Muziek / Toplijsten en favorieten / Album van de Dag ( New-Wave/Postpunk )
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2009, 11:02 uur
reptile71 schreef:
IN BROKEN ENGLISH - IN BROKEN ENGLISH (2009)
- voor degene die zich afvraagt waarom dit album niet op de site staat, dit album is enkel in mp3-vorm verkrijgbaar -
IN BROKEN ENGLISH - IN BROKEN ENGLISH (2009)
- voor degene die zich afvraagt waarom dit album niet op de site staat, dit album is enkel in mp3-vorm verkrijgbaar -
Dan mag 'ie nog wel op de site hoor (als dit album verder aan de voorwaarden voldoet dat er media-aandacht voor is geweest). De laatste Legowelt is ook alleen digitaal verschenen en die staat ook op de site. Beste voorbeeld is misschien nog wel In Rainbows.
0
geplaatst: 12 oktober 2009, 11:51 uur
Inderdaad, reptile zei het mij nog, maar ik moest op dat moment al eigenlijk zo goed als vertrekken, waardoor ik geen tijd had om het te veranderen. Ik ga het album vandaag op de site plaatsen 
Maar ik wil vandaag geen woord meer horen over een discussie over de regels van dit topic - dat moet maar even plaats vinden in een apart 'de regels voor het album van de dag topic' wat na het vaststellen van de regels maar meteen gesloten wordt.
Ik wil favorieten zien !

Maar ik wil vandaag geen woord meer horen over een discussie over de regels van dit topic - dat moet maar even plaats vinden in een apart 'de regels voor het album van de dag topic' wat na het vaststellen van de regels maar meteen gesloten wordt.
Ik wil favorieten zien !

0
geplaatst: 12 oktober 2009, 13:31 uur
Heb het album een paar keer gedraaid, maar kan nog niet tot een favoriet komen. Heb verder ook geen tijd meer om te luisteren tot vanavondlaat dus ik zal niet tot een stem komen, denk ik. Wel een afwisselende plaat met zeker ook flinke Bowie-invloeden naast Depeche Mode.
0
geplaatst: 12 oktober 2009, 15:06 uur
Het album staat nu ook op MuMe, voor degene die ook al meteen een stem wilt plaatsen
0
geplaatst: 12 oktober 2009, 16:37 uur
Phoenixes (1)*
Criminals (1)
Dit album klink vooralsnog behoorlijk goed! Dus luistert allen even.
Criminals (1)
Dit album klink vooralsnog behoorlijk goed! Dus luistert allen even.
0
geplaatst: 12 oktober 2009, 16:44 uur
azra schreef:
Of uitwijken naar dit topic ...
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Album van de Maand ( New-Wave/Postpunk )
0
geplaatst: 12 oktober 2009, 16:50 uur
Ik vind het album ook, ondanks de associaties met Depeche Mode en Bowie, zeker niet slecht klinken! Ik hoor duidelijk die invloeden maar op de één of andere manier stoort t me niet. Gaat hier vast en zeker nog vaker gedraaid worden 
Ga in eerste instantie voor
Phoenixes (2)*
Criminals (1)

Ga in eerste instantie voor
Phoenixes (2)*
Criminals (1)
0
geplaatst: 12 oktober 2009, 22:34 uur
Phoenixes (2)
Criminals (1)
Siren's Call (1)
Al is dat pas na een beluistering, dus er kan nog veel veranderen. Het album klinkt zeker niet slecht, maar lijt me ook nergens te verrassen.
Criminals (1)
Siren's Call (1)
Al is dat pas na een beluistering, dus er kan nog veel veranderen. Het album klinkt zeker niet slecht, maar lijt me ook nergens te verrassen.
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 00:27 uur
@Azra: vandaag niet toe gekomen, maar ik ga het album zeker nog beluisteren. In ieder geval leuk om ook in dit draadje eens wat nieuws tegen te komen. 

0
geplaatst: 13 oktober 2009, 00:34 uur
Ik denk dat orbit vergeten is dat hij vandaag Entertainment - Gender zou plaatsen... OOOORBIIIIT!!! (zou hij het horen?)
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 00:38 uur
Thanx Paul 
Entertainment - Gender (2008)

Romance in a Rain (4:57)
Swing Movements (3:58)
A Seduction Walks (4:50)
Patroness (4:13)
The New Joys (3:38)
The Nervous Talks (5:38)
Confusion of Senses (4:47)
Flesh! (4:29)

Entertainment - Gender (2008)

Romance in a Rain (4:57)
Swing Movements (3:58)
A Seduction Walks (4:50)
Patroness (4:13)
The New Joys (3:38)
The Nervous Talks (5:38)
Confusion of Senses (4:47)
Flesh! (4:29)
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 08:12 uur
Ken dit niet! Zit zowiezo niet echt in de nieuwe post-punk / wave, dus ik stem niet!
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 09:01 uur
Flesh! (1)
A Seduction Walks (1)*
Matig album. Te eentonig. Te veel galm. Hoor dan liever Bauhaus.
A Seduction Walks (1)*
Matig album. Te eentonig. Te veel galm. Hoor dan liever Bauhaus.
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 10:35 uur
Volgens mij hoef je in dit topic alleen maar je favoriete nummer van de plaat aan te geven hoor..

0
geplaatst: 13 oktober 2009, 12:19 uur
stephan73 schreef:
Ken dit niet! Zit zowiezo niet echt in de nieuwe post-punk / wave, dus ik stem niet!
Dan zit je helemaal bij het goede Topic

0
geplaatst: 13 oktober 2009, 15:42 uur
Dit album lag toen ik het vorig jaar voor de eerste keer beluisterde véééél te zwaar op mijn maag. Bleef zo na 10 luisterbeurten. Ik dacht dat ik Patroness nog het beste vond, maar ben niet zeker. Vanavond kan ik thuis luisteren en probeer ik het nog wel eens opnieuw.
PS: Kan orbit (of een moderator) nog uitvoerder en titel (Entertainment - Gender dus) nog boven de hoes van het album plaatsen? Dit mbt het achteraf nog terug te kunnen vinden.
PS: Kan orbit (of een moderator) nog uitvoerder en titel (Entertainment - Gender dus) nog boven de hoes van het album plaatsen? Dit mbt het achteraf nog terug te kunnen vinden.
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 17:45 uur
Zou ook het jaartal - 2007 als ik me niet vergis - kunnen worden toegevoegd?
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 17:48 uur
Doe het dan meteen goed en maak er 2008 van 
(okt/nov meen ik)

(okt/nov meen ik)
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 21:19 uur
Crush schreef:
@Azra: vandaag niet toe gekomen, maar ik ga het album zeker nog beluisteren. In ieder geval leuk om ook in dit draadje eens wat nieuws tegen te komen.
Vandaag dus speciaal voor jou weer een behoorlijk recent album. Dit is jouw week!

* denotes required fields.