MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Als ik je lijstjes zie is er weinig dat ik echt mis.

Ai, Lyin Eyes van Eagles vanochtend gemist ☹️
Wel top dat The Smiths erin staan?

Titmeister schreef:
(quote)

Iemand die 19 was toen de Lion King uitkwam, snapt dat waarschijnlijk niet nee ik ben 12 jaar jonger en op mij heeft de film en het nummer weldegelijk veel impact gehad.

Zeg je nou dat ik oud ben?

Magic van Coldplay geeft wel de neergang van de band aan.

Gay anthem nu

Why Tell Me Why

vigil schreef:
(quote)

Zeg je nou dat ik oud ben?

Jouw woorden, niet de mijne

Maar ja.

Onweerwolf
Ik heb een playlist aanstaan met alle nummers die 3 jaar of korter staan genoteerd + alle nummers die dit jaar hoger dan ooit staan. Gevalletje hit or miss wel.

#661 Lou Reed - Take a Walk on the Wild Side

#649: Ah gelukkig komt Barney ook snel langs.

vigil schreef:
Wat voor mensen stemmen op Circle of Life? Elton John heeft toch veel beter gemaakt en dan dit liedje zo hoog, snap ik niets van

Ik voel aan wat je bedoelt,ik heb trouwens die zelfde gedachte in deze top 2000 met meerdere artiesten ,hun beautys komen vaak niet aan bod ,en het massaler (wss meer airplay in film of reclame enz.) dan weer wel
....beetje jammer

Elton John's beste werk ligt pakweg zo tss '70 en '75 en is wat mij betreft tig x sterker en mooier dan wat daarna kwam

De Poema's nog nooit van gehoord, maar wat een zeiknummer.

Afgelopen nacht helaas ook Jungleland gemist
Iemand gehoord welke versie ze gedraaid hebben?

Cerclezot schreef:
De Poema's nog nooit van gehoord, maar wat een zeiknummer.

De Poema's was een samenwerking tussen Van Dik Hout en Acda en de Munnik. Inderdaad een zeikplaat trouwens.

Onweerwolf
Ik vind die 2 hits van Poema's eigenlijk nog steeds behoorlijk prima. /unpopular opinion

vigil schreef:
Wat voor mensen stemmen op Circle of Life? Elton John heeft toch veel beter gemaakt en dan dit liedje zo hoog, snap ik niets van
Talk to the hand, Generatie X'er!

Onweerwolf schreef:
Ik vind die 2 hits van Poema's eigenlijk nog steeds behoorlijk prima. /unpopular opinion
Sowieso 'Zij Maakt Het Verschil'. Ik zeg nog altijd weleens met enige ironie tegen mijn vriendin dat ze een medicijn tegen het tikken van de klok is of een hitrefrein dat van de steigers klinkt.

Mooi blokje nu trouwens met Van Halen, Survivor en Heep
Nou vooruit, De Dijk en straks Meatloaf er ook nog bij...

Onweerwolf schreef:
Prima nummers die van De Poema's.
En Circle of Life van Elton John is toch wel een van zijn beste post '70 nummers. Los van de filmbonus, want die heb ik nooit gezien.

Ik begrijp niet waarom La Chanson Des Vieux Amants van Jacques Brel er niet in staat, maar dan wel de Nederlandse vertaling van Herman Van Veen.

Er wonen weinig Fransen in Nederland blijkbaar. Wel veel Limburgers.

Charles Aznavour heeft zo veel prachtige chansons gemaakt en in de top 2000 staat hij enkel met zijn Engelstalig werk

johan de witt schreef:
Er wonen weinig Fransen in Nederland blijkbaar. Wel veel Limburgers.

#viemerdique

Nu misschien wel het beste drieluik van de hele Top 2000 met Psycho Killer, I Feel Love en Hey You. Wel zo'n 600 plaatsen te laag, maar soit...

Heerlijk blok inderdaad. Leuk dat iedereen zo mee danst op Psycho Killer daar!

Wat een held die Wouter van der Goes; gaat volgende week zaterdag de lange versie van I Feel Love draaien.

Lazarus. Wat blijft dit prachtig

Charlie Lownoise & Mental Theo doen Lazarus nóg beter uitkomen

Wonderful Days. Ik ben het hakken niet verleerd

Top 2000 op z`n best eigenlijk wel. Van Bowie naar Charlie & Theo naar Bruce

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:04 uur

geplaatst: vandaag om 06:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.