Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 2014
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2017, 15:48 uur
01 Beck- Morning Phase
02 John Fullbright- Songs
03 Damien Jurado- Brothers And Sisters Of the Eternal Son
04 The Tiger Lilies- A Dream Turns Sour
05 Mirel Wagner- When The Cellar Childeren See the Light Of Day
06 Birds Of Chicago- Live from Space
07 Gregory Page- One Way Journey Home
08 The Delines- Colfax
09 Reigning Sound- Shattered
10 Chuck Prophet - Night Surfer
02 John Fullbright- Songs
03 Damien Jurado- Brothers And Sisters Of the Eternal Son
04 The Tiger Lilies- A Dream Turns Sour
05 Mirel Wagner- When The Cellar Childeren See the Light Of Day
06 Birds Of Chicago- Live from Space
07 Gregory Page- One Way Journey Home
08 The Delines- Colfax
09 Reigning Sound- Shattered
10 Chuck Prophet - Night Surfer
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 december 2017, 17:40 uur
Update sinds 18 december 2016
01 (01) IQ - The Road of Bones
02 (02) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
03 (04) Gazpacho - Demon
04 (06) Opeth - Pale Communion
05 (05) Messenger - Illusory Blues
06 (03) Alt-J - This Is All Yours
07 (07) James - La Petite Mort
08 (08) Anathema - Distant Satellites
09 (10) Seven Impale - City of the Sun
10 (---) Huis - Despite Guardian Angels
01 (01) IQ - The Road of Bones
02 (02) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
03 (04) Gazpacho - Demon
04 (06) Opeth - Pale Communion
05 (05) Messenger - Illusory Blues
06 (03) Alt-J - This Is All Yours
07 (07) James - La Petite Mort
08 (08) Anathema - Distant Satellites
09 (10) Seven Impale - City of the Sun
10 (---) Huis - Despite Guardian Angels
1
geplaatst: 12 januari 2018, 19:32 uur
01. Yagya - Sleepygirls
02. The Brian Jonestown Massacre - Revelation
03. Matthew Halsall & The Gondwana Orchestra - When the World Was One
04. Todd Terje - It's Album Time
05. Warpaint - Warpaint
06. The War on Drugs - Lost in the Dream
07. Fink - Hard Believer
08. Goat - Commune
09. Craft Spells - Nausea
10. BADBADNOTGOOD - III
02. The Brian Jonestown Massacre - Revelation
03. Matthew Halsall & The Gondwana Orchestra - When the World Was One
04. Todd Terje - It's Album Time
05. Warpaint - Warpaint
06. The War on Drugs - Lost in the Dream
07. Fink - Hard Believer
08. Goat - Commune
09. Craft Spells - Nausea
10. BADBADNOTGOOD - III
0
geplaatst: 30 juli 2018, 15:37 uur
TOT=155 inc. EP:47
2018: TOT=39 inc. EP=18
2017: TOT=98 inc. EP=29
2016: TOT=16
2015: TOT=2
01. Flying Lotus - You're Dead! (4.5*) Electronic/Future Jazz
02. David Chaim Smith, Bill Laswell, John Zorn - The Dream Membrane (4.5*) Electronic/Dark Ambient
03. Heroin in Tahiti - Sun and Violence (4.5*) Electronic/Experimental/Psychedelic Rock/Soundtrack
04. Dirty Beaches - Stateless (4.5*) Electronic/Jazz/Drone/Experimental
05. Sonambulo - Psicosonorama (4.5*) Latin/Folk/WorldRock/HipHop
06. Holly Herndon - Movement (4/4.5*) Electronic/Techno/Experimental
07. OAKE - Auferstehung (4/4.5*) Electronic/Dark Ambient/Industrial/Experimental
08. Orlando Julius with the Heliocentrics - Jaiyede Afro (4/4.5*) Funk/Soul/Afrobeat/Folk/World
09. John Coltrane - Offering (Live at Temple University 1966) (4*) Avant-garde Jazz
