Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2018, 21:18 uur
GrafGantz schreef:
"Groetjes van Willeke en de kids"
"Groetjes van Willeke en de kids"
Hahaahah, ik ga echt goed op die berichtjes.
“Hoi Wim lekker gekookt vanavond groet Ria”
5
geplaatst: 31 december 2018, 22:21 uur
Pff, wat is Imagine toch een vervelend, moralistisch nummer vol met misplaatst utopisme. Zal menigeen het wel niet met mij eens zijn, maar soit. Nooit iets gesnapt van de status van dat nummer.
1
geplaatst: 31 december 2018, 22:22 uur
Ik ben het met je eens hoor Barney. Kan er niet naar luisteren.
0
geplaatst: 31 december 2018, 22:41 uur
Enorm zeiknummer, alleen de eerste regels tekst gaan nog wel.
3
geplaatst: 31 december 2018, 22:45 uur
Mochten jullie zo een gast met bruin haar en een lichtgrijs hemd vol door het beeld zien banjeren bij het Top 2000 café, ben ik dat 

0
geplaatst: 31 december 2018, 22:55 uur
Titmeister schreef:
Mochten jullie zo een gast met bruin haar en een lichtgrijs hemd vol door het beeld zien banjeren bij het Top 2000 café, ben ik dat
Gespot naast die gozer met die te grote man-bun.
0
geplaatst: 31 december 2018, 22:57 uur
Titmeister schreef:
Ik heb je gespot

1
geplaatst: 31 december 2018, 23:07 uur
En daar heb je de Kilimanjaro song. Een van de beste uit de Top 2000 en ver daarbuiten.
Fijne jaarwissel allemaal.
Fijne jaarwissel allemaal.
1
geplaatst: 31 december 2018, 23:21 uur
De nummer 1 is al geweest: Black van PJ. Komt elke keer weer keihard bij me binnen.
6
geplaatst: 31 december 2018, 23:26 uur
Net precies getimed dat ik in de auto onderweg naar een oudjaarsfeest Purple Rain kon horen. De motor sloeg af bij Claudia de Breij. Perfect timing
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 31 december 2018, 23:44 uur
Nav alle dj's op het podium merkte mijn schoonzoon op dat ze erbij staan alsof ze zelf de muziek hebben gemaakt. Ze hebben alleen maar een lijst gepresenteerd die ze geeneens zelf hebben samengesteld.
Waarvan akte.
Waarvan akte.
1
geplaatst: 31 december 2018, 23:52 uur
Hier op Walcheren een echt oud Zeeuws oudejaarsavond spel aan het doen: slabberjannen. Met de top 2000 op de achtergrond. Allemaal zingen en genieten. Geweldige sfeer op z'n plat Walchers. Ik geniet !!
0
geplaatst: 1 januari 2019, 00:13 uur
cosmic kid schreef:
Nav alle dj's op het podium merkte mijn schoonzoon op dat ze erbij staan alsof ze zelf de muziek hebben gemaakt. Ze hebben alleen maar een lijst gepresenteerd die ze geeneens zelf hebben samengesteld.
Waarvan akte.
Waarvan akte.
Dan heb je Ruud de Wild nog nooit Piano Man horen zingen

0
geplaatst: 1 januari 2019, 00:51 uur
cosmic kid schreef:
Waarvan akte.
En wat willen jullie daarmee zeggen? Dat je niet los mag gaan op je favoriete nummers?Nav alle dj's op het podium merkte mijn schoonzoon op dat ze erbij staan alsof ze zelf de muziek hebben gemaakt. Ze hebben alleen maar een lijst gepresenteerd die ze geeneens zelf hebben samengesteld.
Waarvan akte.
0
geplaatst: 1 januari 2019, 01:49 uur
Natuurlijk wel, genieten van de nummers die je goed vindt! Heb weer genoten van de top 2000! Allemaal een gelukkig & gezond en muzikaal 2019 !
0
Ponty Mython
geplaatst: 1 januari 2019, 04:29 uur
Voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen:
0
geplaatst: 20 januari 2019, 22:20 uur
Kwam deze tegen op Sporcle. Het gaat om de nummers 51 en 100 uit de Top 2000 van een paar jaar terug. Echter, het audiobestand is (vanwege rechten) van YouTube gehaald, dus je moet nu even diep graven welke nummers uit dat jaar ook alweer op die positie stonden. Voor de extra moeilijkheidsgraad zal ik het jaar niet openbaren. 
Top 2000 of all times 39 #100-51 (clips) Quiz - By JeroAdmi - sporcle.com
Ik had er 37 van de 50.

Top 2000 of all times 39 #100-51 (clips) Quiz - By JeroAdmi - sporcle.com
Ik had er 37 van de 50.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.