgezet. En de Top 10 hits per jaar vind ik ook erg leuk.

Bedankt, want het is leuk om te weten wie uiteindelijk het topic heeft gestart en al dat moois heeft bedacht

01. Soul album van de week / Hiphop album van de week / ( Reijersen & R&P)
02. KO per Hiphop Artiest (Reijersen)
03. Reijersen's Ranglijst ( [nu]Soul/R&B Top 2000 ) (Reijersen)
04. Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic (The Scientist)
05. R&P's hiphop/niet hiphop K.O. (R&P)
06. Maak kennis met Rap en beoordeel (ewalk)
07. Scheiding der Geesten (Bighead)
08. Te Koop: cd's (stinissen)
09. Aankomende Hip-Hop Projecten (Dr.Greenthump)
10. Algemeen Sporttopic (Lukas)

RobbyT schreef:
Het moet daarbij wel de topic van een ander zijn

Social_Mask
Zichzelf dan ook op nummer 1 plaatsen .

Ja zo arrogant ben ik wel en dat weet iedereen op deze site . Ik vind mijn eigen topic en dus ook dat van reijersen niet zo geweldig omdat het idee briljant is, nee want het is namelijk gejat van ik geloof het maak kennis met jazz topic. Maar ik vind ze zo goed omdat het de topics zijn waar ik albums ontdek die in mijn straatje passen en die ik vaak met een dikke voldoende beoordeel. Mijn eigen top 500 staat erin omdat ik die met heel veel plezier heb gemaakt en ook omdat er nu meer hiphoppers met een top zoveel komen. Maar ook dat idee was weinig origineel. Het zijn gewoon de topics waar ik het meest (en met het meeste plezier) gebruik van maak en heb gemaakt.

De arrogantie, de arrogantie .

Social_Mask
Alle eer naar eazyfan aka Dardan voor die (...) album van de week topics!

Ik heb er alweer een paar favorieten bij:

Album van de Dag ( New-Wave/Postpunk ) van Wijsneus

En ook deze:

Het beste van... (labels) van itchy

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.