10. Endon - Mama (4*) Electronic/Rock/Black Metal/Grindcore/Experimental/Noise/Industrial
11. The Bureau of Atomic Tourism - Scintigraphy (4*) Avant-garde Jazz/Free Improvisation
12. Sidsel Endresen & Stian Westerhus - Bonita (4*) Free Improvisation/Contemporary Jazz
13. Theo Parrish - American Intelligence (4*) Electronic/House/Deep House/Soul/Funk/Fusion
14. Mouse on Mars - 21 Again (4*) Electro/EXP/IDM/Leftfield/Synth-pop
15. Death Grips - Niggas On The Moon (4*) Electronic/Hip Hop/Experimental/Hardcore Hip-Hop
16. Talker - Talker (4*) Electronic/Industrial/Dub Techno/Downtempo/Techno/Drone
17. Øresund Space Collective - Music for Pogonologists (4*) Electronic/Rock/Space Rock
18. Satanique Samba Trio - Badtriptych (4*) Jazz/Rock/Experimental/Avantgarde/Math Rock/Latin Jazz
19. Busdriver - Perfect Hair (4*) Electronic/HipHop/Abstract
20. Ricky Eat Acid - Three Love Songs (4*) Electronic/Ambient/Experimental/House
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EP
01. FIS - Iterations (4.5*) Electronic/Abstract/Experimental/Dark Ambient/Drum n Bass
02. Minor Science - Noble Gas EP (4*) Electronic/House/Expermental
03. Manni Dee - Dreams, Fears & Idols EP (4*) Electronic/Techno
04. Yuji Kondo - Radiate The Ocean From My Back EP (4*) Electronic/Techno
05. Manni Dee - Amid The Collapsing Scenery EP (4*) Electronic/Techno
06. Ponty Mython - Smoke On The Water EP (4*) Electronic/House
07. Broken English Club - Jealous God 04 EP (4*) Electronic/Techno/Experimental/Industrial
08. Ricky Eat Acid - Sun Over Hills EP (4*) Electronic/Breakbeat/Juke/Ambient/IDM
09. Hieroglyphic Being - The Fourth Dimensions Of A Nubian Mystic EP (4*) Electronic/Techno/House
10. An-i - Kino-i EP (4*) Electronic/Techno
-------------
+ 12 X 4*
2018: TOT=39 inc. EP=18
2017: TOT=98 inc. EP=29
2016: TOT=16
2015: TOT=2
01. Flying Lotus - You're Dead! (4.5*) Electronic/Future Jazz
02. David Chaim Smith, Bill Laswell, John Zorn - The Dream Membrane (4.5*) Electronic/Dark Ambient
03. Heroin in Tahiti - Sun and Violence (4.5*) Electronic/Experimental/Psychedelic Rock/Soundtrack
04. Dirty Beaches - Stateless (4.5*) Electronic/Jazz/Drone/Experimental
05. Sonambulo - Psicosonorama (4.5*) Latin/Folk/WorldRock/HipHop
06. Holly Herndon - Movement (4/4.5*) Electronic/Techno/Experimental
07. OAKE - Auferstehung (4/4.5*) Electronic/Dark Ambient/Industrial/Experimental
08. Orlando Julius with the Heliocentrics - Jaiyede Afro (4/4.5*) Funk/Soul/Afrobeat/Folk/World
09. John Coltrane - Offering (Live at Temple University 1966) (4*) Avant-garde Jazz
10. Endon - Mama (4*) Electronic/Rock/Black Metal/Grindcore/Experimental/Noise/Industrial
11. The Bureau of Atomic Tourism - Scintigraphy (4*) Avant-garde Jazz/Free Improvisation
12. Sidsel Endresen & Stian Westerhus - Bonita (4*) Free Improvisation/Contemporary Jazz
13. Theo Parrish - American Intelligence (4*) Electronic/House/Deep House/Soul/Funk/Fusion
14. Mouse on Mars - 21 Again (4*) Electro/EXP/IDM/Leftfield/Synth-pop
15. Death Grips - Niggas On The Moon (4*) Electronic/Hip Hop/Experimental/Hardcore Hip-Hop
16. Talker - Talker (4*) Electronic/Industrial/Dub Techno/Downtempo/Techno/Drone
