Muziek / Koop en Ruil / Gezocht!
zoeken in:
0
Lukk0
geplaatst: 28 april 2010, 18:41 uur
Normale prijs is voor mij eigenlijk maximaal 25 euro voor zoiets zeldzaams. Ik had de prijzen op Amazon ook gezien, dat valt een heel stuk buiten mijn budget. Zonde, ik hoopte dat er een site als discogs was waar ik niets van wist en waar ze nog wel te koop waren, of een site van een label ofzo.
0
geplaatst: 30 april 2010, 08:51 uur
Ik ben op zoek naar de Simple Minds cd single met
Don't you (forget about me) (extended version)
Upon The Catwalk (extended version)
A Brass Band In African Chimes
Wie heeft deze en wil hem verkopen of ruilen tegen U2 - No Line On The Horizon cd.
Don't you (forget about me) (extended version)
Upon The Catwalk (extended version)
A Brass Band In African Chimes
Wie heeft deze en wil hem verkopen of ruilen tegen U2 - No Line On The Horizon cd.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:29 uur
Weet iemand een goede (goedkope) site voor muziekdvd's?
Ik zoek:
Toto - Falling In Between
Dire Straits - Live In Basel
Fleetwood Mac - The Dance
Pink Floyd - P*U*L*S*E
Ik zoek:
Dire Straits - Live In Basel
Pink Floyd - P*U*L*S*E
0
geplaatst: 8 mei 2010, 12:56 uur
Ik zoek het tweede album van "Red box" genaamd "Motive", maar ik vrees dat het een verloren zaak is.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 19:42 uur
chevy93 schreef:
Weet iemand een goede (goedkope) site voor muziekdvd's?
Ik zoek:
Pink Floyd - P*U*L*S*E
Ik heb overigens geen creditcard, dus amazon is geen optie Weet iemand een goede (goedkope) site voor muziekdvd's?
Ik zoek:
Pink Floyd - P*U*L*S*E

0
geplaatst: 21 mei 2010, 20:43 uur
Ik zoek:
Porcupine tree - The Sky moves sideways LP(!)
Is in 2006 uitgebracht.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen...
Porcupine tree - The Sky moves sideways LP(!)
Is in 2006 uitgebracht.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen...

0
geplaatst: 21 mei 2010, 21:42 uur
Bedoel je de 3LP editie uit 2004 of het blauwe vinyl uit 1995? Uit 2006 bestaat niet. Check
0
geplaatst: 23 mei 2010, 14:00 uur
De 3LP uit 2004.
My bad xD
Oh ja, zoek ook de single 'My Sharona' van The Knack...
My bad xD
Oh ja, zoek ook de single 'My Sharona' van The Knack...
0
geplaatst: 12 juli 2010, 17:43 uur
0
geplaatst: 13 juli 2010, 00:24 uur
Purmerend schreef:
Ben op zoek naar deze CD iemand?
Die zin klinkt alsof een buitenlander die gebrekking Nederlands praat wil zeggen: "Is er iemand op zoek naar deze cd?" Ben op zoek naar deze CD iemand?
Maar dat zou een beetje een rare vraag zijn hier.

