MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
"Groetjes van Willeke en de kids"

GrafGantz schreef:
"Groetjes van Willeke en de kids"

Hahaahah, ik ga echt goed op die berichtjes.

“Hoi Wim lekker gekookt vanavond groet Ria”

Beste Bruce

jordidj1 schreef:
Beste Bruce

Beste Bruce-single.

Pff, wat is Imagine toch een vervelend, moralistisch nummer vol met misplaatst utopisme. Zal menigeen het wel niet met mij eens zijn, maar soit. Nooit iets gesnapt van de status van dat nummer.

Ik ben het met je eens hoor Barney. Kan er niet naar luisteren.

Ik wel, prachtig nummer.

Enorm zeiknummer, alleen de eerste regels tekst gaan nog wel.

Mochten jullie zo een gast met bruin haar en een lichtgrijs hemd vol door het beeld zien banjeren bij het Top 2000 café, ben ik dat

Titmeister schreef:
Mochten jullie zo een gast met bruin haar en een lichtgrijs hemd vol door het beeld zien banjeren bij het Top 2000 café, ben ik dat

Gespot naast die gozer met die te grote man-bun.

Titmeister schreef:

Ik heb je gespot

En daar heb je de Kilimanjaro song. Een van de beste uit de Top 2000 en ver daarbuiten.

Fijne jaarwissel allemaal.

Laatste stemplaat.

cosmic kid (moderator)
En nu die van mij

Die van mij staat op 1

Toto - Africa daarnet. Nu is de Top 2000 klaar.

De nummer 1 is al geweest: Black van PJ. Komt elke keer weer keihard bij me binnen.

Hotel California!!??❤️

Net precies getimed dat ik in de auto onderweg naar een oudjaarsfeest Purple Rain kon horen. De motor sloeg af bij Claudia de Breij. Perfect timing

Slowgaze schreef:
Toto - Africa daarnet. Nu is de Top 2000 klaar.

Dit valt me van je tegen, Maarten.

cosmic kid (moderator)
Nav alle dj's op het podium merkte mijn schoonzoon op dat ze erbij staan alsof ze zelf de muziek hebben gemaakt. Ze hebben alleen maar een lijst gepresenteerd die ze geeneens zelf hebben samengesteld.

Waarvan akte.

Hier op Walcheren een echt oud Zeeuws oudejaarsavond spel aan het doen: slabberjannen. Met de top 2000 op de achtergrond. Allemaal zingen en genieten. Geweldige sfeer op z'n plat Walchers. Ik geniet !!

cosmic kid schreef:
Nav alle dj's op het podium merkte mijn schoonzoon op dat ze erbij staan alsof ze zelf de muziek hebben gemaakt. Ze hebben alleen maar een lijst gepresenteerd die ze geeneens zelf hebben samengesteld.

Waarvan akte.

Dan heb je Ruud de Wild nog nooit Piano Man horen zingen

cosmic kid schreef:

Waarvan akte.
En wat willen jullie daarmee zeggen? Dat je niet los mag gaan op je favoriete nummers?

Natuurlijk wel, genieten van de nummers die je goed vindt! Heb weer genoten van de top 2000! Allemaal een gelukkig & gezond en muzikaal 2019 !

GrafGantz schreef:
(quote)

Gespot naast die gozer met die te grote man-bun.

Dat is aspiring artist en radio 2 topsong-houder Tim Dawn

Ponty Mython
Voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen:

Titmeister schreef:
(quote)

Dat is aspiring artist en radio 2 topsong-houder Tim Dawn

Jij kent ook alle sterren!

Ponty Mython schreef:
Voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen:

(embed)

Is dit het nieuwe rickrollen? Doe mij Rick Astley maar

Kwam deze tegen op Sporcle. Het gaat om de nummers 51 en 100 uit de Top 2000 van een paar jaar terug. Echter, het audiobestand is (vanwege rechten) van YouTube gehaald, dus je moet nu even diep graven welke nummers uit dat jaar ook alweer op die positie stonden. Voor de extra moeilijkheidsgraad zal ik het jaar niet openbaren.

Top 2000 of all times 39 #100-51 (clips) Quiz - By JeroAdmi - sporcle.com

Ik had er 37 van de 50.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:15 uur

geplaatst: vandaag om 19:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.