MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht!

zoeken in:
MC5 - Kick Out The Jams

DjFrankie (moderator)
madiggy schreef:
Ik ben altijd op zoek naar punk uit de eerste jaren of daarvoor zoals Sooges maar die heb ik)

The Sonics Psycho
Blue Cheer summertime
The Heartbreakers Born to Loose
New York Dolls Pills

Iemand toevallig cd van the boxer rebellion te koop?

DjFrankie (moderator)
madiggy schreef:
Ik ben altijd op zoek naar punk uit de eerste jaren of daarvoor zoals Sooges maar die heb ik)

Check ook The Amboy Dukes

Ik ben op zoek naar cd's van Hugo Race, met name ouder werk. Iemand die iets heeft liggen?

Hallo jongen en meisjes. Ik ben op zoek naar cd's van Sweet D' Buster. Gigs en Magic Moments. Wil er leuk voor betalen hoor dus schroom niet Iemand?

Sater schreef:
Ik ben op zoek naar cd's van Hugo Race, met name ouder werk. Iemand die iets heeft liggen?

Hugo Race And The True Spirit* - Valley Of Light: buy CD, Album at Discogs

Goede ervaringen met De Waaghals, volgens mij heb ik mijn exemplaar daar ook gekocht.

VanDeGriend schreef:
Hallo jongen en meisjes. Ik ben op zoek naar cd's van Sweet D' Buster. Gigs en Magic Moments. Wil er leuk voor betalen hoor dus schroom niet Iemand?

Staan de nodige albums (lp's en cd's) van Sweet d'buster op MP.

deric raven schreef:
(quote)

Hugo Race And The True Spirit* - Valley Of Light: buy CD, Album at Discogs

Goede ervaringen met De Waaghals, volgens mij heb ik mijn exemplaar daar ook gekocht.

Bedankt! Die had ik over het hoofd gezien.

Broem schreef:
(quote)

Staan de nodige albums (lp's en cd's) van Sweet d'buster op MP.

LP's genoeg ja maar die heb ik al. CD's maar eentje en die is zo beschadigd dat er drie nummers niet van spelen. Doe hoef ik dus niet Gigs trouwens gevonden op Amazon Duitsland

VanDeGriend schreef:
LP's genoeg ja maar die heb ik al. CD's maar eentje en die is zo beschadigd dat er drie nummers niet van spelen. Doe hoef ik dus niet Gigs trouwens gevonden op Amazon Duitsland

Meneer is wel een fijnproever - Sweet d'Buster op cd; toevallig ook nog Mr Albert Show - niet da'k 'em heb. Ik had 't kunnen denken; anders had je zaak wel LP-vriend geheten. De lp Gigs heb ik niet zo lang geleden nog gezien. Rooie Bertje - hij was ooit bevriend met een studiegenote van me - is nou niet meer zo rood

Ach, lp's zijn cool maar sommige muziek wil ik nu eenmaal zonder gekraak en getik Bovendien kan ik onderweg geen lp's draaien en ik ben heel vaak onderweg. Ik heb sowieso de aangeboren afwijking om van een goede lp ook cd te willen hebben, en andersom. Wel zo kostbaar

VanDeGriend schreef:

Alle distributierechten van Sweetd'Buster muziek liggen bij Sony-BMG.
Bestellingen of vragen, mail naar [email protected]

Volgens de website van Bertus Borgers.

Ja Stips heeft ook zo iets op zijn site staan. Dat ze zelf wel rereleases willen maar dat zij er geen enkele zeggenschap meer over hebben. Jammer. Ik vind het een van de leukste bands die NL heeft voortgebracht. Gelukkig heb ik wel alle lp's al is Fraction door midden gedraaid en aan vervanging toe.

Ik ben opzoek naar cd's van de band: We are human. Zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Mogen gebruikt zijn.

DjFrankie (moderator)
rik88 schreef:
Ik ben opzoek naar cd's van de band: We are human. Zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Mogen gebruikt zijn.

Nergens te vinden zeker dat die band zo heet? Of We As Human?

Die vind je hier WAH | CD - We As Human Online Store - kotisdesign.com ep en cd.

En Klik wowhd.nl

Weer bedankt! Denk dat ik hem via Wow hd ga bestellen.

Ah, vond het al zo raar dat ik helemaal niks van die band tegenkwam, zelfs niet op discogs en last.fm. Amazon is zo te zien trouwens goedkoper dan Wow.hd, inclusief verzendkosten blijf je voor een nieuw exemplaar net onder de 8 pond, oftewel bijna 11 euro.

We As Human by We As Human: Amazon.co.uk: Music

Amazon werkt helaas met credit-card. Deze heb ik helaas geen in bezit.

Schnee
, die ik niet heb.
of
,die ik niet bezit.

Ik ben opzoek naar een goede cd opbergmap. Welke zouden jullie mij adviseren?

rik88 schreef:
Ik ben opzoek naar een goede cd opbergmap. Welke zouden jullie mij adviseren?

Voor alleen cd's? Loop gewoon de mediamarkt 'ns in - veel mogelijkheden: oa Vivanco:4 cd's op 1 pagina.

FRIPI
Case logic zijn betrouwbare en stevige cd mappen. Ik gebruik er vier maar ik gebruik 2 cd's per bladzijde omdat ik cd boekjes ook bewaar.

Ik heb achteraf toch spijt dat ik mappen gebruik maar laat het zo.

Eens zien of mensen me hier kunnen helpen…..
Ik ben op zoek naar de Deluxe versie van Restarter.
CDtje van de band Torche. Op de 1 of andere manier kan ik die versie nergens vinden
(los van amazon, maar ik heb geen creditcard).
Wie kan me helpen? Alvast dank!

Ken het album niet. Is dit de gewone versie? : Torche - Sounds Venlo

Toevalli.g iemand hier die de cd's van jphnny cash te koop heeft. Ik zoek de american records . Mocht je ze hebben en weg doen tegen een leuke prijs laat het me weten

Altijd gedacht dat Gigs van Sweet d'Buster nooit op CD was verschenen. Blijkt dus wel het geval te zijn, begrijp ik uit die site van Bertus Borgers. In 1988 (!) uitgebracht - nooit geweten, en nooit ergens gezien ook. Ik ben weliswaar in het bezit van een behoorlijk gaaf exemplaar van de LP, maar de jacht op het zilveren schijfje is geopend.

Ben gelukkig wel in het blije bezit van de comp Magic Moments. Maar die houd ik uiteraard zelf

rik88 schreef:
Toevalli.g iemand hier die de cd's van jphnny cash te koop heeft. Ik zoek de american records . Mocht je ze hebben en weg doen tegen een leuke prijs laat het me weten

PB verzonden

sxesven
Iemand enig idee waar Plaid's Tekkonkinkreet OST voor een zacht prijsje te krijgen is?

Gast
geplaatst: vandaag om 02:33 uur

geplaatst: vandaag om 02:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.