17. Øresund Space Collective - Music for Pogonologists (4*) Electronic/Rock/Space Rock
18. Satanique Samba Trio - Badtriptych (4*) Jazz/Rock/Experimental/Avantgarde/Math Rock/Latin Jazz
19. Busdriver - Perfect Hair (4*) Electronic/HipHop/Abstract
20. Ricky Eat Acid - Three Love Songs (4*) Electronic/Ambient/Experimental/House
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EP
01. FIS - Iterations (4.5*) Electronic/Abstract/Experimental/Dark Ambient/Drum n Bass
02. Minor Science - Noble Gas EP (4*) Electronic/House/Expermental
03. Manni Dee - Dreams, Fears & Idols EP (4*) Electronic/Techno
04. Yuji Kondo - Radiate The Ocean From My Back EP (4*) Electronic/Techno
05. Manni Dee - Amid The Collapsing Scenery EP (4*) Electronic/Techno
06. Ponty Mython - Smoke On The Water EP (4*) Electronic/House
07. Broken English Club - Jealous God 04 EP (4*) Electronic/Techno/Experimental/Industrial
08. Ricky Eat Acid - Sun Over Hills EP (4*) Electronic/Breakbeat/Juke/Ambient/IDM
09. Hieroglyphic Being - The Fourth Dimensions Of A Nubian Mystic EP (4*) Electronic/Techno/House
10. An-i - Kino-i EP (4*) Electronic/Techno
-------------
+ 12 X 4*
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 november 2018, 19:38 uur
Update sinds 10 december 2017
01 (02) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
02 (01) IQ - The Road of Bones
03 (03) Gazpacho - Demon
04 (---) Hidden Lands - Lycksalighetens Ö
05 (04) Opeth - Pale Communion
06 (05) Messenger - Illusory Blues
07 (07) James - La Petite Mort
08 (06) Alt-J - This Is All Yours
09 (08) Anathema - Distant Satellites
10 (---) Archive - Axiom
01 (02) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
02 (01) IQ - The Road of Bones
03 (03) Gazpacho - Demon
04 (---) Hidden Lands - Lycksalighetens Ö
05 (04) Opeth - Pale Communion
06 (05) Messenger - Illusory Blues
07 (07) James - La Petite Mort
08 (06) Alt-J - This Is All Yours
09 (08) Anathema - Distant Satellites
10 (---) Archive - Axiom
0
geplaatst: 4 december 2018, 10:11 uur
01. The Antlers - Familiars
02. Damien Jurado - Brothers And Sisters Of The Eternal Son
03. Aldous Harding - Aldous Harding
04. Damon Albarn - Everyday Robots
05. Lee Fields & The Expressions - Emma Jean
06. Timber Timbre - Hot Dreams
07. The Budos Band - Burnt Offering
08. Het Zesde Metaal - Nie Voe Kinders
09. Curtis Harding - Soul Power
10. Adrian Crowley - Some Blue Morning
02. Damien Jurado - Brothers And Sisters Of The Eternal Son
03. Aldous Harding - Aldous Harding
04. Damon Albarn - Everyday Robots
05. Lee Fields & The Expressions - Emma Jean
06. Timber Timbre - Hot Dreams
07. The Budos Band - Burnt Offering
08. Het Zesde Metaal - Nie Voe Kinders
09. Curtis Harding - Soul Power
10. Adrian Crowley - Some Blue Morning
0
geplaatst: 8 oktober 2019, 20:01 uur
01 John Fullbright- Songs
02 Beck- Morning Phase
03 The Delines- Colfax
04 Einstürzende Neubauten- Lament
05 Gregory Page- One Way Journey Home
06 Birds Of Chicago- Live from Space
07 Robert Ellis- The Lights From The Chemical Plant
08 Damien Jurado- Brothers And Sisters Of The Eternal Sun
09 Reigning Sound- Shattered
10 Chuck Prophet - Night Surfer [/quote]
02 Beck- Morning Phase
03 The Delines- Colfax
04 Einstürzende Neubauten- Lament
