menu

Muziek / Koop en Ruil / Gezamelijke cd inkoop (nu Jandek)

zoeken in:
ok, mooi

Mooi initiatief. Ik wil er ook wel een paar.

Heb even gekeken en deze drie lijken me wel wat:

Ready for the House
Interstellar Discussion
Glasgow Sunday

Is 20+ ook 50% korting of alleen precies 20? Als het eerste zo is, dan had ik de volgende 5 in gedachten:

Chair Beside A Window
Blue Corpse
You Walk Alone
White Box Requiem
Glasgow Sunday

sxesven
Vanaf 20 stuks is $4 per schijf en daarbovenop $1 verzendkosten per item (dus $5 voor reguliere albums), als ik het goed heb. Dubbel-CD's en DVD's zijn duurder, trouwens ($12 en $16, respectievelijk, met de korting dus $6 en $8). Ik wil er ook wel vijf (Ready for the House, Blue Corpse, You Walk Alone, Later On, Six and Six).

dix
Gyzzz schreef:
Blue Corpse

Lijkt me een leuke plaat ... zo te lezen gaan we de 20 met gemak voorbij

Even een overweging : de NLse douane zal nog wel wát roet in het eten gooien. Beter dus om te rekenen op 6 dollars per CD, maar da's nog steeds niet echt veel. En er zijn natuurlijk enige natransport-kosten, of een avondje kroeg in Delft.

Mijn lijstje:

0742 chair beside a window
0753 blue corpse
0740 six and six
0747 interstellar discussion
0749 foreign keys

Edit: van die douane hoeft volgens mij niet hoor. Ik heb wel eens meer een grote bestelling gedaan van 36 cd's in één keer en niks te hoeven bijbetalen.

dix
jeko schreef:
Edit: van die douane hoeft volgens mij niet hoor. Ik heb wel eens meer een grote bestelling gedaan van 36 cd's in één keer en niks te hoeven bijbetalen.

't is een kwestie van geluk. ik heb er ook wel eens 20 zonder problemen ontvangen, maar ook 4 met een heffing. Veel hangt af van de waarde die er vanuit de afzender aan wordt toegeschreven.

Ik doe mee

0740 six and six
0790 the myth of blue icicles

sowieso.

Verder heb ik nog heel wat te ontdekken, en dat ga ik vandaag even doen

Nog even en we kunnen beter 2 orders plaatsen

dix
Kan allemaal in één order lijkt mij.

Ik was voornemens een en ander in het weekend te gaan bestellen, dus je hebt nog even ...

0740 six and six
0749 foreign keys
0785 glasgow monday*

0738 ready for the house
0740 six and six
2x 0749 foreign keys
2x 0785 glasgow monday*

Even wat toegevoegd nog.

dix
de laatste bestelling tot nu toe ...

platedraaier schreef:
0753 jandek - Blue Corpse
0758 Jandek - One Foot in the North
0761 Jandek - Graven Image
0752 jandek - Modern Dances
0756 Jandek - The Living End
0763 Jandek - White Box Requiem

De teller is met mijn lijstje erbij uiteindelijk op 37 uitgekomen

nog iemand eentje ?

enne Paap... Glasgow monday , right ?

wat betekent die asterix ?

Glasgow Monday ja.

Asterisk overgenomen van de website. Betekent dat het een dubbelaar is. Had ik er misschien bij moeten zetten.

dix
Heren ( dames ? ) nog geen CDs maar wel een update. Eind januari is er een signed for delivery naar Houston gegaan, en dat duurt twee weken ... een dezer dagen zal m'n brief daar wel arriveren. Maar ik denk niet dat we de doos met CDs ( bijna 40 uiteindelijk ) eerder als in maart hier zullen hebben. Meneer Jandek is al pensioengerechtigd en neemt wellicht zelf ook de tijd. Nog even geduld dus

Ik vind het een leuk initiatief van je. Ik heb in ieder geval een, voor mij, nieuwe artiest leren kennnen en wacht in spanning af. En maart duurt niet zo lang meer hoor. T 'is al bijna kerst.

sxesven

Maart roert zijn Jandek!

dix

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img13.imageshack.us/img13/4879/03032011024.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Welke Jandek-hoes is dit?

dix

http://img808.imageshack.us/img808/2032/03032011021.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Het is pas begin maart. Binnen een paar weken staat daar een doos met cd`s

dix

http://img717.imageshack.us/img717/4738/03032011036.jpg

De tijd gaat snel

Tijd om adres- en bankgegevens uit te wisselen?

dix

http://img826.imageshack.us/img826/4949/03032011052.jpg

En toen zat er een broodrooster in.

dix
Shangri-la schreef:
En toen zat er een broodrooster in.

http://img218.imageshack.us/img218/6863/03032011057.jpg

Gast
geplaatst: vandaag om 19:10 uur

geplaatst: vandaag om 19:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.