MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
1 - 1 In de slotminuut, PSV ontkomt nog net op tijd aan een nieuwe blammage. Hoewel.

Het zal ongetwijfeld de masochist in mij zijn die me ertoe brengt dit topic steeds te openen. Alhoewel, professionele flagellatie is een stuk duurder

Ik moet morgen ook nog openen na de altijd lastige uitwedstrijd tegen RKC. Herinner mij er even aan, mocht ik het vergeten

Onheilspellend schreef:
Damn, wat een wedstrijd was Everton - Liverpool (3-3).

Schitterende match inderdaad, echt genieten!
Je zou denken dat de keepers het niet goed hebben gedaan maar net het tegendeel is waar... Had makkelijk 6-6 kunnen zijn.

Veltman blijft maar goed spelen. Al was dit natuurlijk alles behalve een zware test, maar ik krijg meer en meer het idee dat het helemaal geen raar idee is dat Veltman in Oranje moet spelen.

Hendrik68
Ik wil nooit meer iets over de Nederlandse arbitrage horen na het volgende filmpje. Geen enkele hoek van waaruit te verklaren valt waarom hier rood voor wordt getrokken. 4e man die er bovenop stond deed niks, grensrechter vlagde niet. Scheidsrechter zelf wacht eerst 10 seconden en trekt vanuit het niets rood. Trainer Poyet was furieus en eist excuses van de scheidsrechter.

Dan heb ik het nog niet over de horrortrap van Mirallas bij Everton die met geel afgedaan werd. Had Suarez zijn carriere kunnen kosten.

Ik weet het niet hoor, zou het nog wat vaker herhaald kunnen worden?

Stijn_Slayer
Hendrik68 schreef:

Dan heb ik het nog niet over de horrortrap van Mirallas bij Everton die met geel afgedaan werd. Had Suarez zijn carriere kunnen kosten.

Karma is a bitch. Ik wil het niet goedpraten, maar als het aan mij lag, had die Suarez nooit meer op een voetbalveld gestaan. Misschien moet ik eens gaan oefenen op mijn 'commander of ze field of plee' imitatie.

trebremmit schreef:
Ik weet het niet hoor, zou het nog wat vaker herhaald kunnen worden?

Hendrik68 schreef:
Ik wil nooit meer iets over de Nederlandse arbitrage horen na het volgende filmpje. Geen enkele hoek van waaruit te verklaren valt waarom hier rood voor wordt getrokken. 4e man die er bovenop stond deed niks, grensrechter vlagde niet. Scheidsrechter zelf wacht eerst 10 seconden en trekt vanuit het niets rood. Trainer Poyet was furieus en eist excuses van de scheidsrechter.

(embed)

Tja, die speler met dat rood -wit shirt ,probeert duidelijk met zijn linkervoet het hoofd van de speler die de sliding maakt te raken

Hendrik68
Sorry Bert, was inderdaad een beetje weinig. Komt ie nog een keer.

Als Groningen vandaag met 12-0 van Zwolle wint en Vitesse verliest, staan we bovenaan.

Is een gelijkspel van Vitesse dan al niet voldoende?

Een gelijkspel is inderdaad ook genoeg, nu komt het wel heel dichtbij.

musician schreef:
Ik moet morgen ook nog openen na de altijd lastige uitwedstrijd tegen RKC. Herinner mij er even aan, mocht ik het vergeten

I rest my case

Straftraining en twee nieuwe spelers.

Martial
En weer een verloren seizoen voor Feyenoord en kijk er niet eens meer van op dat ze verliezen van een RKC dat 17e staat, alles ontbreekt er aan bij dit Feyenoord, de lamlendigheid die deze ploeg uitstraalt en dan hoor ik Ronald Koeman nog van de week zeggen er is geen ploeg beter dan wij
Ook Martin van Geel liet van de week van zich horen door te zeggen dat de resultaten hem tegenvallen tot nu toe, tsja Martin je hebt deze ploeg toch zelf samengesteld ondanks de beperkte middelen die Feyenoord tot zijn beschikking heeft.

De komende wedstrijden tot de winterstop zijn tegen PSV (thuis) Heerenveen (uit), Groningen (uit) en Zwolle (thuis) hoeveel punten zullen het worden, ik ben bang niet veel.........

Martial
musician schreef:
(quote)

I rest my case

Straftraining en twee nieuwe spelers.

Twee nieuwe maar??

WE WANT MORE..... WE WANT MORE....... WE WANT MORE.......

Laten we beginnen met twee.

Maar inderdaad, dit kan echt niet meer. Hier moet wat aan gebeuren en niet aan het einde van dit seizoen.
Ik ben ook zover dat wat mij betreft er toch afscheid mag worden genomen van Ronald Koeman.

Vitesse krijgt net een rare tweede penalty zeg. Maar ja, met één man meer hadden ze sowieso die wedstrijd al niet meer weggeven gok ik zo. Vitesse weer koploper na dit weekend.

Lekker middagje bij FC Utrecht. We naderen PSV en Feyenoord

Wie niet uit het 2e rijtje:P

Martial
Running On Empty schreef:
Lekker middagje bij FC Utrecht. We naderen PSV en Feyenoord

Of dat zo'n prestatie is?

Rudi S schreef:
Wie niet uit het 2e rijtje:P

Nou NEC bijvoorbeeld

Het sporttopic gaat verder in deel 2.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:27 uur

geplaatst: vandaag om 03:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.