Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2015, 18:46 uur
Dat is erg mooi dat die erin staat. Als 'Society erin staat, dan 'Hard sun' ook vind ik.
0
geplaatst: 4 december 2015, 18:53 uur
Dan hierbij nog een bericht voor de mensen die het willen weten.
Tieneridool Justin Bieber maakt zijn debuut in de top-2000. Hij komt maar liefst drie keer binnen. De Bieber-fans zullen er ongetwijfeld blij mee zijn, anderen niet, ... maar ik was nieuwsgierig of hij er wel in zou staan. Bij het intypen van artiest en titel ontdekte ik dat van de jongeman Bieber 'As long as you love me' uit 2013 en 'What do you mean?' en 'Sorry' uit 2015 in de lijst zijn binnengekomen.
Daarnaast zou de lijst kennismaken met twee Happy Hardcore-klassiekers uit de midden jaren 90, waarvan 'Rainbow in the sky' van DJ Paul Elstak er een is.
Tieneridool Justin Bieber maakt zijn debuut in de top-2000. Hij komt maar liefst drie keer binnen. De Bieber-fans zullen er ongetwijfeld blij mee zijn, anderen niet, ... maar ik was nieuwsgierig of hij er wel in zou staan. Bij het intypen van artiest en titel ontdekte ik dat van de jongeman Bieber 'As long as you love me' uit 2013 en 'What do you mean?' en 'Sorry' uit 2015 in de lijst zijn binnengekomen.
Daarnaast zou de lijst kennismaken met twee Happy Hardcore-klassiekers uit de midden jaren 90, waarvan 'Rainbow in the sky' van DJ Paul Elstak er een is.
0
geplaatst: 4 december 2015, 18:56 uur
Ik ben er blij mee. Hopelijk gingen die Bieber-noteringen ten koste van de Bietels.
0
geplaatst: 4 december 2015, 18:59 uur
titan schreef:
Ik verwacht dat we dik over de 200 gaan met het aantal nieuwe binnenkomers. Op radio 2 werd al gemeld dat we dit jaar een record aantal nieuwe binnenkomers mogen verwachten.
(quote)
Ik verwacht dat we dik over de 200 gaan met het aantal nieuwe binnenkomers. Op radio 2 werd al gemeld dat we dit jaar een record aantal nieuwe binnenkomers mogen verwachten.
Dat klopt, inmiddels zitten we al op ongeveer 185 nieuwe nummers t.o.v. vorig jaar.
Er moeten er dus nog ongeveer 15 á 20 ''ontdekt'' worden

0
geplaatst: 4 december 2015, 19:02 uur
adri1982 schreef:
Hoe krijg je die gevonden, als ik dat intyp zie ik alleen Love Never Felt So Good Staan

0
geplaatst: 4 december 2015, 19:04 uur
Slowgaze schreef:
Ik ben er blij mee. Hopelijk gingen die Bieber-noteringen ten koste van de Bietels.
Dat mag. Iedereen zijn eigen muzieksmaak. Ik vind zijn eerste albums heel weinig aan, de laatste 'Purpose' vond ik wel aardig (gaf daar 3,0* voor). Ik denk dat 'What do you mean?' van hem het hoogste komt te staan.Ik ben er blij mee. Hopelijk gingen die Bieber-noteringen ten koste van de Bietels.
0
geplaatst: 4 december 2015, 19:06 uur
laxus11 schreef:
Hoe krijg je die gevonden, als ik dat intyp zie ik alleen Love Never Felt So Good Staan
Typ in de bovenste balk JUSTIN BIEBER in en in de onderste balk de titel van zijn platen (waaronder SORRY en WHAT DO YOU MEAN).(quote)
0
geplaatst: 4 december 2015, 19:15 uur
Ja dat had ik allang gezien, ik zeg alleen dat als ik Justin Bieber intyp met dat nummer ik alleen Love Never Felt So Good krijg.
Als ik Sorry en What Do You Mean intyp dan krijg ik dat andere nummer niet te zien
Als ik Sorry en What Do You Mean intyp dan krijg ik dat andere nummer niet te zien

0
geplaatst: 4 december 2015, 19:15 uur
adri1982 schreef:
Ik krijg As Long As You Love Me ook niet gevonden.
Wanneer ik dit intyp op de site vind ik alleen Love Never Felt So Good. (foutje van de site)
Ik verwacht dan ook dat dit Bieber nummer er niet in komt.
Backstreet Boys nummer met dezelfde titel staat er wel in

0
geplaatst: 4 december 2015, 19:22 uur
Goed, we zien het wel Vinniee. Maar ik heb echt Yeaah als antwoord op 'As long as you love me' van Justin Bieber gekregen. Dat nummer van de Backstreet Boys die dezelfde titel draagt, zou er inderdaad ook instaan volgens www.staatieindetop2000.nl
0
geplaatst: 4 december 2015, 19:42 uur
Nog 3 recente nieuwe binnenkomers uit de vrije keuze die nog niet genoemd zijn:
Axwell & Ingrosso - Sun Is Shining
Emeli Sandé - Clown
Shawn Mendes - Stitches
PS. Una Paloma Blanca keert terug in de lijst
Axwell & Ingrosso - Sun Is Shining
Emeli Sandé - Clown
Shawn Mendes - Stitches
PS. Una Paloma Blanca keert terug in de lijst

0
geplaatst: 4 december 2015, 19:57 uur
Overigens nog een hogere afvaller gespot anders dan Mannenharten
Year Of Summer (Acoustic) op 1109.
0
geplaatst: 4 december 2015, 22:47 uur
laxus11 schreef:
Ze zullen gemist worden...

