Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
2
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2017, 19:09 uur
Ik voel me altijd oud als mensen dingen uit dit millennium als nostalgisch bestempelen. 

1
geplaatst: 30 december 2017, 19:10 uur
Tja ik was toen 14 en ben er ondertussen 31. En het komt uit 2000 dus uit het vorige millenium. Het nieuwe millenium startte in 2001 

0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2017, 19:21 uur
Ik ben me er van bewust dat mensen dat vinden omdat er geen jaar 0 zou zijn geweest maar logischerwijze slaat het nergens op aangezien een jaar pas geteld kan worden als het is afgelopen.
Ik doe dus niet mee aan de zogenaamde 'milleniumvergissing'.
Ik doe dus niet mee aan de zogenaamde 'milleniumvergissing'.
1
geplaatst: 30 december 2017, 19:23 uur
So the words you could not say
I'll sing them for you
And the love we would have made
I'll make it for two
For every single memory
Has become a part of me
You will always be My love
I'll sing them for you
And the love we would have made
I'll make it for two
For every single memory
Has become a part of me
You will always be My love

George Michael! (Jesus To A Child) Live in London (2008)HD - YouTube
0
geplaatst: 30 december 2017, 19:23 uur
0
geplaatst: 30 december 2017, 19:38 uur
Mijne ook niet echt. Straks bij Run van Snow Patrol begint weer een acceptabel rijtje...
0
geplaatst: 30 december 2017, 19:39 uur
Grappig filmpje met Lemmy en de quiz! Kan 'm niet op Youtube vinden helaas.
1
geplaatst: 30 december 2017, 19:57 uur
starbright boy schreef:
Ook opvallend: Blof staat er heel erg vaak in (18x) , maar geen van de nummers haalt dit jaar de top 300.
Heerlijk gewoon 18x (nou ja geldt misschien niet voor alle nummers). Dat ze dan niet tot de beste 300 geraken, maakt me niets. Kunnen niet veel artiesten zeggen.Ook opvallend: Blof staat er heel erg vaak in (18x) , maar geen van de nummers haalt dit jaar de top 300.
1
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2017, 19:59 uur
Poeha schreef:
(quote)
Heerlijk gewoon 18x (nou ja geldt misschien niet voor alle nummers). Dat ze dan niet tot de beste 300 geraken, maakt me niets. Kunnen niet veel artiesten zeggen. Hopelijk over een paar jaar meer nummers van Blof dan van The Beatles in de lijst.

0
geplaatst: 30 december 2017, 20:06 uur
Ja.. Blof is natuurlijk ook.de allerbeste Nederlandstalige band ooit.. (zijn ze Nederlandstalig?.soms twijfel ik er wel eens aan)
Kortom.. meest overschatte band ooit.. dat past beter... imo
Denk dat Frank Boeijen en misschien Boudewijn de groot wel wat meer eer zouden verdienen in deze lijst.
Kortom.. meest overschatte band ooit.. dat past beter... imo
Denk dat Frank Boeijen en misschien Boudewijn de groot wel wat meer eer zouden verdienen in deze lijst.
0
Misterfool
geplaatst: 30 december 2017, 20:07 uur
eh, heb geen moeite met Blof. Umoja is een sterk album.
De beste Nederlandstalige band dient echter uiteraard de Kift te zijn.
De beste Nederlandstalige band dient echter uiteraard de Kift te zijn.

0
geplaatst: 30 december 2017, 20:13 uur
Aanstekelijke lijstduwer.
Toen ze begon met The Band en "staat nog niet in de lijst" kreeg ik hoop op The Night They Drove Old Dixie Down of Up on Cripple Creek, maar helaas gewoon The Weight. Wel opvallend dat niemand van de redactie haar even zegt dat die er allang in staat (of dat ze het zelf even googelt).
Toen ze begon met The Band en "staat nog niet in de lijst" kreeg ik hoop op The Night They Drove Old Dixie Down of Up on Cripple Creek, maar helaas gewoon The Weight. Wel opvallend dat niemand van de redactie haar even zegt dat die er allang in staat (of dat ze het zelf even googelt).
0
geplaatst: 30 december 2017, 20:30 uur
chevy93 schreef:
Werd er niet specifiek op de Last Waltz-versie gedoeld?
2
geplaatst: 30 december 2017, 20:37 uur
0
geplaatst: 30 december 2017, 20:39 uur
Pfffft. Voor mijn gevoel hoor ik alleen maar Bløf dezer dagen. Of ik heb net de pech dat ik net aan het luisteren ben als zij voorbij komen 

0
geplaatst: 30 december 2017, 20:40 uur
lennon schreef:
Ja, BdG zou een keer op nummer 1 moeten staan in plaats van steeds maar Queen!
O wacht...
0
geplaatst: 30 december 2017, 20:42 uur
jordidj1 schreef:
Pfffft. Voor mijn gevoel hoor ik alleen maar Bløf dezer dagen. Of ik heb net de pech dat ik net aan het luisteren ben als zij voorbij komen
Blof en The Boss slaat de klok hier. Maar troost je, dit is de laatste. Van Blof dan, uiteraard.Pfffft. Voor mijn gevoel hoor ik alleen maar Bløf dezer dagen. Of ik heb net de pech dat ik net aan het luisteren ben als zij voorbij komen
0
geplaatst: 30 december 2017, 20:54 uur
0
geplaatst: 30 december 2017, 20:59 uur
Poek schreef:
O wacht...
(quote)
O wacht...
Als Verdronken Vlinder ooit op #1 komt te staan kan ik daar prima mee leven. Ernstig onderschat ten opzichte van Avond
1
geplaatst: 30 december 2017, 21:15 uur
Zo, top 2000 even aan. Gotta Catch 'em All komt zo, jongens. #anticipatie
0
geplaatst: 30 december 2017, 21:20 uur
Ataloona schreef:
Ja wordt genieten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.