MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Drop een lijstje

zoeken in:
Hit the road!

tuktak
Nou dan doe ik de komende tijd een lijstje om de zomer een beetje door te komen.

http://i60.tinypic.com/2ptwbae.jpg

Muziek met een beatje, geen dance, wel downtempo, zeer geschikt om hamburgers bij te flippen.
Geen tekstjes, want zoveel meelezers hebben we hier geloof ik ook weer niet

Hayling 333

Dit ga ik volgen. Eerste 5 tracks zijn alvast heerlijk. Spotify lijstje erbij is ook erg fijn

Hee een Hagenees op 83

Peaking Lights is wel echt de ultieme lome zomer muziek

Nja, niet helemaal waar, dit is de perfecte zomerplaat: Javelin - Jamz n Jemz (2009)

Tot nu toe herken ik behoorlijk veel namen, maar slechts weinig nummers. Morgen zal ik me er via Spotify eens aan wagen. Anyway, nu al thumbs up voor alweer een lovenswaardig initiatief, tuktak! Die UK-lijst moet ik nog altijd checken trouwens. Het idee van Chevy was overigens ook zeer geslaagd. Kortom: dit topic gaat heerlijk lekker.

Ploppesteksel schreef:
Die UK-lijst moet ik nog altijd checken trouwens.

Die staat sinds het begin al in mijn bookmarks, maar daar heb ik nog geen tijd voor gevonden. Ik wil daar namelijk echt eens goed voor zitten.

Teunnis schreef:
(quote)

Die staat sinds het begin al in mijn bookmarks, maar daar heb ik nog geen tijd voor gevonden. Ik wil daar namelijk echt eens goed voor zitten.
CSL'en zou ik zo zeggen, maar goed, dat is wel heel erg off topic.

tuktak
Lijstje 95-91 is per ongeluk gedelete een paar dagen geleden, alles staat nog prima in Spotify.

95 Jega - Dreams
94 Lapti - Leaving Home
93 Onra - L.O.V.E.
92 Ta-Ku - Build
91 Oddisee - After Thoughts

tuktak
Teunnis schreef:
dit is de perfecte zomerplaat: Javelin - Jamz n Jemz (2009)

Cool, zal hem eens opsnorren

Dat nummer van Maribou State zet nog eens extra in de verf hoe teleurstellend saai hun passage op Pitch eigenlijk was; op plaat klinkt het namelijk fris en amusant. Verder vooral onder de indruk van Heralds of Change, dBridge & Dimlite. All The Sun That Shines blijft ook geweldig natuurlijk

Zonet die Jamz n Jemz eens opgezet: af en toe wel lekker, maar zo'n bonte verzameling korte fragmentjes komt bij nooit meteen heel goed binnen (ik denk aan pakweg een Chinoiseries of Donuts). De ideale zomerplaat - compleet ander genre wel - is voor mij Wavves - King of the Beach!

tuktak is zijn eigen lijst hopelijk niet vergeten?

tuktak
nee zeker niet, windows 10 beta heeft mijn illegale excel geblokkeerd working on it.

Rhythm & Sound, Koreless, Jon Kennedy, London Funk Allstars, Dibia$e & Cut Chemist zijn fraaie ontdekkingen Van Koreless het eerste nummer dat ik echt waardeer zelfs; heb je goed gekozen.

tuktak
Cool En we zijn nog niet eens op de helft

Pff dan ontdek je inderdaad een paar superartiesten, gaat een mooie zomer worden dan. Toplijst Tuktak!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:31 uur

geplaatst: vandaag om 02:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.