MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Ruby1966
Jongens alsjeblieft, lees eerst even alle berichten van Conway Twitty...het is duidelijk dat hij het erom doet

Ruby1966 schreef:

Jongens alsjeblieft, lees eerst even alle berichten van Conway Twitty...het is duidelijk dat hij het erom doet

Mooi dat jij er om kan lachen, ik vind dat soort types zwaar vermoeiend. Maar goed, laten we hem maar even aandacht geven, misschien voelt hij zich dan beter (OK klein lachje dan)

Ruby1966
Ik moest meer lachen om het feit dat iedereen er zo serieus op in gaat....

Ruby1966 schreef:

Ik moest meer lachen om het feit dat iedereen er zo serieus op in gaat....

Dan kunnen ze hun lol nog op in het Top 10 Italiano topic

Ruby1966
Zijn meest memorabele quote staat trouwens bij het album X&Y van Coldplay....die vind ik eigenlijk wel heel grappig

jongens kijk eens bij de top 10 nederlandstalig of top 10 rock want op deze manier krijg je geen reeel beeld van mijn muzieksmaak

Veel omhoog gestemd, en een pak omlaag gestemd. Meer zeggen je stemmen nog niet.

Behalve de neiging naar wansmaak met Daft Punk

dutch2
Ruby1966 schreef:

Zijn meest memorabele quote staat trouwens bij het album X&Y van Coldplay....die vind ik eigenlijk wel heel grappig
Ik vond zijn opmerking bij coolste bandnaam wel lekker droog. Maar verder zou hij zijn grapjes wat beter moeten doseren anders wordt het een beetje vermoeiend. En zijn zgn. onbekende bandjesgrap is nu al over de uiterste houdbaarheidsdatum.

Eens een toelichting geven bij zijn uiterst bizarre stemmen zou ook geen kwaad kunnen.

daar valt geen uitleg aan te geven, maar vergeleken bij Conway Twitty en Lorreta Lynn (gta san andreas nummer Louisiana Women & Mississppi Man) (serieus) valt het allemaal in het niets
coldplay is wel goed kweet niet wat ik daarbij heb gestemd en Tony Yayo is erg goed

Ok computer is gehypt, te standaard want de hele massa stemt erop zonder echt goed naar het album te luisteren, (is wel goed album denk ik)

ben je hier niet echt wijzer van geworden dan kun je mailen naar info@vwnb_mail.nl

Conway Twitty schreef:

ben je hier niet echt wijzer van geworden dan kun je mailen naar info@vwnb_mail.nl

geloof je het zelf?

als ik het zelf niet zou geloven zou ik het er niet neerzetten

JonnieBrasco
aERodynamIC schreef bij het album Strangeways, Here We Come:
Duidelijk één van de betere Smiths (voor zover ze mindere hebben: daar is niet eens sprake van).

Grappig zoals Aero zich soms weet uit te drukken.

Brooklyn bij Bert en Ernie Vervelen Zich Nooit
Duidelijk het minste album van Bert en Ernie. Daar waar eerdere albums vrij rauw en donker waren kiezen de 2 TV sterren nu voor een commerciële aanpak. En die zint me totaal niet. Bert en Ernie waren een beetje de gezichten van de underground, maar met "Bert en Ernie Vervelen Zich Nooit... " verloochenen ze zowel hunzelf als hun fans.

Het begint met "Het Gaat Beginnen", een introtrack zoals we er vele hebben gehoord, niks origineels dus. De track "Bert en Ernie" schiet mij in het verkeerde keelgat. De heren zijn inmiddels zo overgelopen van arrogantie dat ze een track aan hunzelf wijden. Dit had in hun niet-commerciele periode absoluut niet gebeurd. Bij "Grover en Kermit Komen Binnen" klinkt het eindelijk weer een beetje als vanouds. Duistere beats, prachtige waves en steeds dat tikje op de vierde maat: pracht van een plaat. Interessant hoe een meesterwerk kan ontstaan uit iets simpels als het binnnen komen van 2 televisiepersonages.

Helaas weten de heren dit niveau de tracks daarna niet vast te houden. Het klinkt allemaal wat gedateerd, ongeïspireerd en wat simpel. De teksten zijn overigens ook niet om naar huis te schrijven. Dieptepunt is "Ernie Zingt een Zacht Liedje" waar Ernie tracht de diepte in te gaan, maar alle oppervlakkigheid overheerst op deze track. Naar het einde toe wordt het dan iets beter met "Kermit Is Zijn Hoedje Kwijt" en "Wat stinkt het hier" (een mooie track voor mensen die dat gevoel ook weleens hebben), maar echt briljant wordt het nergens.

