menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / Verrukkelijke 15

zoeken in:
geplaatst:
Gestemd (Disclosure, Khruangbin, The Streets; vrije keuze: Skinshape - Sua Alma). Hoefde geen gegevens achter te laten. Ik kreeg een bevestiging en kwam toen weer in het stemscherm; heb maar niet geprobeerd nog een keer te stemmen

geplaatst:
yeahyeahyeah schreef:
heb maar niet geprobeerd nog een keer te stemmen
Dat kan dus wel tot nu toe, heb het dus wel nog eenmaal geprobeerd
Denk dat daar nog wel wat tegen gedaan zal worden, als dit programma eventueel populair zou gaan worden.

geplaatst:
Gestemd op Disclosure, Khruangbin en Nick Cave. Vrije keuze Murman Tsuladze.

Jammer dat Bittersweet van Lianne Le Havas er niet tussenstaat, die is veel beter dan Paper Thin.

geplaatst:
Zelf gestemd op Cave, PJ en RBCF.
Vrije keuze RVG - Alexandra.

geplaatst:
Gestemd op Rolling Blackouts CF, Nick Cave en Bright Eyes
Vrije keuze : Other Lives - Sound of Violence

geplaatst:
Gestemd (al kreeg ik geen bevestiging) op Shawn Lee, Paul Weller, M. Lucky...

Ook een vrije keuze [Mumm-Ra - Summer] ingevuld, al heb ik dan wel het idee dat ik 4x keuzes heb bestemd terwijl je maximaal op 3 liedjes mag stemmen.

geplaatst:
Salvadore schreef:
Ook een vrije keuze [Mumm-Ra - Summer] ingevuld, al heb ik dan wel het idee dat ik 4x keuzes heb bestemd terwijl je maximaal op 3 liedjes mag stemmen.
Ja, daar zat ik eerst ook over te twijfelen. Maar je krijgt geen foutmelding. Probeerde ook 4 nummers aan te vinken, maar dan verschijnt er wel een foutmelding. Dus ik vermoed dat het 3+1 is.

geplaatst:
Fijn dat het er weer is. En dat het terug te luisteren is als podcast, want de 'live-uitzending' is niet zo handig voor de werkweek aan.
Gestemd op Bright Eyes, RBCF en The Vices. Vrije keuze; Jack Poels - In de Achtertuin

titan (crew)
geplaatst:
Dit was afgelopen zondagnacht de eerste lijst in iets meer dan 30 jaar tijd

01 The Rolling Stones - Living In a Ghost Town
02 Pearl Jam - Retrogade
03 Nick Cave - Cosmic Dancer
04 Michael Kiwanuka - Rolling
05 DeWolff - Live Like You
06 Joe Bonamassa - A Converstation With Alice
07 Paul Weller - Village
08 Nothing But Thieves - Is Everybody Going Crazy?
09 Gregory Porter - Phoenix
10 Inge Van Calkar - Spinning Around
11 Lianne La Havas - Paper Thin
12 Disclosure - Tondo
13 Ray LaMontagne - We'll Make It Through
14 Leon Bridges ft. John Mayer - Inside Friend
15 The 1975 - If You're Too Shy (Let Me Know)

Opvallend: Niet één overeenkomst met de bovenste 15 van onze afrekening.

geplaatst:
Fijn dat ze terug zijn!
Hoop wel dat we die top-2 kunnen wippen...

Ik neem aan dat er deze week weer opnieuw gestemd kan worden maar tot welke datum/tijdstip kun je stemmen?

De keuzelijst lijkt veel op de keuzelijst van vorige week maar dan in de volgorde van de uitslag, of zie ik dat nu verkeerd? (of staan er toch andere keuzes tussen)

Iemand enig idee?

edit: als koosknook vorige week op Bright Eyes heeft gestemd, die staat er nu niet in, dan zou de keuzelijst toch iets ververst zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:24 uur

geplaatst: vandaag om 03:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.