05 Gregory Page- One Way Journey Home
06 Birds Of Chicago- Live from Space
07 Robert Ellis- The Lights From The Chemical Plant
08 Damien Jurado- Brothers And Sisters Of The Eternal Sun
09 Reigning Sound- Shattered
10 Chuck Prophet - Night Surfer [/quote]
0
geplaatst: 9 oktober 2019, 10:08 uur
01 John Fullbright- Songs
02 Beck- Morning Phase
03 The Delines- Colfax
04 Einstürzende Neubauten- Lament
05 Gregory Page- One Way Journey Home
06 Birds Of Chicago- Live From Space
07 Damien Rice -My Favourite Faded Fantasy
08 Robert Ellis- The Lights From The Chemical Plant
09 Reigning Sound- Shattered
10 Chuck Prophet- Nightsurfer
02 Beck- Morning Phase
03 The Delines- Colfax
04 Einstürzende Neubauten- Lament
05 Gregory Page- One Way Journey Home
06 Birds Of Chicago- Live From Space
07 Damien Rice -My Favourite Faded Fantasy
08 Robert Ellis- The Lights From The Chemical Plant
09 Reigning Sound- Shattered
10 Chuck Prophet- Nightsurfer
0
geplaatst: 26 december 2019, 10:30 uur
LuukRamaker schreef:
1. John Fullbright - Songs (2014)
2. Old Crow Medicine Show - Remedy (2014)
3. Willie Watson - Folk Singer Vol.1 (2014)
4. Eric Church - The Outsiders (2014)
5. The Common Linnets - The Common Linnets (2014)
6. Irene Kelley - Pennsylvania Coal (2014)
7. The Stray Birds - Best Medicine (2014)
8. Daniël Lohues - D (2014)
9. Front Country - Sake of the Sound (2014)
10. Johnny Cash - Out Among the Stars (2014)
1. John Fullbright - Songs (2014)
2. Old Crow Medicine Show - Remedy (2014)
3. Willie Watson - Folk Singer Vol.1 (2014)
4. Eric Church - The Outsiders (2014)
5. The Common Linnets - The Common Linnets (2014)
6. Irene Kelley - Pennsylvania Coal (2014)
7. The Stray Birds - Best Medicine (2014)
8. Daniël Lohues - D (2014)
9. Front Country - Sake of the Sound (2014)
10. Johnny Cash - Out Among the Stars (2014)
Vijf jaar verder inmiddels. Op het eerste gezicht nog wel een mooi lijstje, maar als ik 'm opnieuw maak kom ik op het volgende:
1. John Fullbright - Songs (2014)
2. Jason Eady - Daylight & Dark (2014)
3. Irene Kelley - Pennsylvania Coal (2014)
4. Willie Watson - Folk Singer Vol.1 (2014)
5. Goodnight, Texas - Uncle John Farquhar (2014)
6. Whitey Morgan - Grandpa's Guitar (2014)
7. Corb Lund - Counterfeit Blues (2014)
8. Lee Ann Womack - The Way I'm Livin' (2014)
9. Old Crow Medicine Show - Remedy (2014)
10. Kayla Ray - Love and Liquor (2014)
0
geplaatst: 28 december 2019, 14:04 uur
01. Les Claypool's Duo de Twang - Four foot shack 4.0
02. Leo Welch - Sabougla voices 4.0
03. La Hell Gang - Thru me again 4.0
04. Gov't Mule - Dark side of the mule 4.0
05. Sinéad O'Connor - I'm not bossy, I'm the boss 3.5
06. Lisa Gerrard - Twilight Kingdom 3.5
07. Willie Nelson - Band of brothers 3.5
08. Vandenber's Moonkings - Vandenberg's Moonkings 3.5
09. Pink Floyd - The endless river 3.5
10. Jack White - Lazaretto 3.5
02. Leo Welch - Sabougla voices 4.0
03. La Hell Gang - Thru me again 4.0
04. Gov't Mule - Dark side of the mule 4.0
05. Sinéad O'Connor - I'm not bossy, I'm the boss 3.5
06. Lisa Gerrard - Twilight Kingdom 3.5
07. Willie Nelson - Band of brothers 3.5
08. Vandenber's Moonkings - Vandenberg's Moonkings 3.5
09. Pink Floyd - The endless river 3.5
