Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
1
geplaatst: 31 december 2018, 19:32 uur
Ik schoot zojuist in de lach bij dat drumstuk omdat ik aan dat filmpje dacht ?
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 31 december 2018, 19:46 uur
Blijft elke keer weer intens genieten.
Helaas wordt het gevolgd door veruit het slechtste nummer uit de gehele lijst. Wat een ongelooflijk ruknummer

Diegene die dat ooit nomineert voor de ladder wordt gelijk uitgesloten van verdere deelname
0
geplaatst: 31 december 2018, 19:53 uur
Ik heb dus serieus overwogen Disturbed te nomineren.
http://media.favoritethings.danoah.com/wp-content/uploads/20171005155524/down-with-the-sickness.jpg
http://media.favoritethings.danoah.com/wp-content/uploads/20171005155524/down-with-the-sickness.jpg
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 31 december 2018, 19:57 uur
Een gewaarschuwd mens telt volgend jaar voor twee

1
geplaatst: 31 december 2018, 19:58 uur
0
geplaatst: 31 december 2018, 20:06 uur
2
johannesA
geplaatst: 31 december 2018, 20:19 uur
Vorig jaar heb ik Disturbed voor de ladder genomineerd. Wat een prachtig nummer blijft dat toch. Donder me nu maar van de site 

0
Ponty Mython
geplaatst: 31 december 2018, 20:20 uur
Toch wel maf dat Hurt van Johnny Cash op 22 staat, maar Nine Inch Nails niet eens in de Top 2000 voorkomt.
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 31 december 2018, 20:25 uur
johannesA schreef:
Vorig jaar heb ik Disturbed voor de ladder genomineerd. Wat een prachtig nummer blijft dat toch. Donder me nu maar van de site
Voor Bruce liefhebbers maak ik graag een uitzondering, die vallen elkaar niet af

2
geplaatst: 31 december 2018, 20:34 uur
Zo, eindelijk eens een nummer van Queen. Dat werd wel eens tijd...
2
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 31 december 2018, 20:41 uur
GrafGantz schreef:
Wel hun sterkste, by far
1
geplaatst: 31 december 2018, 20:41 uur
Jongens, jongens, ik let even niet op en de boel loopt hier uit de hand. Telegraph Road is een kutnummer, ik herhaal, Telegraph Road is een kutnummer.
0
geplaatst: 31 december 2018, 20:42 uur
Slowgaze schreef:
Jongens, jongens, ik let even niet op en de boel loopt hier uit de hand. Telegraph Road is een kutnummer, ik herhaal, Telegraph Road is een kutnummer.
Barbaar.
0
geplaatst: 31 december 2018, 20:43 uur
Slowgaze schreef:
Enige nummer van DS dat te pruimen is juist Jongens, jongens, ik let even niet op en de boel loopt hier uit de hand. Telegraph Road is een kutnummer, ik herhaal, Telegraph Road is een kutnummer.

3
geplaatst: 31 december 2018, 20:45 uur
Slowgaze schreef:
Je spelt Paradise by the dashboard light verkeerd
4
geplaatst: 31 december 2018, 20:49 uur
Slowgaze schreef:
Je spelt Oceaan verkeerd
0
geplaatst: 31 december 2018, 20:54 uur
Ponty Mython schreef:
Toch wel maf dat Hurt van Johnny Cash op 22 staat
Hier had je kunnen stoppen.Toch wel maf dat Hurt van Johnny Cash op 22 staat
0
geplaatst: 31 december 2018, 21:15 uur
Ennnnnn tis weer tijd voor de CdB mute! Scheelt me weer wat overgeefsel.
1
geplaatst: 31 december 2018, 21:16 uur
Leuke berichten komen ook langs bij de live-uitzending.
“Lekker op de bank tv kijken met mijn schatje Esther en de hamster”
OK.
“Lekker op de bank tv kijken met mijn schatje Esther en de hamster”
OK.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.