menu

Muziek / Koop en Ruil / Gezamelijke cd inkoop (nu Jandek)

zoeken in:
avatar van reptile71
Dit kan je bakken vol met geld schelen als je regelmatig import koopt, of je kan voor hetzelfde geld bijna dubbel zoveel cd's kopen.

avatar van shinybeast
reptile71 schreef:
Dit kan je bakken vol met geld schelen als je regelmatig import koopt, of je kan voor hetzelfde geld bijna dubbel zoveel cd's kopen.



let er wel op dat de Nederlandse douane alert is als er grotere pakketten uit USA binnenkomen; kost 19% btw extra

avatar van Paalhaas
Inderdaad, dat geldt voor de grotere pakketten + volgens mij alle pakketten waar een amazon.com-sticker op zit. Bestel daar dus alleen op de marktplaats, zou ik zeggen.


avatar van Running On Empty
shinybeast schreef:
(quote)



let er wel op dat de Nederlandse douane alert is als er grotere pakketten uit USA binnenkomen; kost 19% btw extra


Ik kan je aanraden dan af en toe ook eens amazon.co.uk te checken. Hier heb je dit probleem niet en de verzendkosten zijn stukken lager. Ik kom regelmatig in de USA en kom dan vaak de meest fraaie muziekboeken tegen. De titels onthoud ik en bestel ik dan later bij amazon.co.uk, veel voordeliger (ondanks de pond) en normale verzendkosten.

avatar van Suicidopolis
reptile71 schreef:
CD die ik momenteel wil kopen is:
Submarine Fleet - A Very Strange Sight in the Distance (2007)


Hartelijk dank voor deze tip

avatar van sq
sq
Paalhaas schreef:
Inderdaad, dat geldt voor de grotere pakketten + volgens mij alle pakketten waar een amazon.com-sticker op zit. .


TIP:

Ik koop regelmatig bij Amazon USA en heb er nooit meer last van sinds ik de regels ken. Zorg dat je bestelling de 22 euro niet te boven gaat (waarde van de CD´s, excl verzendkosten) en de douane zal niet naheffen. Met de huidige dollarkoers is dat ongeveer 30 dollar om veilig te zitten.

vrijstelling BTW bij internetaankopen op douane.nl

avatar van Oldfart
Aangezien voor zover ik weet de rest van Nederland en Belgie lijken te slapen, heb ik een tijd geleden bij Rob (van de Griend) gevraagd of hij aan de nieuwste plaat van Ed Kuepper kon komen.

Helaas lukt het niet om de plaat hierheen te krijgen voor de voor hem bekende prijzen.

Wel kan hij de plaat leveren voor een bedrag rond de € 14.-
Maar dan moeten er wel nog minimaal drie anderen ook een bestelling doen.

Dus nu hoop ik maar dat er nog drie gegadigden hier aanwezig zijn, die met deze bestelling mee willen doen.

Het gaat om de volgende plaat:


(afbeelding)

Ed Kuepper:
Jean Lee And The Yellow Dog, Part 1
SPECIAL EDITION

CD 1: Jean Lee And The Yellow Dog
Hang Jean Lee
Miracles Are An Illusion
That Depends (Pt 3)
Daddy's Girl
Skinny Jean
The Yellow Dog
Demolition
That's A Shame
Real To Me I
Real To Me II
Finding You
Ambient Piece
CD 2: Pretty Rouch Trade
Conscience [out-take]
The Big 900 [out-take]
Colonel Kramer [out-take]
He Asked For Water And Jean Gives Him Gasoline [out-take]
Miracles [demo]
Shame [demo]
That Depends, Pt I [demo]
Jean Behind The Wall Of Sleep [Ed, Jeff and Sir Alfonso horsin' around in the studio]
Another Version Of An Australian Badland [out-take]

Recorded, mixed and produced by Ed Kuepper
Mastered by Ed and Don Bartley

Released worldwide late September 2007

The album will be released in two different editions: one digipak, single cd edition and a (possibly mail order only) 2 cd jewel case edition with some extra tracks!

The lyrics are mainly written by Judi Dransfield-Kuepper
The music and some lyrics written by Ed Kuepper

Jeffrey Wegener - drums
Peter Oxley - bass
Sir Alfonso - various bits and pieces
Jane Elliott - cello
Ed Kuepper - lead vocals, electric and acoustic guitar

Chris Bailey [The Saints] - vocals on 'That Depends Pt 3'
Warren Ellis [The Dirty Three] - violin on 'Miracles'
Su Crowley [Disgraceland, Mummy and Daddy] - backing vocals "That Depends Pt 3' and 'Shame'
John Willsteed [Go-Betweens, Disgraceland, Mummy and Daddy, The Apartments] - banjo and lap steel on 'Real to me'

Jean Lee was the last woman hanged in Australia and the record is loosely based upon her and her two boyfriends Bob and Norm, who were also hanged. She worked as a prostitute (Bob being her pimp) and they were convicted of murdering a man/client.

Dus een pm naar Rob als je belangstelling hebt.
Het gaat dus om de speciale uitvoering , met tweede cd.
Zou mooi zijn als het lukt.

