menu

Mijn Updates +
Muziek / Koop en Ruil / Gezamelijke cd inkoop (nu Jandek)

zoeken in:

Sietse
CHECK!!!

Hier ook!

sxesven
Modderfokkers

Ik heb wel een leuk kaartje van de post. Morgen gaan ze het nog eens tevergeefs proberen

Sietse
sxesven schreef:
Modderfokkers

wie weet komt het nog, ze waren hier ook veel later dan normaal (normaal zijn ze hier in de ochtend tussen 11 en 12, maar toen was ik niet thuis, nu dus een keer in de avond en had ik mazzel).

sxesven
Hebbes

Sietse

sxesven
christus, ik heb song of morgan net anderhalve minuut opstaan en ben al verliefd

Hier nog niets ontvangen. Wordt dus morgen.

Ontvangen.

Heb wel ruzie gehad met 't Song of Morgan doosje gister. Hij wilde maar niet open zonder 't karton te beschadigen

dix
Môrthul schreef:

Heb wel ruzie gehad met 't Song of Morgan doosje gister. Hij wilde maar niet open zonder 't karton te beschadigen
Had je 'm dan niet even andersom moeten houden?

Sietse
Ja, onderste boven houden was hier ook de key. Ging heel eenvoudig open...echter nog niet geluisterd. Misschien morgen eens aan beginnen.

Zelfs dat hielp niet, het leek wel vacuum

Sietse
had je het plastic er wel afgehaald

Sietse schreef:
had je het plastic er wel afgehaald

Sietse

dix
De nazending is inmiddels ook binnen. Voor het eigen genot heb ik z'n allerlaatste mee laten sturen, omdat daarop -no less- Bradford Cox meespeelt. En dat blijkt met gemak de beste van mijn bestelling.

Dus ... voor de volgende bestelactie in 2016: allemaal Athens Saturday toevoegen !

Overigens staat onze outsiderbluesheld op 19 april in de AB, BXL

Sietse
Las goede recensies over die Athens Saturday. Ik ben ook wel erg benieuwd.

Ben wel weer toe aan een potje Jandek. Kunnen we de bestelactie niet een jaartje vervroegen?

dix
Jandek is de 21ste eeuw binnengerold:

Corwood Industries heeft tegenwoordig een site met de optie tot paypalbetaling. Alhoewel ik begrijp dat de kans om je betaling gepasseerd te krijgen, niet zo héél groot is. De boel schijnt nogal te haperen lees ik op fora. Geen idee of cash opsturen nog mag, maar veel reden is daar niet meer toe. For sentimental reasons only perhaps.

Gezamelijk heeft natuurlijk nog steeds zin als we de 20 titels halen, omdat je dan die 50% korting krijgt. Adel verplicht dus ik doe er wel drie.

Ja, ik weet het. Hypermodern.
Maar misschien zijn er mensen voor te porren en halen we de 20
Anders bestel ik denk ik wat op eigen houtje

Ik ben zeker wel geïnteresseerd voor een stuk of 3 titels. Wel een beetje jammer dat je de duurste maand van het jaar voor deze arme student kiest

Wel even een vraagje. Ik houd het meest van de rustige Jandek met hypnotiserende gitaar, en niet zo van de opgefokte Jandek zoals in You Painted Your Teeth. Down in a Mirror is dan ook mijn favoriete Jandek nummer (tot nu toe). Welke platen die jullie kennen komen het meest in de buurt van die sound? Heb niet alles van hem voor handen en z'n hele catalogus doorspitten is zo veel werk

Blue Corpse lijkt me in ieder geval al lekker rustig.

Tegen de tijd dat we aan de 20 zitten is die duurste maand allang voorbij joh!

Sietse
ook ik ben wel weer te porren.

Nog niet zoveel (althans nog niet genoeg) Jandek in huis.

@Môrthul
Ready for the house en Chair Beside A Window zijn zeker aan te raden.

Die heb ik allebei al haha
Evenals Six & Six en Foreign Keys.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.