MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Don Cappuccino schreef:
(quote)

De hoeveelheid metal is goed zo en dat zeg ik als liefhebber van het genre. De metalnummers die er nu instaan zijn toch vaak door acties er in gekomen door mensen die normaal niet op de Top 2000 stemmen. Bekijk de social media en het woord ''takkeherrie'' wordt door het merendeel gebruikt. Mensen kunnen niet verder luisteren dan de oppervlakkige distortionlaag. Zo'n middensectie van Master of Puppets, dat is gewoon klassieke muziek.

Lijkt me wel kapot lachen als ze Nowena gaan draaien in plaats van Bohemian Rhapsody om zeven voor twaalf

Dit was trouwens de eerste keer dat ik Master of Puppets op de radio hoorde. Was wel even een emotioneel momentje.

Old And Wise wéér niet op gestemd dit jaar.

Don Cappuccino schreef:
Zo'n middensectie van Master of Puppets, dat is gewoon klassieke muziek.
Inderdaad. Alleen jammer van de overige zes minuten.

Prachtig nummer inderdaad ("Old And Wise")! En houd eens op met dat commentaar op Muse a.u.b.

Haha, nee ik heb me wel vermaakt met al die berichten van vandaag.

Shadyy!!

Once in a lifetime yo, you better!

Stan is beter.

Oneens

Fok joe I dont do what Joe tell mie

Ik heb toch echt liever Rage Against The Machine. Of, nog beter, "Bridge Over Troubled Water".

Duurt nog wel even voor de Kilimanjaro rises above the Serengeti.

Killing in the Name is ineens nóg toffer als ik weet dat er héél veel mensen naar zitten te luisteren die dit niet trekken.

Maartenn (crew)
Over de Muur - nog steeds goed.

Riders On The Storm & Clocks stonden hoger op mijn eigen lijstje, topnummers?

Guus Meeuwis sla ik even over☹️, daarna 8 topnummers achter elkaar?

Ik kan "Brabant" wel waarderen, helemaal door de zin "Was men maar op Brabant zo trots als een Fries."

He, het minste nummer van Ten

Oneens

vigil schreef:
He, het minste nummer van Ten

Waar?

Let It Be...graag, volgende!

The Beatles, de Keane van de sixties.

Hoe komt Disturbed eigenlijk op plek 36 terecht, heb ik iets gemist? Dat kan toch niemand mooi vinden?

39 volgens mij, vorig jaar iets van 50 dus het komt ook weer niet helemaal uit het niets.

Ik zou er zelf overigens niet op stemmen

Oh ja de top 2000. Spannend! Zo benieuwd wie er gaat winnen!

vigil schreef:
39 volgens mij, vorig jaar iets van 50 dus het komt ook weer niet helemaal uit het niets.

Ik zou er zelf overigens niet op stemmen

Ik had die cover nog nooit gehoord.

Mooie ‘discussie’ bij Top 2000 a Gogo - Seizoen 15 (2018) - TvMeter.nl waar ook, lichtelijk, toekomstige namen voor nieuwe presentatoren van het bijbehorende programma worden gedropt.

Is Chris Martin een weerwolf of zo?

meneer schreef:
Mooie ‘discussie’ bij Top 2000 a Gogo - Seizoen 15 (2018) - TvMeter.nl waar ook, lichtelijk, toekomstige namen voor nieuwe presentatoren van het bijbehorende programma worden gedropt.

3-2-1 cut ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:48 uur

geplaatst: vandaag om 07:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.