Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
1
geplaatst: 31 december 2018, 17:03 uur
Don Cappuccino schreef:
De hoeveelheid metal is goed zo en dat zeg ik als liefhebber van het genre. De metalnummers die er nu instaan zijn toch vaak door acties er in gekomen door mensen die normaal niet op de Top 2000 stemmen. Bekijk de social media en het woord ''takkeherrie'' wordt door het merendeel gebruikt. Mensen kunnen niet verder luisteren dan de oppervlakkige distortionlaag. Zo'n middensectie van Master of Puppets, dat is gewoon klassieke muziek.
(quote)
De hoeveelheid metal is goed zo en dat zeg ik als liefhebber van het genre. De metalnummers die er nu instaan zijn toch vaak door acties er in gekomen door mensen die normaal niet op de Top 2000 stemmen. Bekijk de social media en het woord ''takkeherrie'' wordt door het merendeel gebruikt. Mensen kunnen niet verder luisteren dan de oppervlakkige distortionlaag. Zo'n middensectie van Master of Puppets, dat is gewoon klassieke muziek.
Lijkt me wel kapot lachen als ze Nowena gaan draaien in plaats van Bohemian Rhapsody om zeven voor twaalf
2
geplaatst: 31 december 2018, 17:05 uur
Dit was trouwens de eerste keer dat ik Master of Puppets op de radio hoorde. Was wel even een emotioneel momentje. 

0
geplaatst: 31 december 2018, 17:17 uur
Don Cappuccino schreef:
Zo'n middensectie van Master of Puppets, dat is gewoon klassieke muziek.
Inderdaad. Alleen jammer van de overige zes minuten. Zo'n middensectie van Master of Puppets, dat is gewoon klassieke muziek.

0
geplaatst: 31 december 2018, 17:18 uur
Prachtig nummer inderdaad ("Old And Wise")! En houd eens op met dat commentaar op Muse a.u.b.
Haha, nee ik heb me wel vermaakt met al die berichten van vandaag.
Haha, nee ik heb me wel vermaakt met al die berichten van vandaag.

1
geplaatst: 31 december 2018, 17:28 uur
0
geplaatst: 31 december 2018, 17:31 uur
Ik heb toch echt liever Rage Against The Machine. Of, nog beter, "Bridge Over Troubled Water". 

0
geplaatst: 31 december 2018, 17:36 uur
Duurt nog wel even voor de Kilimanjaro rises above the Serengeti.
4
geplaatst: 31 december 2018, 17:36 uur
Killing in the Name is ineens nóg toffer als ik weet dat er héél veel mensen naar zitten te luisteren die dit niet trekken. 

0
geplaatst: 31 december 2018, 18:01 uur
Riders On The Storm & Clocks stonden hoger op mijn eigen lijstje, topnummers?
1
geplaatst: 31 december 2018, 18:09 uur
Guus Meeuwis sla ik even over☹️, daarna 8 topnummers achter elkaar?
0
geplaatst: 31 december 2018, 18:12 uur
Ik kan "Brabant" wel waarderen, helemaal door de zin "Was men maar op Brabant zo trots als een Fries." 

4
geplaatst: 31 december 2018, 18:32 uur
Hoe komt Disturbed eigenlijk op plek 36 terecht, heb ik iets gemist? Dat kan toch niemand mooi vinden?
0
geplaatst: 31 december 2018, 18:40 uur
39 volgens mij, vorig jaar iets van 50 dus het komt ook weer niet helemaal uit het niets.
Ik zou er zelf overigens niet op stemmen
0
geplaatst: 31 december 2018, 18:41 uur
Oh ja de top 2000. Spannend! Zo benieuwd wie er gaat winnen!
0
geplaatst: 31 december 2018, 18:43 uur
vigil schreef:
39 volgens mij, vorig jaar iets van 50 dus het komt ook weer niet helemaal uit het niets.
Ik had die cover nog nooit gehoord.
0
geplaatst: 31 december 2018, 19:04 uur
Mooie ‘discussie’ bij Top 2000 a Gogo - Seizoen 15 (2018) - TvMeter.nl waar ook, lichtelijk, toekomstige namen voor nieuwe presentatoren van het bijbehorende programma worden gedropt.
0
geplaatst: 31 december 2018, 19:18 uur
meneer schreef:
Mooie ‘discussie’ bij Top 2000 a Gogo - Seizoen 15 (2018) - TvMeter.nl waar ook, lichtelijk, toekomstige namen voor nieuwe presentatoren van het bijbehorende programma worden gedropt.
3-2-1 cut ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.