10. Jack White - Lazaretto 3.5
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 oktober 2020, 22:25 uur
Update sinds 6 november 2018:
01 (02) IQ - The Road of Bones
02 (01) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
03 (05) Opeth - Pale Communion
04 (04) Hidden Lands - Lycksalighetens Ö
05 (06) Messenger - Illusory Blues
06 (---) Future Islands - Singles
07 (07) James - La Petite Mort
08 (03) Gazpacho - Demon
09 (08) Alt-J - This Is All Yours
10 (10) Archive - Axiom
01 (02) IQ - The Road of Bones
02 (01) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
03 (05) Opeth - Pale Communion
04 (04) Hidden Lands - Lycksalighetens Ö
05 (06) Messenger - Illusory Blues
06 (---) Future Islands - Singles
07 (07) James - La Petite Mort
08 (03) Gazpacho - Demon
09 (08) Alt-J - This Is All Yours
10 (10) Archive - Axiom
0
geplaatst: 28 januari 2021, 10:24 uur
01. Johnny Winter - Step Back
02. Meena Cryle & The Chris Fillmore Band - Tell Me
03. Lisa Mann - Move On
04. Lana Del Rey - Ultraviolence
05. Run the Jewels - Run the Jewels 2
06. The Cadillac Three - Tennessee Mojo
07. Imelda May - Tribal
08. Selah Sue - Alone
09. Ian Siegal - Man & Guitar
10. Blues Pills - Blues Pills
02. Meena Cryle & The Chris Fillmore Band - Tell Me
03. Lisa Mann - Move On
04. Lana Del Rey - Ultraviolence
05. Run the Jewels - Run the Jewels 2
06. The Cadillac Three - Tennessee Mojo
07. Imelda May - Tribal
08. Selah Sue - Alone
09. Ian Siegal - Man & Guitar
10. Blues Pills - Blues Pills
0
geplaatst: 8 mei 2021, 15:29 uur
Top-40 van 2014:
1. Beck - Morning Phase
2. First Aid Kit - Stay Gold
3. Antony and the Johnsons - Turning
4. Queen - Live at the Rainbow '74
5. The Antlers - Familiars
6. The War on Drugs - Lost in the Dream
7. Paolo Nutini - Caustic Love
8. Roo Panes - Little Giant
9. Damon Albarn - Everyday Robots
10. And They Spoke in Anthems - June
11. Jackson Browne - Standing in the Breach
12. The Delines - Colfax
13. Sharon Van Etten - Are We There
14. Vaya Con Dios - Thank You All!
15. Elbow - The Take Off and Landing of Everything
16. Natalie Merchant - Natalie Merchant
17. Lucinda Williams - Down Where the Spirit Meets the Bone
18. Fink - Hard Believer
19. Eriksson Delcroix - For Ever
20. John Grant - John Grant with the BBC Philharmonic Orchestra: Live in Concert
21. ABBA - Live at Wembley Arena
22. Spoon - They Want My Soul
23. Damien Rice - My Favourite Faded Fantasy
24. Ben Howard - I Forget Where We Were
25. George Michael - Symphonica
26. The Robert Cray Band - In My Soul
27. Christine and the Queens - Chaleur Humaine
28. John Hiatt - Terms of My Surrender
29. Crosby, Stills, Nash & Young - CSNY 1974
30. Lamb - Backspace Unwind
31. Intergalactic Lovers - Little Heavy Burdens
32. Buurman - De Kus in Ruil voor een Koninkrijk
33. Perfume Genius - Too Bright
34. The Felice Brothers - Favorite Waitress
35. Allah-Las - Worship the Sun
36. Het Zesde Metaal - Nie Voe Kinders
37. Guided by Voices - Motivational Jumpsuit
38. Damien Jurado - Brothers and Sisters of the Eternal Son
39. Morrissey - World Peace Is None of Your Business
40. Henny Vrienten - En Toch...
Op 152 albums gestemd waarvan 79 met ten minste 4* (4x5*, 24x 4,5*, 51x 4*).
