MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Album van de Dag ( New-Wave/Postpunk )

zoeken in:
reptile71 schreef:
IN BROKEN ENGLISH - IN BROKEN ENGLISH (2009)
- voor degene die zich afvraagt waarom dit album niet op de site staat, dit album is enkel in mp3-vorm verkrijgbaar -

Dan mag 'ie nog wel op de site hoor (als dit album verder aan de voorwaarden voldoet dat er media-aandacht voor is geweest). De laatste Legowelt is ook alleen digitaal verschenen en die staat ook op de site. Beste voorbeeld is misschien nog wel In Rainbows.

Ja ik weet dat, maar dat was azra's post.

Inderdaad, reptile zei het mij nog, maar ik moest op dat moment al eigenlijk zo goed als vertrekken, waardoor ik geen tijd had om het te veranderen. Ik ga het album vandaag op de site plaatsen

Maar ik wil vandaag geen woord meer horen over een discussie over de regels van dit topic - dat moet maar even plaats vinden in een apart 'de regels voor het album van de dag topic' wat na het vaststellen van de regels maar meteen gesloten wordt.

Ik wil favorieten zien !

Heb het album een paar keer gedraaid, maar kan nog niet tot een favoriet komen. Heb verder ook geen tijd meer om te luisteren tot vanavondlaat dus ik zal niet tot een stem komen, denk ik. Wel een afwisselende plaat met zeker ook flinke Bowie-invloeden naast Depeche Mode.

Het album staat nu ook op MuMe, voor degene die ook al meteen een stem wilt plaatsen

Phoenixes (1)*
Criminals (1)

Dit album klink vooralsnog behoorlijk goed! Dus luistert allen even.

azra schreef:
Maar ik wil vandaag geen woord meer horen over een discussie over de regels van dit topic - dat moet maar even plaats vinden in een apart 'de regels voor het album van de dag topic' wat na het vaststellen van de regels maar meteen gesloten wordt.

Of uitwijken naar dit topic ...
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Album van de Maand ( New-Wave/Postpunk )

Lin
Ik vind het album ook, ondanks de associaties met Depeche Mode en Bowie, zeker niet slecht klinken! Ik hoor duidelijk die invloeden maar op de één of andere manier stoort t me niet. Gaat hier vast en zeker nog vaker gedraaid worden

Ga in eerste instantie voor

Phoenixes (2)*
Criminals (1)

Phoenixes (2)
Criminals (1)
Siren's Call (1)

Al is dat pas na een beluistering, dus er kan nog veel veranderen. Het album klinkt zeker niet slecht, maar lijt me ook nergens te verrassen.

@Azra: vandaag niet toe gekomen, maar ik ga het album zeker nog beluisteren. In ieder geval leuk om ook in dit draadje eens wat nieuws tegen te komen.

Ik denk dat orbit vergeten is dat hij vandaag Entertainment - Gender zou plaatsen... OOOORBIIIIT!!! (zou hij het horen?)

Thanx Paul

Entertainment - Gender (2008)

(afbeelding)

Romance in a Rain (4:57)
Swing Movements (3:58)
A Seduction Walks (4:50)
Patroness (4:13)
The New Joys (3:38)
The Nervous Talks (5:38)
Confusion of Senses (4:47)
Flesh! (4:29)

Flesh! (1)

Ken dit niet! Zit zowiezo niet echt in de nieuwe post-punk / wave, dus ik stem niet!

Flesh! (1)
A Seduction Walks (1)*

Matig album. Te eentonig. Te veel galm. Hoor dan liever Bauhaus.

Flesh! (2)*
A Seduction Walks (1)

Flesh! (3)*
A Seduction Walks (1)

Chameleon Day schreef:

Matig album. Te eentonig. Te veel galm. Hoor dan liever Bauhaus.

Volgens mij hoef je in dit topic alleen maar je favoriete nummer van de plaat aan te geven hoor..

stephan73 schreef:
Ken dit niet! Zit zowiezo niet echt in de nieuwe post-punk / wave, dus ik stem niet!

Dan zit je helemaal bij het goede Topic

Dit album lag toen ik het vorig jaar voor de eerste keer beluisterde véééél te zwaar op mijn maag. Bleef zo na 10 luisterbeurten. Ik dacht dat ik Patroness nog het beste vond, maar ben niet zeker. Vanavond kan ik thuis luisteren en probeer ik het nog wel eens opnieuw.

PS: Kan orbit (of een moderator) nog uitvoerder en titel (Entertainment - Gender dus) nog boven de hoes van het album plaatsen? Dit mbt het achteraf nog terug te kunnen vinden.

Zou ook het jaartal - 2007 als ik me niet vergis - kunnen worden toegevoegd?

Doe het dan meteen goed en maak er 2008 van

(okt/nov meen ik)

Nou niet weggaan Mju...ook even stemmen.

Flesh! (4)*
A Seduction Walks (1)

Flesh! (4)
A Seduction Walks (1)
Patroness (1)*

Crush schreef:
@Azra: vandaag niet toe gekomen, maar ik ga het album zeker nog beluisteren. In ieder geval leuk om ook in dit draadje eens wat nieuws tegen te komen.

Vandaag dus speciaal voor jou weer een behoorlijk recent album. Dit is jouw week!

Flesh! (4)
Patroness (2)*
A Seduction Walks (1)

Ik meld me om een album dadelijk te plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:25 uur

geplaatst: vandaag om 11:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.