Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
2
geplaatst: 28 december 2019, 21:22 uur
Fijn blokje weer, misschien wel het beste drietal tot nu toe
No Surprises - Winter - Kristallnaach
No Surprises - Winter - Kristallnaach
2
geplaatst: 28 december 2019, 21:33 uur
Annemieke schreef:
Ik ken trouwens de voormalige penningmeester van de Nederlandse fanclub
Ik ken trouwens de voormalige penningmeester van de Nederlandse fanclub
vigil: ben jij dat?

1
geplaatst: 28 december 2019, 21:38 uur
0
geplaatst: 28 december 2019, 21:49 uur
We zakken al weer eens door het ijs... Kensington.
(mijn vrouw zet de radio nog maar weer effe harder)
(mijn vrouw zet de radio nog maar weer effe harder)

3
geplaatst: 28 december 2019, 22:20 uur
Nog even kudo's voor Annemieke, vind ik een van de fijnste DJ's
1
geplaatst: 28 december 2019, 22:22 uur
aerobag schreef:
Nog even kudo's voor Annemieke, vind ik een van de fijnste DJ'S
Nog even kudo's voor Annemieke, vind ik een van de fijnste DJ'S
Kan ik ten volle onderschrijven. Annemieke en Leo steken er voor mij ruimschoots bovenuit
0
geplaatst: 29 december 2019, 00:23 uur
Slowgaze schreef:
Ik wil trouwens nog even zeggen wat een grove schande het is dat Crazy van Gnarls Barkley uit de Top 2000 7+is verdwenen. Aan mij heeft het in elk geval niet gelegen.
Ik wil trouwens nog even zeggen wat een grove schande het is dat Crazy van Gnarls Barkley uit de Top 2000 7+is verdwenen. Aan mij heeft het in elk geval niet gelegen.
Ik ga er volgend jaar op stemmen. Heel jammer, zo’n onweerstaanbaar nummer
2
geplaatst: 29 december 2019, 02:17 uur
3
geplaatst: 29 december 2019, 02:32 uur
Rick 'The Smiss' van Veldhuyzen die door het fabelachtig mooie outro van Het Lichtje heen lult. ZO ontzettend jammer dit 

En vervolgens ook nog even Tubular Bells na een paar minuten afkapt, de egoist
Als dj zit je er ten dienste van de muziek/luisteraar, niet om zelf zoveel mogelijk spreektijd te vergaren

Als dj zit je er ten dienste van de muziek/luisteraar, niet om zelf zoveel mogelijk spreektijd te vergaren

0
geplaatst: 29 december 2019, 02:39 uur
Ik heb het idee dat Rick zijn sidekick beter zijn plaats kan over nemen....
0
geplaatst: 29 december 2019, 05:07 uur
Liverpool Rain volgt precies na You'll Never Walk Alone Wat een ongelofelijk toeval weer 
Radio 2 schuift in de nacht dat het een lieve lust is, ze hoeven zich toch niet te verantwoorden zolang het aantal stemmen niet bekend is

Radio 2 schuift in de nacht dat het een lieve lust is, ze hoeven zich toch niet te verantwoorden zolang het aantal stemmen niet bekend is

0
geplaatst: 29 december 2019, 10:31 uur
Gretz schreef:
Rick 'The Smiss' van Veldhuyzen die door het fabelachtig mooie outro van Het Lichtje heen lult. ZO ontzettend jammer dit

Ik werd vannacht toevallig wakker door de Top 2000 op het moment dat Rick bezig was. Heb 30 minuten geluisterd van deze man. Was blij om Within Temptation nog ff mee te pakken, maar over Rick was ik absoluut niet te spreken. Kreeg de indruk van een redelijk groot egootje die graag door intro's en outro's heen lult. Wist het hele intro van Waterfront vol te kletsen. Ging daarna maar snel slapen met de tv uit. Man man man Rick 'The Smiss' van Veldhuyzen die door het fabelachtig mooie outro van Het Lichtje heen lult. ZO ontzettend jammer dit

1
geplaatst: 29 december 2019, 10:52 uur
Ik bemoei niet, maar ik heb echt nog nooit iemand anders dan de dj's de Top 2000 'de schatkamer van de popmuziek' horen noemen.
1
geplaatst: 29 december 2019, 10:57 uur
Slowgaze schreef:
maar ik heb echt nog nooit iemand anders dan de dj's de Top 2000 'de schatkamer van de popmuziek' horen noemen.
maar ik heb echt nog nooit iemand anders dan de dj's de Top 2000 'de schatkamer van de popmuziek' horen noemen.
Shamayim ipv schatkamer zou ook meer op zijn plaats zijn.
0
geplaatst: 29 december 2019, 12:19 uur
0
geplaatst: 29 december 2019, 12:20 uur
Eerst door het hele intro van I Feel Love heen praten - zonder ook maar iets interessants te zeggen - en daarna het nummer vroegtijdig afkappen. 

4
geplaatst: 29 december 2019, 12:22 uur
Ging zojuist iets fout in de studio, jullie ook gemerkt? Draaien ze per ongeluk I Feel Love twee dagen te vroeg! 

0
geplaatst: 29 december 2019, 12:23 uur
Slowgaze schreef:
Eerst door het hele intro van I Feel Love heen praten - zonder ook maar iets interessants te zeggen - en daarna het nummer vroegtijdig afkappen.
Maar Gijs hoort zichzelf gewoon erg graag praten, hij is ook constant buiten adem...Eerst door het hele intro van I Feel Love heen praten - zonder ook maar iets interessants te zeggen - en daarna het nummer vroegtijdig afkappen.
0
geplaatst: 29 december 2019, 12:30 uur
Typisch zo'n DJ die zichzelf liever hoort dan de muziek. Was wel leuk vanochtend even Novastar en George Michael te horen en te merken dat ik Bruce Springsteen (Jungleland) toch echt weinig aan vind.
Nu weer lekker eigen plaatjes draaien...
Nu weer lekker eigen plaatjes draaien...
0
geplaatst: 29 december 2019, 12:36 uur
My best friend en Lea achter elkaar...
Is dit het zeikplaat kwartiertje? Benieuwd wat dan de volgende is
3
geplaatst: 29 december 2019, 12:38 uur
Oei, inkoppertje voor de rest van t forum
Firth of Fifth

En een schaapachtig kijkende zaal
Firth of Fifth

En een schaapachtig kijkende zaal

0
geplaatst: 29 december 2019, 12:42 uur
vigil schreef:
My best friend en Lea achter elkaar...
Een heel stuk beter wel My best friend en Lea achter elkaar...

2
geplaatst: 29 december 2019, 12:46 uur
0
geplaatst: 29 december 2019, 13:00 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.