1. Beck - Morning Phase
2. First Aid Kit - Stay Gold
3. Antony and the Johnsons - Turning
4. Queen - Live at the Rainbow '74
5. The Antlers - Familiars
6. The War on Drugs - Lost in the Dream
7. Paolo Nutini - Caustic Love
8. Roo Panes - Little Giant
9. Damon Albarn - Everyday Robots
10. And They Spoke in Anthems - June
11. Jackson Browne - Standing in the Breach
12. The Delines - Colfax
13. Sharon Van Etten - Are We There
14. Vaya Con Dios - Thank You All!
15. Elbow - The Take Off and Landing of Everything
16. Natalie Merchant - Natalie Merchant
17. Lucinda Williams - Down Where the Spirit Meets the Bone
18. Fink - Hard Believer
19. Eriksson Delcroix - For Ever
20. John Grant - John Grant with the BBC Philharmonic Orchestra: Live in Concert
21. ABBA - Live at Wembley Arena
22. Spoon - They Want My Soul
23. Damien Rice - My Favourite Faded Fantasy
24. Ben Howard - I Forget Where We Were
25. George Michael - Symphonica
26. The Robert Cray Band - In My Soul
27. Christine and the Queens - Chaleur Humaine
28. John Hiatt - Terms of My Surrender
29. Crosby, Stills, Nash & Young - CSNY 1974
30. Lamb - Backspace Unwind
31. Intergalactic Lovers - Little Heavy Burdens
32. Buurman - De Kus in Ruil voor een Koninkrijk
33. Perfume Genius - Too Bright
34. The Felice Brothers - Favorite Waitress
35. Allah-Las - Worship the Sun
36. Het Zesde Metaal - Nie Voe Kinders
37. Guided by Voices - Motivational Jumpsuit
38. Damien Jurado - Brothers and Sisters of the Eternal Son
39. Morrissey - World Peace Is None of Your Business
40. Henny Vrienten - En Toch...
Op 152 albums gestemd waarvan 79 met ten minste 4* (4x5*, 24x 4,5*, 51x 4*).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 oktober 2021, 22:32 uur
Update sinds 20 oktober 2020:
01 (01) IQ - The Road of Bones
02 (02) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
03 (04) Hidden Lands - Lycksalighetens Ö
04 (05) Messenger - Illusory Blues
05 (03) Opeth - Pale Communion
06 (06) Future Islands - Singles
07 (---) FreddeGredde - Brighter Skies
08 (09) Alt-J - This Is All Yours
09 (07) James - La Petite Mort
10 (08) Gazpacho - Demon
01 (01) IQ - The Road of Bones
02 (02) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
03 (04) Hidden Lands - Lycksalighetens Ö
04 (05) Messenger - Illusory Blues
05 (03) Opeth - Pale Communion
06 (06) Future Islands - Singles
07 (---) FreddeGredde - Brighter Skies
08 (09) Alt-J - This Is All Yours
09 (07) James - La Petite Mort
10 (08) Gazpacho - Demon
0
geplaatst: 7 februari 2022, 21:12 uur
13 albums beluisterd, waarvan 3 EP's maar wel 10 keer 4.0+
1. A Sunny Day in Glasgow - Sea When Absent
2. Kikagaku Moyo - Forest of Lost Children
3. Kinoko Teikoku - Fake World Wonderland
4. Alvvays - Alvvays
5. You'll Never Get to Heaven - Adorn
6. TV Girl - French Exit
7. Leon Vynehall - Music for the Uninvited
8. Oscar and the Wolf - Entity
9. The War on Drugs - Lost in the Dream
10. Lana Del Rey - Ultraviolence
1. A Sunny Day in Glasgow - Sea When Absent
2. Kikagaku Moyo - Forest of Lost Children
3. Kinoko Teikoku - Fake World Wonderland
4. Alvvays - Alvvays
5. You'll Never Get to Heaven - Adorn
6. TV Girl - French Exit
7. Leon Vynehall - Music for the Uninvited
8. Oscar and the Wolf - Entity
9. The War on Drugs - Lost in the Dream
10. Lana Del Rey - Ultraviolence
0
geplaatst: 26 mei 2022, 12:38 uur
Update sinds 28 januari 2021
01. (01) Johnny Winter - Step Back
