MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's Hiphop top 500

zoeken in:
Rhythm & Poetry schreef:
174. Q-Tip – Gettin' Up

Dagelijkse Q-Tip classic in mijn top 500. Vraag je moeder om heroine.

Wait....

(afbeelding)
Whut?

Begint er op te lijken.

Knap dat je 9 (vooruit, 8 ) van de 10 keer van een goed tot zeer goede artiest de mindere nummers er uit kan halen .

Ga ergens anders klieren.

Doet pijn hè, de waarheid? Als de oorspronkelijke lijst uitlekt kun jij het wel schudden.

De oorspronkelijke lijst? Die snap ik niet.

Zal ik ook nooit snappen.

En al snap ik het wel dan snap ik het nog steeds niet.

Hahaha dat gifje van Kebab, maak je die zelf?

Leidenaar187
Bedorvenkebab schreef:
(quote)

(afbeelding)

Dat is die gozer uit de topserie The Wire,maar dat fragment niet toch?

Leidenaar187
Rhythm,hoezo schrijf je elke keer maar 10 nummers?
Hoezo bijvoorbeeld niet die hele lijst in 1x?
Of ben je er nog mee bezig?

De lijst was al af voordat hij af was. Zo is hoe wij rollen in die zuid zijde.

Leidenaar187
Ok ok,ja wist ik niet,in Leiduh hiero lopen we meestal.

Ik zie nu pas dat Drumroll (We're All Thirsty) op nummer 181 staat. Jammer, één van de beste nummers die hiphop voor mij te bieden heeft.

Leidenaar187
Ik snap niet wat je er jammer aan vindt,is de mening van 1 persoon op musicmeter,ik maak me echt niet druk waar mijn favoriete nummers staan,lekker belangrijk.

Stapler schreef:
Hahaha dat gifje van Kebab, maak je die zelf?

Nee, (nog) niet.
@ Leidenaar:
Dat is die gozer uit de topserie The Wire,maar dat fragment niet toch?

Jawel.

Maar lobi voor R&P ondanks zijn soms vreemde uitspraken. De lijst wordt beter.

, wat een raar topic is ddit.

chevy93 schreef:
, wat een raar topic is ddit.
Niet, ik volg dit topic al vanaf de jaren '80 en weet dus waar ik het over heb.

Maar MJ is inderdaad da man, dus ik zal toch met hem mee moeten gaan.

Rob ik heb een vraag maar je bent niet online dus bij dezen, hierbij, daarom, daardoor, vandaar, bijgevolg, deswege, gevolglijk, zodoende vraag ik het hier:

(afbeelding)

Leuk dat je het vraagt Stapler, hier het antwoord:

