Muziek / Toplijsten en favorieten / Pink Floyd album top 5
zoeken in:
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 18:25 uur
1. Animals
2. Wish You Were Here
3. Atom Heart Mother
4. Dark Side Of The Moon
5. The Wall
6. Pipers At The Gates Of Dawn
7. The Division Bell
8. A Saucerful Of Secrets
9. The Final Cut
10. Meddle
11. A Momentary Lapse Of Reason
12. Obscured By Clouds
13. More
14. Ummagumma
2. Wish You Were Here
3. Atom Heart Mother
4. Dark Side Of The Moon
5. The Wall
6. Pipers At The Gates Of Dawn
7. The Division Bell
8. A Saucerful Of Secrets
9. The Final Cut
10. Meddle
11. A Momentary Lapse Of Reason
12. Obscured By Clouds
13. More
14. Ummagumma
0
Cured
geplaatst: 1 augustus 2013, 20:15 uur
1. Animals
2. Dark Side Of The Moon
3. Wish You Were Here
4. The Piper At The Gates Of Dawn
5. Meddle
2. Dark Side Of The Moon
3. Wish You Were Here
4. The Piper At The Gates Of Dawn
5. Meddle
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 20:55 uur
1. Dark Side of the Moon
2. The Piper at the Gates of Dawn
3. Wish You Were Here
4. Animals
5. Meddle
6. The Wall
7. A Saucerful of Secrets
8. Obscured by Clouds
9. Atom Heart Mother
10. The Division Bell
11. The Final Cut
12. More
13. Ummagumma
14. A Momentary Lapse Of Reason
2. The Piper at the Gates of Dawn
3. Wish You Were Here
4. Animals
5. Meddle
6. The Wall
7. A Saucerful of Secrets
8. Obscured by Clouds
9. Atom Heart Mother
10. The Division Bell
11. The Final Cut
12. More
13. Ummagumma
14. A Momentary Lapse Of Reason
0
geplaatst: 15 september 2013, 13:40 uur
01:the wall
02:wish you were here
03:dark side of the moon
04:animals
05:the piper at the gates of dawn
06:obscured by clouds
07:meddle
08:a saucerful of secrets
09:relics
10:the early singles
02:wish you were here
03:dark side of the moon
04:animals
05:the piper at the gates of dawn
06:obscured by clouds
07:meddle
08:a saucerful of secrets
09:relics
10:the early singles
0
geplaatst: 11 juni 2014, 01:46 uur
Ik ben van plan alle albums van PF te gaan beluisteren en ik wil graag hier mijn toplijst bijhouden:
1. The Dark Side of the Moon (1973)
2. Wish You Were Here (1975)
3. Animals (1977)
4. A Saucerful of Secrets (1968)
Meerdere komen nog!
1. The Dark Side of the Moon (1973)
2. Wish You Were Here (1975)
3. Animals (1977)
4. A Saucerful of Secrets (1968)
Meerdere komen nog!
0
geplaatst: 11 juni 2014, 17:38 uur
MDRAIJER schreef:
Ik ben van plan alle albums van PF te gaan beluisteren en ik wil graag hier mijn toplijst bijhouden:
1. The Dark Side of the Moon (1973)
2. The Wall (1979)
3. Wish You Were Here (1975)
4. Atom Heart Mother (1969)
5. Animals (1977)
6. A Saucerful of Secrets (1968)
Meerdere komen nog!
Ik ben van plan alle albums van PF te gaan beluisteren en ik wil graag hier mijn toplijst bijhouden:
1. The Dark Side of the Moon (1973)
2. The Wall (1979)
3. Wish You Were Here (1975)
4. Atom Heart Mother (1969)
5. Animals (1977)
6. A Saucerful of Secrets (1968)
Meerdere komen nog!
0
geplaatst: 13 juni 2014, 16:33 uur
1. The Dark Side of the Moon 5*
2. Wish You Were Here 5*
3. Meddle 4.5*
4. The Wall 4.5*
5. Animals 4.5*
2. Wish You Were Here 5*
3. Meddle 4.5*
4. The Wall 4.5*
5. Animals 4.5*
0
geplaatst: 13 juni 2014, 17:46 uur
1. Wish You Were Here
2. Dark Side Of The Moon
3.The Wall
4. Meddle
5. Animals
2. Dark Side Of The Moon
3.The Wall
4. Meddle
5. Animals
0
geplaatst: 13 juni 2014, 18:44 uur
1. THE Wall
2. Dark Side Of The Moon
3. WYWH
4. Meddle
5. Animals
2. Dark Side Of The Moon
3. WYWH
4. Meddle
5. Animals
0
geplaatst: 23 juni 2014, 01:36 uur
MDRAIJER schreef:
Ik ben van plan alle albums van PF te gaan beluisteren en ik wil graag hier mijn toplijst bijhouden:
1. The Dark Side of the Moon (1973)
2. The Wall (1979)
3. Wish You Were Here (1975)
4. Meddle (1971)
5. Atom Heart Mother (1969)
6. Animals (1977)
7. A Saucerful of Secrets (1968)
8. The Division Bell (1994)
Meerdere komen nog!
