MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Geen groot liefhebber van Metallica (zeker niet na dat Napster gedoe) maar Master of Puppets is wel baas. En in zijn geheel gedraaid. Hulde.

En daarna Abba

TEQUILA SUNRISE schreef:
vele malen beter dan de in mijn ogen behoorlijke overschatte George Michael.

In welk opzicht vind jij deze man overschat?

Heb bijzonder weinig met de beste man, wel een mooie stem maar zijn nummers vind ik absoluut niet bijzonder en dan zijn Wham! tijd al helemaal niet.
Als solo artiest vind ik hem wat beter, maar als ik moet kiezen tussen Steely Dan of George Michael dan weet ik het wel...

Onweerwolf
George Michael lijkt me nou inderdaad een schoolvoorbeeld van een artiest die juist altijd is onderschat; nooit van zijn oppervlakkige imago als gevolg van Wham! en zijn in de media uitvoerig besproken seksuele escapades afgekomen terwijl hij toch wel echt intelligente muziek heeft gemaakt en in tegenstelling tot veel erg bekende solo artiesten bijna alles zelf deed.

Ik ben nooit een groot fan geweest maar heb hem altijd wel gewaardeerd.

Het enige van Michael wat ik echt niet trek is dat tenenkrommende 'Somebody to Love'.

MDV
Ik vind Ramses Shaffy vaak klinken als een baas die afgeeft op de tieners die hij aan heeft genomen voor een zomerbaantje, maar Pastorale is toch wel een prachtig nummer.

Pastorale en Suspicious Minds

Nu ......niet van het mooiste album ......maar wel de mooiste van Supertramp

met Winston Churchill

Onweerwolf schreef:
George Michael lijkt me nou inderdaad een schoolvoorbeeld van een artiest die juist altijd is onderschat; nooit van zijn oppervlakkige imago als gevolg van Wham! en zijn in de media uitvoerig besproken seksuele escapades afgekomen terwijl hij toch wel echt intelligente muziek heeft gemaakt en in tegenstelling tot veel erg bekende solo artiesten bijna alles zelf deed.

Ik ben nooit een groot fan geweest maar heb hem altijd wel gewaardeerd.

Het enige van Michael wat ik echt niet trek is dat tenenkrommende 'Somebody to Love'.
Sluit ik mij helemaal bij aan, wel ironisch om te zien dat juist dat nummer zo hoog staat.

Pracht nummer van Supertramp. Hoort in het Rijksmuseum thuis.

Nummer 82

Gerards Dream schreef:
Naar mijn bescheiden mening ver weg het mooiste nummer uit deze hele top 100

Gerards Dream schreef:
Misschien kan het CDA het in hun verkiezingsprogramma zetten? In plaats van het Wilhelmus moet iedereen Fool's Overture zingen. Scheelt ook weer een ritje naar Amsterdam.

De prachtige stem van Merry Clayton

Ik weet dat veel mensen dit niet meer kunnen aanhoren, maar ik blijf Let It Be prachtig vinden

Ik ook!

Ik ook!

Niks mis mee met Let it be

Goed nummer idd

Wát een eensgezindheid!
In geen dagen vertoond hier

Het zou een ander verhaal zijn als buizen niet geband zou zijn .

Space Oddity

Let It Be is top, Space Oddity trouwens ook

Sittin' on the dock of the bay

Dire Straits

Liefde voor dit nummer ❤️

Niet voor deze

Dire Straits

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:39 uur

geplaatst: vandaag om 13:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.