02. (02) Meena Cryle & The Chris Fillmore Band - Tell Me
03. (03) Lisa Mann - Move On
04. (10) Blues Pills - Blues Pills
05. (04) Lana Del Rey - Ultraviolence
06. (05) Run the Jewels - Run the Jewels 2
07. (06) The Cadillac Three - Tennessee Mojo
08. (07) Imelda May - Tribal
09. (08) Selah Sue - Alone
10. (--) The Barr Brothers - Sleeping Operator
Live albums
01. Gary Moore - Live at Bush Hall 2007
02. Beth Hart & Joe Bonamassa - Live in Amsterdam
03. Ian Siegal - Man & Guitar
04. Fleetwood Mac - Boston
Gestemd op 57 albums
01. (01) Johnny Winter - Step Back
02. (02) Meena Cryle & The Chris Fillmore Band - Tell Me
03. (03) Lisa Mann - Move On
04. (10) Blues Pills - Blues Pills
05. (04) Lana Del Rey - Ultraviolence
06. (05) Run the Jewels - Run the Jewels 2
07. (06) The Cadillac Three - Tennessee Mojo
08. (07) Imelda May - Tribal
09. (08) Selah Sue - Alone
10. (--) The Barr Brothers - Sleeping Operator
Live albums
01. Gary Moore - Live at Bush Hall 2007
02. Beth Hart & Joe Bonamassa - Live in Amsterdam
03. Ian Siegal - Man & Guitar
04. Fleetwood Mac - Boston
Gestemd op 57 albums
0
geplaatst: 29 juli 2022, 13:52 uur
1. Ben Howard - I Forget Where We Were
2. The War on Drugs - Lost in the Dream
3. D’Angelo and the Vanguard - Black Messiah
4. Nick Mulvey - First Mind
5. Damon Albarn - Everyday Robots
6. Elbow - The Take off and Landing of Everything
7. Damien Rice - My Favourite Faded Fantasy
8. Josienne Clarke & Ben Walker - Nothing Can Bring Back the Hour
9. Beck - Morning Phase
10. Fink - Hard Believer
Damien Jurado, Aldous Harding en Run the Jewels zullen er ongetwijfeld bij komen als ik die binnen heb .
2. The War on Drugs - Lost in the Dream
3. D’Angelo and the Vanguard - Black Messiah
4. Nick Mulvey - First Mind
5. Damon Albarn - Everyday Robots
6. Elbow - The Take off and Landing of Everything
7. Damien Rice - My Favourite Faded Fantasy
8. Josienne Clarke & Ben Walker - Nothing Can Bring Back the Hour
9. Beck - Morning Phase
10. Fink - Hard Believer
Damien Jurado, Aldous Harding en Run the Jewels zullen er ongetwijfeld bij komen als ik die binnen heb .
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 oktober 2022, 22:58 uur
Update sinds 19 oktober 2021:
01 (01) IQ - The Road of Bones
02 (02) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
03 (03) Hidden Lands - Lycksalighetens Ö
04 (04) Messenger - Illusory Blues
05 (05) Opeth - Pale Communion
06 (06) Future Islands - Singles
07 (---) Rishloo - Living as Ghosts with Buildings as Teeth
08 (07) FreddeGredde - Brighter Skies
09 (08) Alt-J - This Is All Yours
10 (09) James - La Petite Mort
01 (01) IQ - The Road of Bones
02 (02) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
03 (03) Hidden Lands - Lycksalighetens Ö
04 (04) Messenger - Illusory Blues
05 (05) Opeth - Pale Communion
06 (06) Future Islands - Singles
07 (---) Rishloo - Living as Ghosts with Buildings as Teeth
08 (07) FreddeGredde - Brighter Skies
09 (08) Alt-J - This Is All Yours
10 (09) James - La Petite Mort
0
geplaatst: 1 november 2022, 13:13 uur
1 The War on Drugs - Lost in the Dream
2 Marianne Faithfull - Give My Love to London
3 Future Islands - Singles
4 Mary Gauthier - Trouble and Love
5 Hurray For The Riff Raff - Small Town Heroes
6 Swamp Dogg - The White Man Made me Do It
7 Jack White - Lazaretto
8 Leonard Cohen - Popular Problems
9 Chromeo - White Women
10 Blondie - Ghosts of Download
2 Marianne Faithfull - Give My Love to London