Een magneet is een bijzonder stukje ijzer. Nou wil jij natuurlijk weten waarom. Nou, ijzer bestaat uit allemaal kleine ijzerdeeltjes. Al die deeltjes zijn eigenlijk piepkleine magneetjes. Maar omdat ze in een normaal stuk ijzer kriskras door elkaar liggen en allemaal een andere kant op wijzen, merk je daar niets van. In een magneet liggen al die ijzerdeeltjes allemaal keurig netjes dezelfde kant op. Dan versterken ze elkaar. De twee uiteinden van de magneet zijn verschillend. De ene kant heet de Noorpool en de andere kant de Zuidpool. Ik heb hier twee magneten. De rode kant is de Noordpool en de blauwe kant is de Zuidpool van de magneet. Als ik nou de Noorpoolkant van de ene magneet richt op de Zuidpoolkant van de andere magneet, dan trekken ze elkaar aan, zie je dat? Als ik nou de Noordpoolkant richt op de Noordpoolkant, dan willen die magneten niet tegen elkaar aan. En er zit behoorlijk veel kracht tussen. En dat werkt niet alleen zo op deze kleine schaal, met deze magneten, maar dat gebeurt soms ook met enorme kracht. Zo groot, dat ze er hele treinen mee omhoog kunnen duwen. En dat gebeurt ook echt, want je hebt namelijk magneet zweef treinen. Die rijden dus niet over een rails, maar die zweven over een magnetisch veld. Dit zijn dus bestaande magneten, maar je kunt ook zelf iets magnetisch maken. Met een schaar of een schroevendraaier bijvoorbeeld. Je hebt gezien bij een magneet dat alle ijzerdeeltjes dezelfde kant op wijzen. En met een magneet, kun je hetzelfde doen met een gewoon stuk ijzer. Als ik nou met deze magneet de hele tijd dezelfde kant op wrijf, dan wordt deze schroevendraaier magnetisch, omdat alle deeltjes even dezelfde kant op wijzen. Let op: en de schroevendraaier is magnetisch. De schroevendraaier was maar even magnetisch. Je kunt stukken metaal ook langer magnetisch maken, maar dat is iets ingewikkelder. Wat je daarvoor nodig hebt, is een batterij en een stukje geïsoleerd koperdraad. Dat wikkel je dan om een spijker en de uiteinden van de draadjes maak je vast aan de batterij. De andere kant? Nu loopt er een stroompje door de draad heen en die zorgt ervoor dat deze spijker magnetisch wordt. Moet je opletten wat er gebeurt. De punt van de spijker is magnetisch. En als ik de stroom er nou weer afhaal, kijk wat er dan gebeurt. En op deze manier maken ze hele sterke magneten. Door er heel veel stroom op te zetten, kun je er zelfs auto's mee optillen. Dat doen ze bij sloperijen. Maar ook bij de spoorwegen gebruiken ze deze sterke elektromagneten. Daarmee kunnen ze zware rails optillen en verplaatsen. Als de rails op de plaats van bestemming ligt, dan kan de stroom van de magneet af en is de aantrekkingskracht verdwenen.

Bron SchoolTV

Gestolen van SchoolTV

Met een bronvermelding is het al snel geen stelen meer.

Je moet het wel nog tussen " ... " zetten aangezien je het waarschijnlijk letterlijk geciteerd hebt

Ik had het stuk geschreven voor SchoolTV.

Dat dacht ik al. Het is namelijk redelijk onvolledig en bepaalde details zijn gewoon fout.
Ik mis bv. info over de Weiss-gebiedjes (benaming, ontstaan).
Bovendien is het duidelijk een tekst die letterlijk uit een video is overgetypt

Gaan we weer:

170. A Tribe Called Quest - Phony Rappers

Serieus nummer, leuk gebracht. Shit is fris als een douche.

169. The B.U.M.S. – Elevation (Free My Mind)

Money, money, money, c'mon yawl!

168. The Roots – What They Do

Sexy

167. Felt – Protagonists

Hip

166. Deltron 3030 – Upgrade (A Brymar College Course)

Del the fizzle is the hizzle. Shout-out naar al die brildragende freaks.

165. Common – The 6th Sense

Bijna niks komt harder dan dit nummer.

164. Channel Live – Mad Izm

Classic. Maak foto's van je oma in sexy lingerie.

163. Masta Ace – Me and the Biz

Classic. Teken borsten op de rug van je zus.

162. Emancipator – Eve

Emancipator is briljant. Eve is de shit.

161. Kool G Rap & DJ Polo - Road to the Riches

Classic. Verkracht de enige dochter van je oma (moeders kant). Maak haar van kant en dump het lichaam bij het werk van je vader.

FlyLo schreef:
Dat dacht ik al. Het is namelijk redelijk onvolledig en bepaalde details zijn gewoon fout.
Ik mis bv. info over de Weiss-gebiedjes (benaming, ontstaan).
Bovendien is het duidelijk een tekst die letterlijk uit een video is overgetypt

Ik was 4 toen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:37 uur

geplaatst: vandaag om 10:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.