menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500

zoeken in:
Zeker!

Nice, heb je zaterdagavond tussen 19:00 uur en 20:00 uur?

Ja, maar heb geduld.

Het is wel een erg Angelsaksische lijst...

Maar goed, ik ben vergeten mijn lijstje op te sturen, dus mag eigenlijk niet klagen.

Teunnis schreef:
Maar goed, ik ben vergeten mijn lijstje op te sturen, dus mag eigenlijk niet klagen.

Daarom is Venus in Furs dus de hoogste uitvaller.

Was weer lekker lijstje mensen. Ben beetje inactief laatste tijd, maar heb genoten.
Dank voor de organisatie wederom!

jordidj1 schreef:
(quote)

Nice, heb je zaterdagavond tussen 19:00 uur en 20:00 uur?

Voor mij gaat dat wel wat tijd kosten - en die heb ik wat weinig de komende 2 weken - maar ik wilde alle deelnemers aan '15 seconds of fame' (en dat waren er nogal wat, 48 als ik goed heb geteld) nog mailen met een bedankje en de opname van hun aankondiging en nummer in de lijst.
Wie weet kan Onweerwolf hierbij helpen...

Grafmat schreef:
(quote)

Voor mij gaat dat wel wat tijd kosten - en die heb ik wat weinig de komende 2 weken - maar ik wilde alle deelnemers aan '15 seconds of fame' (en dat waren er nogal wat, 48 als ik goed heb geteld) nog mailen met een bedankje en de opname van hun aankondiging en nummer in de lijst.
Wie weet kan Onweerwolf hierbij helpen...

Alles op z’n tijd

lol, ik vind het al ernstig vervelend werk om de nachturen er tussenuit te knippen.

Dim
Morgenavond vanaf 20.00: platen die de lijst net niet gehaald hebben, oftewel: V500 Bubbling Under.

www.orinocoradio.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 21:17 uur

geplaatst: vandaag om 21:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.