Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2009, 15:40 uur
Er mogen gerust nieuwe verzoekjes komen, deze band Low was ook zeker een ontdekking, deze zal ik nog een paar keer beluisteren, bedankt Lukk0.
0
Misterfool
geplaatst: 25 juni 2009, 16:12 uur
mijn proefwerk is over. kan iemand mij een album geven. 
barret ook
als het even kan

barret ook
als het even kan
0
Misterfool
geplaatst: 25 juni 2009, 22:31 uur
barrett schreef:
Ik wil je wel een geven, een dat je kent of een nieuwtje?
Ik wil je wel een geven, een dat je kent of een nieuwtje?
doe maar een nieuwe
zolang ik hem via torrent of via youtube kan vinden. beluister en review ik

0
geplaatst: 25 juni 2009, 22:36 uur
Isaac Hayes - Hot Buttered Soul (1969) of Gil Scott-Heron - Pieces of a Man (1971) het zal dus zeker een soulplaat worden je mag nog kiezen welke van de twee.
0
geplaatst: 25 juni 2009, 22:37 uur
Je zal Gill Scott Heron zeker vinden ik heb hem net ook binnen en hij klinkt alvast lekker, nu aan jou om mij een te geven.
0
Misterfool
geplaatst: 26 juni 2009, 13:10 uur
barrett schreef:
Isaac Hayes - Hot Buttered Soul (1969) of Gil Scott-Heron - Pieces of a Man (1971) het zal dus zeker een soulplaat worden je mag nog kiezen welke van de twee.
weet je wat ik heb nu toch vakantie ik recenseer ze beiden. ik moest je ook nog een album geven
Arthur Brown - The Crazy World of Arthur Brown (1968)
of
deze
Warsaw - Warsaw (1994)
0
Misterfool
geplaatst: 26 juni 2009, 14:05 uur
0
geplaatst: 26 juni 2009, 15:40 uur
Aan wie moet ik nu een album geven? Zou namelijk graag zelf opnieuw een albumpje reviewen.
0
Misterfool
geplaatst: 26 juni 2009, 15:52 uur
Devoo schreef:
Aan wie moet ik nu een album geven? Zou namelijk graag zelf opnieuw een albumpje reviewen.
als ik zo kijk Jazper.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 16:02 uur
Voor Jazper dan deze.
Zafka - Yong◎He (2008)
Wie geeft nu mij iets? Maakt niet uit welke genre, ik sta wel open voor alles!
Zafka - Yong◎He (2008)

0
geplaatst: 27 juni 2009, 08:45 uur
Devoo schreef:
Voor Jazper dan deze.
Zafka - Yong◎He (2008)
Voor Jazper dan deze.
Zafka - Yong◎He (2008)
Ik was geloof ik niet echt aan de beurt, maar ik zal er toch eens een stukje aan wijden

0
geplaatst: 27 juni 2009, 19:59 uur
Misterfool zei dat ik jou een album moest geven.. Dus ik dacht dat het wel klopte. Wie geeft er mij nu een album? Maakt niet uit wat, ik sta open voor alles, maar wel iets waar ik nog niet op gestemt heb graag. Ik wil iets nieuws ontdekken! 

0
geplaatst: 27 juni 2009, 20:04 uur
Als jij dan nog even opzoekt wie je een album moet geven, review dan maar Dots and Loops 

0
geplaatst: 28 juni 2009, 15:33 uur
Mooie Review trouwens, ben blij dat je je in soul verdiep, momenteel ben ik ook bezig het is een hele wereld die plots aan je voeten ligt.

0
geplaatst: 28 juni 2009, 15:59 uur
David Bowie - Low (1977)
Voila deze is ook af, altijd tof om een vergeten diamond uit je kast te halen.
Voila deze is ook af, altijd tof om een vergeten diamond uit je kast te halen.
0
Misterfool
geplaatst: 28 juni 2009, 16:56 uur
ik denk dat de volgorde van reviewen en een review voorstellen een beetje door elkaar heen aan het gaan is daarom ben ik zo vrij om even het weer te reguleren(als jullie daar geen problemen mee hebben)
voor devoo
Nightwish - Wishmaster (2000)
voor barret
Tim Buckley - Lorca (1970)
de volgende moet mij weer een album geven. waarna deze persoon zelf weer een album krijgt.
P.S geweldige review van low trouwens
voor devoo
Nightwish - Wishmaster (2000)
voor barret
Tim Buckley - Lorca (1970)
de volgende moet mij weer een album geven. waarna deze persoon zelf weer een album krijgt.
P.S geweldige review van low trouwens
0
geplaatst: 28 juni 2009, 19:34 uur
Op Wishmaster had ik al gestemd en wou iets dat ik nog niet kende. Maar in ieder geval zal ik hem nog enkele keren herluisteren, en ook iets neerpennen dan.
Zal ook die doen van Jazper, Stereolabs.
Zal ook die doen van Jazper, Stereolabs.
0
geplaatst: 4 juli 2009, 21:13 uur
Vast tegen de regels in maar ik zou graag eens iemand laten luisteren naar Clairvoyants - Your New Boundaries en lezen wat een ander ervan vindt. Ik vind het namelijk zelf een erg mooi album, maar het is erg onbekend. Mocht je het niet kunnen vinden kan ik wel een linkje regelen.
0
geplaatst: 5 juli 2009, 09:21 uur
0
geplaatst: 6 juli 2009, 11:39 uur
reptile71 schreef:
Vast tegen de regels in maar ik zou graag eens iemand laten luisteren naar Clairvoyants - Your New Boundaries en lezen wat een ander ervan vindt. Ik vind het namelijk zelf een erg mooi album, maar het is erg onbekend. Mocht je het niet kunnen vinden kan ik wel een linkje regelen.
(quote)
Bij deze zal ik hem zeker eens afhalen en er een review over schrijven , thanx for the tip.
0
geplaatst: 6 juli 2009, 11:42 uur
Ik had er zelf niet op gerekend dat het er ooit nog van zou komen maar ik ben klaar met Songs for Drella.
reptile71, (ik moet jou nu iets aanwijzen heh?) voor jou heb ik The Cloudy Dreamer van Olivia Lufkin. Maar als je per se iets wilt reviewen dat je al kent: A Flock of Seagulls van de gelijknamige artiest.
reptile71, (ik moet jou nu iets aanwijzen heh?) voor jou heb ik The Cloudy Dreamer van Olivia Lufkin. Maar als je per se iets wilt reviewen dat je al kent: A Flock of Seagulls van de gelijknamige artiest.
0
geplaatst: 6 juli 2009, 12:29 uur
Ik heb The Cloudy Dreamer net even van het net geplukt en ik luister hem nu. Ik review dat wel. Dat gaat niet lang worden vrees ik nu al...
edit: mijn review
edit: mijn review
0
geplaatst: 6 juli 2009, 15:08 uur
Ja, met spijt in het hart moet ik melden dat ik Clairvoyants - Your New Boundaries helemaal niet kan vinden, spijtig, maar andere suggesties zijn altijd welkom
0
geplaatst: 7 juli 2009, 11:19 uur
0
geplaatst: 7 juli 2009, 12:04 uur
Ikke ikke ikke
Welk album gaat het slachtoffer worden? Het maakt me niet uit of ik het al ken of niet.
Welk album gaat het slachtoffer worden? Het maakt me niet uit of ik het al ken of niet.* denotes required fields.