Ik ben van plan alle albums van PF te gaan beluisteren en ik wil graag hier mijn toplijst bijhouden:
1. The Dark Side of the Moon (1973)
2. The Wall (1979)
3. Wish You Were Here (1975)
4. Meddle (1971)
5. Atom Heart Mother (1969)
6. Animals (1977)
7. A Saucerful of Secrets (1968)
8. The Division Bell (1994)
Meerdere komen nog!
0
geplaatst: 7 juli 2014, 01:29 uur
1. The Dark Side of the Moon (1973)
2. The Wall (1979)
3. Wish You Were Here (1975)
4. Meddle (1971)
5. Atom Heart Mother (1969)
6. Animals (1977)
7. A Saucerful of Secrets (1968)
8. The Piper at the Gates of Dawn (1967)
9. The Division Bell (1994)
2. The Wall (1979)
3. Wish You Were Here (1975)
4. Meddle (1971)
5. Atom Heart Mother (1969)
6. Animals (1977)
7. A Saucerful of Secrets (1968)
8. The Piper at the Gates of Dawn (1967)
9. The Division Bell (1994)
0
geplaatst: 7 juli 2014, 20:03 uur
1. The Dark Side of the Moon (1973)
2. The Wall (1979)
3. Wish You Were Here (1975)
4. Meddle (1971)
5. The Final Cut (1983)
6. Atom Heart Mother (1969)
7. Animals (1977)
8. A Saucerful of Secrets (1968)
9. The Piper at the Gates of Dawn (1967)
10. The Division Bell (1994)
Nu stop ik ermee
2. The Wall (1979)
3. Wish You Were Here (1975)
4. Meddle (1971)
5. The Final Cut (1983)
6. Atom Heart Mother (1969)
7. Animals (1977)
8. A Saucerful of Secrets (1968)
9. The Piper at the Gates of Dawn (1967)
10. The Division Bell (1994)
Nu stop ik ermee
0
geplaatst: 13 juli 2014, 20:16 uur
Nou ja, je mist er nog een paar natuurlijk. Ik ben ook wel benieuwd waar je Ummagumma. More, Obscured By Clouds en A Momentary Lapse Of Reason gaat plaatsen in je lijst.
0
geplaatst: 15 juli 2014, 11:59 uur
Rogyros schreef:
Nieuwe update
01. Dark Side Of The Moon 5*
02. Wish You Were Here 5*
03. Animals 4,5*
04. The Division Bell 4,5 *
05. Meddle 4*
06. Obscured By Clouds 4*
07. A Saucerful Of Secrets 3,5*
08. The Wall 3,5*
09. Atom Heart Mother 3,5*
10. A Momentary Lapse Of Reason 3,5*
11. The Piper At The Gates Of Dawn 3*
12. Music From The Film More 3*
13. The Final Cut 2,5*
14. Ummagumma 2,5*
Nieuwe update
01. Dark Side Of The Moon 5*
02. Wish You Were Here 5*
03. Animals 4,5*
04. The Division Bell 4,5 *
05. Meddle 4*
06. Obscured By Clouds 4*
07. A Saucerful Of Secrets 3,5*
08. The Wall 3,5*
09. Atom Heart Mother 3,5*
10. A Momentary Lapse Of Reason 3,5*
11. The Piper At The Gates Of Dawn 3*
12. Music From The Film More 3*
13. The Final Cut 2,5*
14. Ummagumma 2,5*
Lichte verschuiving:
01. The Dark Side Of The Moon 5*
02. Wish You Were Here 5*
03. Animals 4,5*
04. The Division Bell 4,5*
05. Meddle 4*
06. A Saucerful Of Secrets 4*
07. The Wall 4*
08. Obscured By Clouds 4*
09. Atom Heart Mother 3,5*
10. The Piper At The Gates Of Dawn 3,5*
11. A Momentary Lapse Of Reason 3,5*
12. Music From The Film More 3*
13. The Final Cut 3*
14. Ummagumma 2,5
0
geplaatst: 7 augustus 2014, 14:56 uur
1. Piper at the Gates of Dawn
2. Ummagumma
3. A Saucerful of Secrets
4. Relics
5. Meddle
2. Ummagumma
3. A Saucerful of Secrets
4. Relics
5. Meddle
0
geplaatst: 7 augustus 2014, 19:15 uur
1. Wish You Were Here
2. The Division Bell
3. Meddle
4. The Dark Side Of The Moon
5. Animals
2. The Division Bell
3. Meddle
4. The Dark Side Of The Moon
5. Animals
0
geplaatst: 7 augustus 2014, 23:35 uur
1. Animals
2. Wish you were here
3. The dark side of the moon
4. Pulse
5. Meddle
2. Wish you were here
3. The dark side of the moon
4. Pulse
5. Meddle
0
geplaatst: 11 augustus 2014, 07:13 uur
bikkel2 schreef:
Lichte stijging The Wall
Lichte stijging The Wall
Ik zie je bericht nu pas. Ja, het gaat de goede kant op!