Verkrijgbaar bij het label: Red Bullet
0
Frits H. Emmerik
geplaatst: 1 augustus 2010, 11:04 uur
Wie helpt mij aan de (Amerikaanse) cd van Heads, Hands & Feet met daarop de onvolprezen Song for Suzie? Dit laatste nummer staat op een Island compilatie maar smaakt naar meer. Veel meer!
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 19:30 uur
Bijvoorbeeld Beyond Rock. Daar kan je betalen via overboeking. Als ze die titels niet op de lijst hebben staan kunnen ze er wel aan komen denk ik.
0
geplaatst: 8 augustus 2010, 00:16 uur
Kattenhuis schreef:
Bijvoorbeeld Beyond Rock. Daar kan je betalen via overboeking. Als ze die titels niet op de lijst hebben staan kunnen ze er wel aan komen denk ik.
(quote)
Dan zou ik eerder via Marktplaats/Ebay of Amazon gaan zoeken, de prijzen die Beyond Rock hanteert zijn vrij hoog
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 01:24 uur
De volgende nummers zoek ik:
-MICROFILM: Centerfold
-MICROFILM: Window
-MICROFILM: Summer house
De volgende LP zoek ik:
Various - From Belgrave With Love (Cleopatra Records Australië, 1981)
-MICROFILM: Centerfold
-MICROFILM: Window
-MICROFILM: Summer house
De volgende LP zoek ik:
Various - From Belgrave With Love (Cleopatra Records Australië, 1981)
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 oktober 2010, 16:26 uur
Als iemand me kan helpen aan de volgende CD's zou ik dat zeer op prijs stellen:
Ambeon - Fate of a Dreamer
Astrid van der Veen - Beautiful Red
Astrid van der Veen - Seamless Borderline
Ambeon - Fate of a Dreamer
Astrid van der Veen - Beautiful Red
Astrid van der Veen - Seamless Borderline
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 04:51 uur
Ik ben op zoek naar twee albums van een vrij onbekend Brits jaren tachtig bandje: The Planets. Destijds werden er twee singles van ze regelmatig door de Vara gedraaid: Lines en Iron for the Iron.
Hun twee albums, Goonhilly Down en Spot, zijn op één CD verschenen. Is er hier iemand die die CD heeft? Of er een kopietje van wil maken?
bvd.
Hun twee albums, Goonhilly Down en Spot, zijn op één CD verschenen. Is er hier iemand die die CD heeft? Of er een kopietje van wil maken?
bvd.
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 08:05 uur
Waarom koop je die niet gewoon? Voor een eurootje of 15 kan je hem in huis hebben. O.a. verkrijgbaar via Amazon en musicstack. Op eBay staat er ook een (nieuw exemplaar) waarop nog niet hoog geboden is (veiling nog 6 dagen te gaan).
0
geplaatst: 31 oktober 2010, 17:49 uur
Ik had 'm bij bol.com besteld. Kreeg na een paar weken te horen dat ie niet meer leverbaar is. Vandaar dat ik dacht dat ie niet meer te koop is. Maar ik zal eens verder kijken dan mijn neus lang is.
0
geplaatst: 2 november 2010, 11:24 uur
Heb even op Discogs gezocht, maar daar staat ie momenteel niet te koop.
Wel de LP van Goonhilly Down voor 7,50 (bij een Nederlandse verkoper).
Planets, The (2) - Goon Hilly Down - Discogs Marketplace
Wel de LP van Goonhilly Down voor 7,50 (bij een Nederlandse verkoper).
Planets, The (2) - Goon Hilly Down - Discogs Marketplace
0
geplaatst: 3 januari 2011, 15:57 uur
Iemand die de 'Blue Room E.P' van Coldplay thuis heeft liggen?
Of heeft iemand enig idee waar ik de CD kan bestellen?
Of heeft iemand enig idee waar ik de CD kan bestellen?
0
geplaatst: 6 januari 2011, 22:29 uur
In Muziek > Algemeen > Kate Bush Hounds of Love nog ergens te koop?:
Hallo,
Dit is misschien een hele stomme vraag, maar weet iemand waar ik de cd (dus niet de lp) van Kate Bush- Hounds of Love kan kopen? Bol.com heeft hem niet meer, CD-Wow heeft hem niet, Amazon heeft hem niet etc. Iemand nog een ideetje?
Alvast bedankt!
Hallo,
Dit is misschien een hele stomme vraag, maar weet iemand waar ik de cd (dus niet de lp) van Kate Bush- Hounds of Love kan kopen? Bol.com heeft hem niet meer, CD-Wow heeft hem niet, Amazon heeft hem niet etc. Iemand nog een ideetje?
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 6 januari 2011, 23:02 uur
Kate Bush - Hounds of Love €11,-
CD - Buy at Discogs Marketplace
Er zit ook een Nederlandse verkoper bij.
CD - Buy at Discogs Marketplace
Er zit ook een Nederlandse verkoper bij.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 10:00 uur
Maar die zijn allemaal van een derde partij, ik zocht eigenlijk gewoon een nieuwe van een winkel. Ik ga wel even kijken.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 10:19 uur
Ik zou gewoon even geduld hebben. De meeste EMI-CD's van Kate Bush zijn op dit moment out-of-print aan het raken. Kate heeft een contract getekend met Sony en ik denk dat ze bezig zijn met de voorbereiding van een reissue-campagne van haar albums. Alleen op Amazon zie ik de aankondiging van een 2010 reissue van Aerial, dus dan zal de rest wel volgen.
Gebeurt regelmatig, de albums van bijvoorbeeld Queen (van EMI naar Island) en Paul Simon (van Warner naar Sony) zijn om vergelijkbare redenen momenteel ook out-of-print, in afwachting van een reissue-campagne. Al betekent het wellicht dat je er een paar maanden op moet wachten.
EDIT: Ik zie het al - er is een vinyl-reissue op komst van het album. Ik heb het al eens vaker meegemaakt dat de CD-versie dan tijdelijk niet meer verkrijgbaar is. Het overkwam mij een paar jaar geleden met The queen is dead van The Smiths. Die was toen ook een paar maanden niet verkrijgbaar op CD. Zo proberen de platenmaatschappijen kennelijk mensen aan te zetten tot het kopen van de LP. Een zeer kwalijke praktijk - trap er niet in.
Gebeurt regelmatig, de albums van bijvoorbeeld Queen (van EMI naar Island) en Paul Simon (van Warner naar Sony) zijn om vergelijkbare redenen momenteel ook out-of-print, in afwachting van een reissue-campagne. Al betekent het wellicht dat je er een paar maanden op moet wachten.
EDIT: Ik zie het al - er is een vinyl-reissue op komst van het album. Ik heb het al eens vaker meegemaakt dat de CD-versie dan tijdelijk niet meer verkrijgbaar is. Het overkwam mij een paar jaar geleden met The queen is dead van The Smiths. Die was toen ook een paar maanden niet verkrijgbaar op CD. Zo proberen de platenmaatschappijen kennelijk mensen aan te zetten tot het kopen van de LP. Een zeer kwalijke praktijk - trap er niet in.
* denotes required fields.