0
geplaatst: 5 december 2015, 00:09 uur
uit 2015 en nu al in de top 2000
coldplay – adventure of a lifetime
adelle – hello
KENNY B – PARIJS
ADAM LAMBERT – GHOST TOWN
MARK RONSON & BRUNO MARS – UPTOWN FUNK
ELLIE GOULDING – LOVE ME LIKE YOU DO
KENSINGTON – WAR
JUSTIN BIEBER – WHAT DO YOU MEAN
SAM SMITH – WRITING’S ON THE WALL
JAMES BAY – LET IT GO
JAMES BAY – HOLD BACK THE RIVER
DOTAN – HUNGRY
sam hunt – take your time
kensington – riddles
shawn mendes – stitches
adelle – hello
KENNY B – PARIJS
KENSINGTON – WAR
JAMES BAY – LET IT GO
DOTAN – HUNGRY
kensington – riddles
shawn mendes – stitches
0
Franck Maudit
geplaatst: 5 december 2015, 00:54 uur
Ja kijk, dat heb je dan weer.
Ik wist heus wel dat de wereld naar de kl*ten gaat derdiedas, je hoeft het er niet in te wrijven!
Ik wist heus wel dat de wereld naar de kl*ten gaat derdiedas, je hoeft het er niet in te wrijven!
0
geplaatst: 5 december 2015, 01:04 uur
Een behoorlijk deel van het rijtje van derdiedas is over een paar jaar weer verdwenen schat ik zo in. Als er na het grote hitsucces geen passend vervolg komt raken dit soort singer-songwriters snel weer in de vergetelheid.
0
geplaatst: 5 december 2015, 02:57 uur
Justin f#$@%^^&ng Bl
ieber!! Wat een farce blijft dit toch ieder jaar
ieber!! Wat een farce blijft dit toch ieder jaar
0
geplaatst: 5 december 2015, 09:08 uur
Niet dat ik een fan ben maar What Do You Mean en Sorry vind ik persoonlijk best leuke singles van hem 

0
geplaatst: 5 december 2015, 12:07 uur
Bieber lijkt me dan wel weer een blijvertje met zijn huidige singles.
0
geplaatst: 5 december 2015, 12:27 uur
derdiedas schreef:
adelle – hello
KENNY B – PARIJS
KENSINGTON – WAR
JAMES BAY – LET IT GO
DOTAN – HUNGRY
kensington – riddles
shawn mendes – stitches
adelle – hello
KENNY B – PARIJS
KENSINGTON – WAR
JAMES BAY – LET IT GO
DOTAN – HUNGRY
kensington – riddles
shawn mendes – stitches
Het zijn er nog wat meer zelfs.
Dit zijn de nummers uit 2015 die dit jaar de lijst gehaald hebben:
Adam Lambert – Ghost Town
Adele – Hello
Adele – When We Were Young
Axwell – Sun Is Shining
Coldplay – Adventure Of A Lifetime
Dotan – Hungry
Dotan – Let The River In
Eagles Of Death Metal – Save A Prayer
Ed Sheeran – Photograph
Ellie Goulding – Love Me Like You Do
James Bay – Hold Back The River
James Bay – Let It Go
Jeroen van Koningsbrugge – Wit Licht
Justin Bieber – Sorry
Justin Bieber – What Do You Mean
Kenny B – Parijs
Kensington – Done With It
Kensington – Riddles
Kovacs – Diggin’
Marco Borsato – Mooi
Muse – Mercy
Muse – Psycho
Sam Hunt – Take Your Time
Sam Smith – Writing’s On The Wall
Shawn Mendes – Stitches
Tame Impala – Let It Happen
Totaal 26 nummers waarbij Muse en Tame Impala in my opinion erbovenuit steken.
In de Top 2000 van 2014 kwamen er overigens 21 nummers uit 2014 binnen.
0
geplaatst: 5 december 2015, 13:19 uur
Muse anno 2015 is zo gigantisch klote, ik snap niet waarom mensen nog steeds naar die bombastische overdreven shit luisteren. En dat nieuwe Adele-nummer is zo overschat, maar daar komen de mensen over een jaar wel achter.
0
geplaatst: 5 december 2015, 13:25 uur
Ik begrijp echt niet waarom Sun is Shining nou weer binnenkomt. Wel een heel atypisch Top 2000 nummer en zo'n grote hit was het toch ook weer niet? Echt een schijtnummer.
0
geplaatst: 5 december 2015, 13:26 uur
Axwell vind ik ook vrij verrassend ja, niet eens zo heel slecht nummer alleen niet top 2000 waardig.
0
geplaatst: 5 december 2015, 13:29 uur
Waarom komt er dan niet meer hip-hop in de lijst als ze dan toch willen vernieuwen. Beetje Kendrick Lamar zou niet misstaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.