Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2018, 14:38 uur
Ai, Lyin Eyes van Eagles vanochtend gemist ☹️
Wel top dat The Smiths erin staan?
Wel top dat The Smiths erin staan?
5
geplaatst: 29 december 2018, 15:03 uur
Titmeister schreef:
Iemand die 19 was toen de Lion King uitkwam, snapt dat waarschijnlijk niet nee
ik ben 12 jaar jonger en op mij heeft de film en het nummer weldegelijk veel impact gehad.
(quote)
Iemand die 19 was toen de Lion King uitkwam, snapt dat waarschijnlijk niet nee
ik ben 12 jaar jonger en op mij heeft de film en het nummer weldegelijk veel impact gehad. Zeg je nou dat ik oud ben?

1
geplaatst: 29 december 2018, 15:10 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2018, 15:20 uur
Ik heb een playlist aanstaan met alle nummers die 3 jaar of korter staan genoteerd + alle nummers die dit jaar hoger dan ooit staan. Gevalletje hit or miss wel.
1
geplaatst: 29 december 2018, 16:04 uur
vigil schreef:
Wat voor mensen stemmen op Circle of Life? Elton John heeft toch veel beter gemaakt en dan dit liedje zo hoog, snap ik niets van
Wat voor mensen stemmen op Circle of Life? Elton John heeft toch veel beter gemaakt en dan dit liedje zo hoog, snap ik niets van
Ik voel aan wat je bedoelt,ik heb trouwens die zelfde gedachte in deze top 2000 met meerdere artiesten ,hun beautys komen vaak niet aan bod ,en het massaler (wss meer airplay in film of reclame enz.) dan weer wel
....beetje jammer
Elton John's beste werk ligt pakweg zo tss '70 en '75 en is wat mij betreft tig x sterker en mooier dan wat daarna kwam
0
geplaatst: 29 december 2018, 16:15 uur
Afgelopen nacht helaas ook Jungleland gemist 
Iemand gehoord welke versie ze gedraaid hebben?

Iemand gehoord welke versie ze gedraaid hebben?
0
geplaatst: 29 december 2018, 16:19 uur
Cerclezot schreef:
De Poema's nog nooit van gehoord, maar wat een zeiknummer.
De Poema's nog nooit van gehoord, maar wat een zeiknummer.
De Poema's was een samenwerking tussen Van Dik Hout en Acda en de Munnik. Inderdaad een zeikplaat trouwens.
4
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2018, 16:23 uur
Ik vind die 2 hits van Poema's eigenlijk nog steeds behoorlijk prima. /unpopular opinion
2
geplaatst: 29 december 2018, 16:29 uur
vigil schreef:
Talk to the hand, Generatie X'er! Wat voor mensen stemmen op Circle of Life? Elton John heeft toch veel beter gemaakt en dan dit liedje zo hoog, snap ik niets van

0
geplaatst: 29 december 2018, 16:33 uur
Onweerwolf schreef:
Ik vind die 2 hits van Poema's eigenlijk nog steeds behoorlijk prima. /unpopular opinion
Sowieso 'Zij Maakt Het Verschil'. Ik zeg nog altijd weleens met enige ironie tegen mijn vriendin dat ze een medicijn tegen het tikken van de klok is of een hitrefrein dat van de steigers klinkt.Ik vind die 2 hits van Poema's eigenlijk nog steeds behoorlijk prima. /unpopular opinion
1
geplaatst: 29 december 2018, 16:37 uur
Mooi blokje nu trouwens met Van Halen, Survivor en Heep 
Nou vooruit, De Dijk en straks Meatloaf er ook nog bij...

Nou vooruit, De Dijk en straks Meatloaf er ook nog bij...
0
geplaatst: 29 december 2018, 16:47 uur
Onweerwolf schreef:
Prima nummers die van De Poema's.Ik vind die 2 hits van Poema's eigenlijk nog steeds behoorlijk prima. /unpopular opinion
En Circle of Life van Elton John is toch wel een van zijn beste post '70 nummers. Los van de filmbonus, want die heb ik nooit gezien.
0
geplaatst: 29 december 2018, 17:12 uur
Ik begrijp niet waarom La Chanson Des Vieux Amants van Jacques Brel er niet in staat, maar dan wel de Nederlandse vertaling van Herman Van Veen.
1
geplaatst: 29 december 2018, 17:33 uur
Er wonen weinig Fransen in Nederland blijkbaar. Wel veel Limburgers.
0
geplaatst: 29 december 2018, 18:43 uur
Charles Aznavour heeft zo veel prachtige chansons gemaakt en in de top 2000 staat hij enkel met zijn Engelstalig werk 

0
geplaatst: 29 december 2018, 18:45 uur
johan de witt schreef:
#viemerdique
2
geplaatst: 29 december 2018, 18:55 uur
Nu misschien wel het beste drieluik van de hele Top 2000 met Psycho Killer, I Feel Love en Hey You. Wel zo'n 600 plaatsen te laag, maar soit...
0
geplaatst: 29 december 2018, 18:58 uur
Heerlijk blok inderdaad. Leuk dat iedereen zo mee danst op Psycho Killer daar!
2
geplaatst: 29 december 2018, 19:11 uur
Wat een held die Wouter van der Goes; gaat volgende week zaterdag de lange versie van I Feel Love draaien. 

0
geplaatst: 29 december 2018, 19:51 uur
Charlie Lownoise & Mental Theo doen Lazarus nóg beter uitkomen 

0
geplaatst: 29 december 2018, 19:53 uur
Top 2000 op z`n best eigenlijk wel. Van Bowie naar Charlie & Theo naar Bruce 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.