Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2017, 14:42 uur
Geen groot liefhebber van Metallica (zeker niet na dat Napster gedoe) maar Master of Puppets is wel baas. En in zijn geheel gedraaid. Hulde.
En daarna Abba
En daarna Abba

0
geplaatst: 31 december 2017, 14:46 uur
TEQUILA SUNRISE schreef:
vele malen beter dan de in mijn ogen behoorlijke overschatte George Michael.
vele malen beter dan de in mijn ogen behoorlijke overschatte George Michael.
In welk opzicht vind jij deze man overschat?
1
geplaatst: 31 december 2017, 14:51 uur
Heb bijzonder weinig met de beste man, wel een mooie stem maar zijn nummers vind ik absoluut niet bijzonder en dan zijn Wham! tijd al helemaal niet.
Als solo artiest vind ik hem wat beter, maar als ik moet kiezen tussen Steely Dan of George Michael dan weet ik het wel...
Als solo artiest vind ik hem wat beter, maar als ik moet kiezen tussen Steely Dan of George Michael dan weet ik het wel...
2
Onweerwolf
geplaatst: 31 december 2017, 14:52 uur
George Michael lijkt me nou inderdaad een schoolvoorbeeld van een artiest die juist altijd is onderschat; nooit van zijn oppervlakkige imago als gevolg van Wham! en zijn in de media uitvoerig besproken seksuele escapades afgekomen terwijl hij toch wel echt intelligente muziek heeft gemaakt en in tegenstelling tot veel erg bekende solo artiesten bijna alles zelf deed.
Ik ben nooit een groot fan geweest maar heb hem altijd wel gewaardeerd.
Het enige van Michael wat ik echt niet trek is dat tenenkrommende 'Somebody to Love'.
Het enige van Michael wat ik echt niet trek is dat tenenkrommende 'Somebody to Love'.
0
geplaatst: 31 december 2017, 15:11 uur
Ik vind Ramses Shaffy vaak klinken als een baas die afgeeft op de tieners die hij aan heeft genomen voor een zomerbaantje, maar Pastorale is toch wel een prachtig nummer.
2
geplaatst: 31 december 2017, 15:18 uur
Nu ......niet van het mooiste album ......maar wel de mooiste van Supertramp
0
geplaatst: 31 december 2017, 15:30 uur
Onweerwolf schreef:
George Michael lijkt me nou inderdaad een schoolvoorbeeld van een artiest die juist altijd is onderschat; nooit van zijn oppervlakkige imago als gevolg van Wham! en zijn in de media uitvoerig besproken seksuele escapades afgekomen terwijl hij toch wel echt intelligente muziek heeft gemaakt en in tegenstelling tot veel erg bekende solo artiesten bijna alles zelf deed.
Sluit ik mij helemaal bij aan, wel ironisch om te zien dat juist dat nummer zo hoog staat.George Michael lijkt me nou inderdaad een schoolvoorbeeld van een artiest die juist altijd is onderschat; nooit van zijn oppervlakkige imago als gevolg van Wham! en zijn in de media uitvoerig besproken seksuele escapades afgekomen terwijl hij toch wel echt intelligente muziek heeft gemaakt en in tegenstelling tot veel erg bekende solo artiesten bijna alles zelf deed.
0
geplaatst: 31 december 2017, 15:30 uur
Pracht nummer van Supertramp. Hoort in het Rijksmuseum thuis.
0
geplaatst: 31 december 2017, 15:34 uur
Gerards Dream schreef:
Naar mijn bescheiden mening ver weg het mooiste nummer uit deze hele top 100Pracht nummer van Supertramp. Hoort in het Rijksmuseum thuis.
0
geplaatst: 31 december 2017, 15:34 uur
Gerards Dream schreef:
Misschien kan het CDA het in hun verkiezingsprogramma zetten? In plaats van het Wilhelmus moet iedereen Fool's Overture zingen. Scheelt ook weer een ritje naar Amsterdam. Pracht nummer van Supertramp. Hoort in het Rijksmuseum thuis.

2
geplaatst: 31 december 2017, 15:50 uur
Ik weet dat veel mensen dit niet meer kunnen aanhoren, maar ik blijf Let It Be prachtig vinden 

2
geplaatst: 31 december 2017, 16:05 uur
Het zou een ander verhaal zijn als buizen niet geband zou zijn
.
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.