menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
JonnieBrasco
Op moviemeter een aardig succes, dus waarom hier niet! Bedoeld voor het verzamelen van opmerkelijke en grappige berichten.

Ik trap af met een quote van onze enige echte dappere held uit de Toto-divisie, eentje die niet bang is voor de users uit de eredivisie.

Toto schreef:
objectief gezien is Lukather de beste.
Memorabel.

JonnieBrasco
Onderhond schreef:
Come To Daddy is ongetwijfeld (ja toch?) Aphex Twin's meest bekende nummer.

Tja, benoemde Out Of Space en Charly (bij Experience) ooit tot bekendste Prodigy tracks, en daar werd toen ook commentaar op geleverd. Een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn hé

EDIT:
BoordAppel schreef:
Ik denk dat het Windowlicker is.
Wat heb ik je gezegd

kevke1990 schreef:
I Love Britney!!!

Simpelweg een geniale opmerking

Onderhond schreef:
Tja, benoemde Out Of Space en Charly (bij Experience) ooit tot bekendste Prodigy tracks, en daar werd toen ook commentaar op geleverd. Een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn hé

EDIT:
(quote)
Wat heb ik je gezegd

Hehe, ja ik las dit hier en ik moest gewoon even reageren .

Misschien is het net allemaal wat anders in België, of heeft het te maken met de mensen waarmee ik rondhang .

JonnieBrasco
Laten we niet afwijken van het onderwerp waarvoor dit topic bedoeld is. Memorabel vond ik gewoon dat je "ongetwijfeld" en "(ja toch?)" na elkaar in één zin noemde

Ik vind die opmerking van Onderhond helemaal niet zo gek hoor. Come To Daddy wordt nog steeds veel gedraaid op feestjes ed., terwijl je Window Licker bij nooit meer hoort. Bovendien hadden beide video's erg veel airplay op MTV ed.

Volgens mij mis je het punt van JonnieBrasco

Ik zie het nu ook ja.

neo (crew)
E bij een correctie die in de wachtrij stond voor de crewleden:

Ik ga binnenkort de hoes meelen MET sticker ivm de verwarring rondom de naam...Grtz, E.

Goed bedoeld natuurlijk

ElMeroMero
Opgediept uit het o-zo rijke Toto-archief

Onderhond schreef:
(quote)

Gelukkig groeien gitaren aan de bomen, en drumstellen aan de drumstelstruiken. Wat een domme uitspraak .

Als dat eens gewoon waar zou zijn, dan zou ik van mijn leven niet meer uit het bos komen.

Je muziek ligt met de benen wijd opengespreidt te wachten op "klanten".

Mooi Zachary

Onderhond schreef:
Zo, mijn eerste kennismaking met Cex.
Lees deze ordinaire bekentenis maar eens hardop voor

RELTAPURNO schreef bij het debuut van Acda en de Munnik:
Luister goed naar hun nummers en je waardeert hun muziek gegarandeerd

Aha, als we iets niet goed vinden luisteren we niet goed.

Yak
Ik zag deze geniale quote zojuist pas, bij Busted - Busted

astridrsd schreef:
wel leuk tjeerd??
Geweldig!! Helemaal TOP
leuke nummers, grappig, blijven lekker hangen!
en lekkere jongens!!

Daan schreef:
Wel leuk tjeerd??
Gadverdegadver!! Helemaal KUT
oersaaie nummers, irritant, blijven maar in je kop hangen!
En wat zijn die ventjes lelijk!!

luisteraart bij Stick Around for Joy van The Sugarcubes:

Björk zonder de Sugarcubes is als een glas zonder bier.

Ik ben het eens met elk zinnetje dat Phoenix hierboven schrijft.

Dat het maar even duidelijk is .

... klinkt zeer sterk. Lekker rauw en edgy vooral. Echt zo'n vooroorlogse wasmachine, stuk leuker dan zo'n braaf zoemende en voorprogrammeerbare Miele. Gaat waarschijnlijk ook gewoon ruwe olie in in plaats van Dreft 2 in 1

Goodfella bij Electromeca - Riddim EP. Genomineerd voor de MuM literatuurprijs wat mij betreft .

Moet je nog wel Kos' bericht aanhalen:
Kos schreef:
Aha, ik heb me altijd al afgevraagd hoe de wasmachine zou klinken als ik hem van 7 hoog naar beneden flikker. Zal wel zoiets als dit zijn.

Ik haal mijn levensvreugde uit het verzamelen van antieke potten aardbeienjam

Zachary bij Boards Of Canada - Geogaddi.

Yak
Ik moet toch altijd weer een lach onderdrukken als ik een album heb toegevoegd en ik zie de melding Remixen doe je als volgt in het titelveld "Kleine Jodeljongen (Ik Heb Voor Jou Gezongen) [Dr. Dre remix]".

Yak schreef:

Ik moet toch altijd weer een lach onderdrukken als ik een album heb toegevoegd en ik zie de melding Remixen doe je als volgt in het titelveld "Kleine Jodeljongen (Ik Heb Voor Jou Gezongen) [Dr. Dre remix]".

Ik kan me goed voorstellen dat er meerdere mensen zijn die hier hard om kunnen lachen, want er wordt natuurlijk bedoeld "Kleine Jodeljongen (Jij Hebt Voor Mij Gezongen) [Dr. Dre remix]"

Jordy (admin)
Ja, die bestaat wél

Ik zie de clip met Nelis in zijn lowrider al voor me

Conway Twitty schreef:
Jammer dat ze nooit meer herenigd zullen worden, de prijs die hiervoor betaald moet worden is onmenselijk als Paul mcCartney nog 1 keer zou kunnen optreden zou dit fantastisch zijn
maar helaas is hij op brute wijze van het leven beroofd, ook vreselijk voor zijn toenmalige vrouw Toko Ono

Er zitten 2 vergissingen in deze post, maar die laatste is echt fantastisch.

Ruby1966
Ja, die Conway Twitty is een echte grapjas....

neo (crew)
Als ik het zo lees zou ik er geen grap kunnen uithalen. Maar ben ook niet zo op de hoogte van iemand als McCarthy...

Punt A: Hij leeft nog
Punt B: Lennon's vrouw heeft niet de naam van een slecht chinees restaurant...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:34 uur

geplaatst: vandaag om 19:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.