3 Future Islands - Singles
4 Mary Gauthier - Trouble and Love
5 Hurray For The Riff Raff - Small Town Heroes
6 Swamp Dogg - The White Man Made me Do It
7 Jack White - Lazaretto
8 Leonard Cohen - Popular Problems
9 Chromeo - White Women
10 Blondie - Ghosts of Download
2
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 november 2022, 14:18 uur
Dik 7 jaar na mijn vorige lijstje denk ik er nu zo over:
01 (08) DJ Metatron - U'll Be the King of the Stars
02 (04) Yagya - Sleepygirls
03 (01) Run the Jewels - Run the Jewels 2
04 (28) DJ Koze - Reincarnations Part 2
05 (06) Caribou - Our Love
06 (05) Freddie Gibbs & Madlib - Piñata
07 (**) Leon Vynehall - Music for the Uninvited
08 (09) Anouar Brahem - Souvenance
09 (07) Moodymann - Moodymann
10 (19) Frank & Tony - You Go Girl
01 (08) DJ Metatron - U'll Be the King of the Stars
02 (04) Yagya - Sleepygirls
03 (01) Run the Jewels - Run the Jewels 2
04 (28) DJ Koze - Reincarnations Part 2
05 (06) Caribou - Our Love
06 (05) Freddie Gibbs & Madlib - Piñata
07 (**) Leon Vynehall - Music for the Uninvited
08 (09) Anouar Brahem - Souvenance
09 (07) Moodymann - Moodymann
10 (19) Frank & Tony - You Go Girl
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 oktober 2023, 20:04 uur
Update sinds 11 oktober 2022:
01 (01) IQ - The Road of Bones
02 (02) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
03 (03) Hidden Lands - Lycksalighetens Ö
04 (06) Future Islands - Singles
05 (04) Messenger - Illusory Blues
06 (05) Opeth - Pale Communion
07 (---) The Church - Further / Deeper
08 (08) Rishloo - Living as Ghosts with Buildings as Teeth
09 (08) FreddeGredde - Brighter Skies
10 (10) James - La Petite Mort
01 (01) IQ - The Road of Bones
02 (02) Elbow - The Take Off and Landing of Everything
03 (03) Hidden Lands - Lycksalighetens Ö
04 (06) Future Islands - Singles
05 (04) Messenger - Illusory Blues
06 (05) Opeth - Pale Communion
07 (---) The Church - Further / Deeper
08 (08) Rishloo - Living as Ghosts with Buildings as Teeth
09 (08) FreddeGredde - Brighter Skies
10 (10) James - La Petite Mort
0
geplaatst: 14 januari, 18:39 uur
Update sinds mei 2022
01. (01) Johnny Winter - Step Back
02. (02) Meena Cryle & The Chris Fillmore Band - Tell Me
03. (03) Lisa Mann - Move On
04. (04) Blues Pills - Blues Pills
05. (05) Lana Del Rey - Ultraviolence
06. (07) The Cadillac Three - Tennessee Mojo
07. (08) Imelda May - Tribal
08. (09) Selah Sue - Alone
09. (10) The Barr Brothers - Sleeping Operator
10. (06) Run the Jewels - Run the Jewels 2
Live albums
01. (01) Gary Moore - Live at Bush Hall 2007
02. (02) Beth Hart & Joe Bonamassa - Live in Amsterdam
03. (--) Andy Williams - Las Vegas [Live]
04. (03) Ian Siegal - Man & Guitar
05. (04) Fleetwood Mac - Boston
Gestemd op 67 albums
01. (01) Johnny Winter - Step Back
02. (02) Meena Cryle & The Chris Fillmore Band - Tell Me
03. (03) Lisa Mann - Move On
04. (04) Blues Pills - Blues Pills
05. (05) Lana Del Rey - Ultraviolence
06. (07) The Cadillac Three - Tennessee Mojo
07. (08) Imelda May - Tribal
08. (09) Selah Sue - Alone
09. (10) The Barr Brothers - Sleeping Operator
10. (06) Run the Jewels - Run the Jewels 2
Live albums
01. (01) Gary Moore - Live at Bush Hall 2007
02. (02) Beth Hart & Joe Bonamassa - Live in Amsterdam
03. (--) Andy Williams - Las Vegas [Live]
04. (03) Ian Siegal - Man & Guitar
05. (04) Fleetwood Mac - Boston
Gestemd op 67 albums
* denotes required fields.