MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500

zoeken in:
Deze mail vond ik vandaag in mijn postvakje.

Het weekend van de slapeloze nachten!!!

Vrijdag 16, Zaterdag 17 & Zondag 18 November

De Verrukkelijke 500

Wees op tijd: Vrijdagavond 18.00 uur !

De lijstjes [bijna 150 stuks!!!] zijn verwerkt, de apparatuur getest, voedsel en drank wordt ingeslagen! Kortom wij zijn er klaar voor! Jullie ook???

1e LUSTRUM!!!

A.s. weekend zijn we er weer voor de 5e maal op rij, met de Verrukkelijke500!

Jaja een speciale editie dus

En dat gaan we vieren, met een zeer feestelijke lijst J

Inmiddels staan de nummers 500 t/m 201 al gepubliceerd op www.orinocoradio.nl clip_image009 Dus de nieuwsgierigen onder ons kunnen alvast een kijkje nemen. De nummers 200 t/m 1 houden we nog even geheim en zullen tijdens de uitzending bijgewerkt worden.

Vanwege de lustrumviering zijn er dit jaar naast de ‘vaste’ 4 DJ’s [Kaj, Jorg, Grafmat & Dave Evans] nog 3 Orinoco jocks van de partij: Vleertje, Raver & Roche komen het team versterken.

Net als vorig jaar zal er weer een warming up show zijn, verzorgd door Timmus en Raver! Zij zullen hun ‘kunstje’ laten horen op de vrijdagavond van 18.00 – 20.00. Direct daarop aansluitend begint het verrukkelijke spektakel.

Sla dus alvast voedsel en drank in, want je krijgt maar 4 uurtjes rust per nacht. Eens kijken wie zich naast Maurice kan scharen [al vele jaren de man met de meeste luisteruren?!? Voor de duidelijkheid, we zenden uit tot 04.00 uur ’s nachts en beginnen weer om 08.00 ’s ochtend!
We hopen jou/jullie a.s vrijdagavond te mogen begroeten bij de meest democratische lijst van Nederland!

Platen 201 t/m 500 zijn al te lezen op de website. Ik laat mezelf wel verrassen en probeer zoveel mogelijk van de lijst te luisteren.

Ik kreeg de mail ook ja .
Weer niet gestemd dit jaar, maar boeien. Ga dit jaar wel weer luisteren!!

Onweerwolf
Ik ga ook luisteren en doe hard mijn best om de lijst niet van te voren in te zien. Als het goed is ben ik vrijdag om 18:00 uur in de chat te vinden.

Onweerwolf
Ik weet trouwens iig al dat er mede dankzij mijn lijstje een plaat nieuw is binnengekomen in de lijst, aangezien ik een mail kreeg van Kai over de vraag welke versie volgens mij (en twee andere mensen die de plaat hoog hadden staan) het meest populair is.

Onweerwolf
Preparty is zojuist begonnen. Over twee uur begint de lijst.

http://www.orinocoradio.nl/

Al paar mooie nummers gehad nu al
Vooral Kate Bush + Queen.
Maar de nummer 500 is echt lelijkste nummer ooit ofoz.

We hebben idd al een paar lekkere nummers gehad Ralp., maar hoogtepunt was toch echt Oasis tot nu toe

Onweerwolf
Hoogtepunt was uiteraard ABBA - Eagle

Nee Jimi en The Walrus!

Staat sterke muziek in die lijst hoor. Zelfs wat nominaties van mij. Dat is toch vrij uniek te noemen.

Ralph. schreef:

Maar de nummer 500 is echt lelijkste nummer ooit ofoz.

Meteen even gekeken wat dat is, maar dat bleek gewoon Skik te zijn. Wat is daar nou weer zo lelijk aan? Best geinig liedje.

Onweerwolf
Gezellige chat wel daar trouwens. =)

Onweerwolf
Finaledag, nu met New Gold Dream!

Het zou geweldig zijn als wij ook een keer zo'n initiatief op de been kunnen krijgen voor onze eigen MuMe Top 2000.

Daar dacht ik ook al aan. Wellicht dat Orinoco Radio daar een mooi platform voor is.

En dat er dan tussendoor users van MuMe gebeld worden vanuit de studio om hun kennis met de luisteraar te delen. En dat Maarten dan gedichten gaat voorlezen en Assurancetourix moppen gaat tappen.

En dan spelletjes: Raad het geluid. Met Arnout die aan 't vegen is.

Ja. En nummers van MC Robhef tussendoor als overgangstunes. En DJ's die complete intro's verpesten door er allemaal slappe verhalen overheen te lullen

Onweerwolf
We zijn bij nummer 45 nu (LA Woman) dus je kunt nog meeluisteren met de finale en wellicht helpen om het luister record te breken.

De chat is ook gezellig nu, daar kun je live kletsen met onder meer ondergetekende maar ook met the man Chevy himself.

En we duiken de top 30 in.

Lekker lijstje hoor. Het is genieten, en ik ben heel benieuwd welke nummers nog langs zullen komen.

Wat is het luisterrecord tot nu toe?

Onweerwolf
richting de 80 geloof ik

(Chevy en ik kunnen trouwens heel mooi in koor zingen in een chatroom, blijkt)

Vanaf de top 15 wist ik ongeveer welke platen nog langs zouden komen. Alleen Hurt had ik niet verwacht en nog één andere plaat. Die is trouwens nog steeds niet langs geweest. Zal het misschien Telegraph Road zijn?

Onweerwolf
yep Telegraph road

En de Top 3 is ingestart met Street Spirit.

Onweerwolf
BLACK op 1

Onweerwolf
De lijst:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 14:24 uur

geplaatst: vandaag om 14:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.