Sheplays
Ik heb me gemeld bij "de" vriend!

avatar van Oldfart
Nog twee dus?
Wie O Wie

avatar van sq
sq


Op de gok. Ken die hele Kuepper nauwelijks, maar de beschrijving van de CD ziet er goed uit. Ook ik heb mij gemeld bij VDG.

DonDijk
Damn, wil graag meedoen maar waarom moet dit nou uitgerekend in deze dure maand?

avatar van Oldfart
Ik denk dat de levering pas in het nieuwe jaar zal plaats vinden, dus kop op Don.

DonDijk
Dit (klein) schopje had ik even nodig. Omdat je zo doordramt en ik van het gezeur af wil zijn meld ik me ook aan!

avatar van Oldfart
Goed nieuws: ik krijg net bericht van Rob dat de bestelling de deur uit is

avatar van VanDeGriend
Hallo allemaal:

De bestelling is naar HOT Records. Lieve Sarah heeft mij beloofd dat ze extra zorg aan de cd's zal besteden. Normaal duren leveringen van HotRecords iets van een week maar met kerst en alles...we'll see.

Ik hou jullie op de hoogte !

Rob

avatar van reptile71
Ik heb nog 2 stuks van het prachtige album: Lowsunday - Elesgiem (2001) in de aanbieding. Ze zijn nieuw besteld (import) en nog onderweg. De prijs is € 10,- incl. verzendkosten in NL (Belgie + €0,44)

Hier kun je evt. wat beluisteren. Invloeden zijn o.a. My Bloody Valentine, The Chameleons, Ride, The Sound, The Verve, The Cure, Sad Lovers And Giants en Echo & The Bunnymen

Interesse? Stuur me even een PM.

avatar van reptile71
reptile71 schreef:
Ik heb nog 2 stuks van het prachtige album: Lowsunday - Elesgiem (2001) in de aanbieding.
Verkocht.

Ik wil de volgende cd kopen:
Certain General - November's Heat
Genre: post-punk (VS)
Luister wat op hun myspace. Het nummer Maximum G wat daarop staat staat op dit album. De andere nummers (het latere werk) vind ik een stuk minder.

Laagste prijs die ik in NL kon vinden is € 16,99
Ik zoek enkele mensen die hem willen kopen dan importeer ik hem en heb je hem voor €12,- (incl verzendkosten) in huis.

Interesse? Stuur even een pm.

avatar van Oldfart
Binnen

(afbeelding)

Super Rob

DonDijk
Oldfart schreef:
Binnen
(afbeelding)

Super Rob


nog niet binnen..
maar...ik woon ook iets verder weg van rob dan jij

avatar van reptile71
Echt een prachtige ontdekking voor mij is de band Audra. Ik zoek nog 2 mensen die het album Audra - Going to the Theatre (2002) samen met mij willen kopen. De laagste prijs die ik in NL kon vinden was €16,90
Als ik enkele cd's rechtstreeks importeer heb je hem voor €10,- incl verzendkosten in huis (Belgie + €0,44)

Hier kun je evt. wat beluisteren.

Interesse? Stuur me even een PM.

avatar van reptile71
reptile71 schreef:
Ik wil de volgende cd kopen:
Certain General - November's Heat
Genre: post-punk (VS)
Luister wat op hun myspace. Het nummer Maximum G wat daarop staat staat op dit album. De andere nummers (het latere werk) vind ik een stuk minder.

Laagste prijs die ik in NL kon vinden is € 16,99
Ik zoek enkele mensen die hem willen kopen dan importeer ik hem en heb je hem voor €12,- (incl verzendkosten) in huis.

Interesse? Stuur even een pm.

Heb er inmiddels 3 besteld van Certain General. Ze moeten nog binnenkomen en dat kan een paar weken duren, maar ik heb er nog 1 over nu, dus heb je interesse, stuur me even een PM.

avatar van dix
dix
In Muziek > Koop en Ruil > Jandek wholesale ?:

Als de naam Jandek je niets zegt, kun je nu het topic net zo goed weer sluiten.

Zijn er users geïnteresseerd om een serie Jandek releases te bestellen ? Op zijn eigen Corwood Industries rekent hij 8 dollar per plaat, maar je krijgt 50% korting als je er 20 tegelijk besteld. Shipping costs zijn heel redelijk.

Twee a drie mede-opkopers en we kunnen een bestellijstje maken. Ik wacht af ...

sxesven
Ik wil er wel een paar

jeko
Ik wil ook wel mee doen.

avatar van dix
dix
3 man .. da's 7 elk
wellicht komt er nog een instapper

jeko
1 of twee man meer zou mooi zijn, want 7 keer Jandek vind ik net iets te. (ik had zelf al een verlanglijstje van vijf stuks gemaakt)

avatar van dix
dix
omhoog blijven gooien in de updates dan maar.

ik doe er desnoods wel 8

avatar van Gyzzz
Ik doe ook mee!

avatar van dix
dix
kijk ... volgens mij komt er een deal in zicht

Gast
geplaatst: vandaag om 18:10 uur

geplaatst: vandaag om 18:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.