0
geplaatst: 30 augustus 2014, 11:15 uur
1. Animals
2. Wish You Were Here
3. A Saucerful of Secrets
4. Meddle
5. Atom Heart Mother
2. Wish You Were Here
3. A Saucerful of Secrets
4. Meddle
5. Atom Heart Mother
0
geplaatst: 17 oktober 2014, 14:30 uur
01 Animals
02 Wish You Were Here
03 The Wall
04 Dark Side Of The Moon
05 Meddle
Vrij standaard, denk ik. Ook altwijfel ik tussen DSOTM en The Wall. Dit waren echt de hoogtijdagen van Pink Floyd. We zouden hetzelfde moeten doen met nummers.
02 Wish You Were Here
03 The Wall
04 Dark Side Of The Moon
05 Meddle
Vrij standaard, denk ik. Ook altwijfel ik tussen DSOTM en The Wall. Dit waren echt de hoogtijdagen van Pink Floyd. We zouden hetzelfde moeten doen met nummers.
0
geplaatst: 14 januari 2015, 06:44 uur
1) The dark side of the moon
2) Wish you were here
3) Animals
4) Meddle
5) Atom Heart Mother
2) Wish you were here
3) Animals
4) Meddle
5) Atom Heart Mother
0
geplaatst: 18 januari 2015, 12:06 uur
Update:
01. The Dark Side Of The Moon 5*
02. Wish You Were Here 5*
03. Animals 4,5*
04. The Division Bell 4,5*
05. The Wall 4,5*
06. Meddle 4*
07. A Saucerful Of Secrets 4*
08. The Endless River 4*
09. Obscured By Clouds 4*
10. Atom Heart Mother 3,5*
11. The Piper At The Gates Of Dawn 3,5*
12. A Momentary Lapse Of Reason 3,5*
13. Music From The Film More 3*
14. The Final Cut 3*
15. Ummagumma 2,5*
01. The Dark Side Of The Moon 5*
02. Wish You Were Here 5*
03. Animals 4,5*
04. The Division Bell 4,5*
05. The Wall 4,5*
06. Meddle 4*
07. A Saucerful Of Secrets 4*
08. The Endless River 4*
09. Obscured By Clouds 4*
10. Atom Heart Mother 3,5*
11. The Piper At The Gates Of Dawn 3,5*
12. A Momentary Lapse Of Reason 3,5*
13. Music From The Film More 3*
14. The Final Cut 3*
15. Ummagumma 2,5*
0
Robertus
geplaatst: 27 augustus 2015, 17:20 uur
1. Animals 5*
2. The Dark Side Of The Moon 5*
3. Wish You Were Here 4,5*
4. Atom Heart Mother 4,5*
5. Meddle 4*
Dit is dus mijn top 5. Verder:
6. The Wall 4*
7. A Saucerful Of Secrets 3,5*
8. The Final Cut 3,5*
9. The Piper At The Gates Of Dawn 3*
10. The Division Bell 3*
11. A Momentary Lapse Of Reason 2,5*
Dit zijn enkel reguliere studioalbums, speciale albums, film scores en live niet meegerekend. Verdomd moeilijk om te differentieren tussen albums die dezelfde score hebben.....
2. The Dark Side Of The Moon 5*
3. Wish You Were Here 4,5*
4. Atom Heart Mother 4,5*
5. Meddle 4*
Dit is dus mijn top 5. Verder:
6. The Wall 4*
7. A Saucerful Of Secrets 3,5*
8. The Final Cut 3,5*
9. The Piper At The Gates Of Dawn 3*
10. The Division Bell 3*
11. A Momentary Lapse Of Reason 2,5*
Dit zijn enkel reguliere studioalbums, speciale albums, film scores en live niet meegerekend. Verdomd moeilijk om te differentieren tussen albums die dezelfde score hebben.....
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 21:22 uur
1. the Wall
2. Dark Side of THE Moon
3. Wish you were here
4. Animals
5. Meddle
2. Dark Side of THE Moon
3. Wish you were here
4. Animals
5. Meddle
0
geplaatst: 28 augustus 2015, 01:24 uur
Animals en Meddle hebben stuivertje gewisseld, zie ik. Nog een speciale reden voor, Broem?
0
geplaatst: 28 augustus 2015, 08:25 uur
Rogyros schreef:
Animals en Meddle hebben stuivertje gewisseld, zie ik. Nog een speciale reden voor, Broem?
Animals en Meddle hebben stuivertje gewisseld, zie ik. Nog een speciale reden voor, Broem?
Vorm van de dag wellicht. Heb Animals de laatste tijd wat vaker geluisterd. Aanleiding was de re release van Roger Waters Amused to Death en de discussie bij het nieuwe album van David Gilmour. Meddle is dan toch een wat meer a-typisch PF album. Kwestie van goed, beter best.
* denotes required fields.