Het einde is toch wel wat beter. "Valse Wals" laat eindelijk weer wat van de talenten van Bert En Ernie zien. Mooie dubbelzinnige track over een... euh.. een valse wals. Dik 7 minuten is misschien wat teveel van het goede voor dit schattige trackje maar ach...

Over het algemeen een matig album met een paar hoogtepuntjes, maar alles bij elkaar weten Bert En Ernie de o zo kritische fans niet tevreden te stellen.

2 sterren voor het einde van Bert en Ernie

Deze lijkt me wel op zijn plaats hier.

LOL, idd geweldig!

hahaahaha

Vraagje aan JonnieBrasco: hoe val jij in hemelsnaam in slaap?

JonnieBrasco schreef bij R.E.M.'s New Adventures in Hi-fi:

Electrolite sluit het album af. Een echte meezinger/meeswinger om bij in slaap te vallen. 4,0*

En "oei" bij mijn opmerking bij the Smiths: verdient inderdaad wel een prijs in de categorie "krom geformuleerd" Ik zie het nu pas.....

JonnieBrasco
aERodynamIC schreef:

Vraagje aan JonnieBrasco: hoe val jij in hemelsnaam in slaap?

(quote)

Electrolite is toch wel een beetje zo'n Slaap Kindje Slaap aflsuiter, makkelijk mee te zingen voor het slapen gaan. Zoiets zal ik bedoeld hebben.

Swingend de slaap tegemoet: jij moet een vrolijke jongen zijn

Bij Massive Attack - Mezzanine:

Faber de Echtste schreef:
Dit is trouwens ook een echte seksplaat. Zet hem op als je met je meisje of jongetje bent en het gaat haast vanzelf!

Jordy schreef:
hey schatje, zal ik eens even een eng klinkende vent op vage spookachtige beats opzetten?

lol

TMM schreef:
Ben ik nu echt de enige die dit rommel vind? Ik heb ze aan het werk gezien een paar weken geleden in Nice, waar ze het voorprogramma van U2 verzorgden. Zo slecht, en ik was echt niet de enigde die die mening was toegedaan. Elk nummer lijkt op mekaar, telkens diezelfde gitaar en drum. Dan zwijgen we nog over het tekstuele, best eens goed die teksten lezen jongens, erg zwak. Gelukkig was het optreden van U2 schitterend, toch nog een groep die zich weet te onderscheiden in de dorre muzikale woestenij van tegenwoordig. U2 forever!!

Er werd bij het album al op gereageerd, maar hier moest ik eerlijk gezegd wel even hardop om lachen. Als je een album afkraakt doe het dan goed.

dutch2
Ik vind hem meer Miserable dan Memorable. Maar misschien ben ik wel de enigde die die mening is toegedaan

hij is memorabel omdat hij zo miserabel is

Vers van de pers bij Marianne Faithful - Broken English
Lying Mouth schreef:
Ik vind vooral het titelnummer de moeite waard en Working Class Hero een betere cover dan het origineel.

Onderhond schreef:
(quote)

Goodfella bij Electromeca - Riddim EP. Genomineerd voor de MuM literatuurprijs wat mij betreft .

Beste grap 2005!

Zullen we een komisch duo worden kos? Zit geld in

wavanbuuren
Ik kan het niet laten....

VanDeGriend schreef:

Nog een laatste tip van een ervaren ahoy ganger dan : Bij Toto zou ik zelf waarschijnlijk in de wc gaan staan. Dan zie je wel niet zoveel maar dan is t geluid "acceptabel"

Bij "geluid van Ahoy"

Briljant getimed in deze discussie!

JonnieBrasco
nirvana schreef:
De eerste keer dat ik smells like teen spirit hoorde herhinner ik me nog steeds, ik moet een jaar of 12 geweest zijn, iets later kocht ik Nevermind en ging er voor mij een nieuwe wereld open. De wereld van "Nirvana". Niemand wist welk genre het precies was, later werd het dan maar Grunge genoemd.

Kan niet precies uitleggen waarom, maar vind het erg grappig verwoord.

ettettummu schreef:

trouwens, geef mij een gitaar, een basgitaar en een drumstel, geloof me, complexer zul je nooit meer horen!

Geweldig!!! Bij de discussie over de waarde van complexe muziek in t Objectiviteit forum

het gaat me niet zo snel om 1 of 2 uitspraken, maar de totale stijl en aanpak van Paalhaas vind ik leuk en kan ik goed waarderen!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:21 uur

geplaatst: vandaag om 20:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.