De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 2 augustus 2025, 13:31 uur
Ik vermoed dat de boodschap van het nummer wat minder banaal was bedoeld.
0
geplaatst: 2 augustus 2025, 13:55 uur
Tja, ik weet niet wat Roger zijn bedoelingen waren, maar de interpretatie van deze persoon was duidelijk.
8
geplaatst: 22 augustus 2025, 13:32 uur
pureshores schreef:
Net als Robbie Williams en P!nk grossiert Douwe Bob in een Pose act: onder de tattoos, rondneuken en kijk mij eens stoer zijn. Muzikaal is het allemaal sky radio in een dozijn en net zo heftig als een lauw glas aanmaaklimonade.
Net als Robbie Williams en P!nk grossiert Douwe Bob in een Pose act: onder de tattoos, rondneuken en kijk mij eens stoer zijn. Muzikaal is het allemaal sky radio in een dozijn en net zo heftig als een lauw glas aanmaaklimonade.

11
geplaatst: 17 september 2025, 13:17 uur
Gedachtewisselingen bij de aanstaande moderne klassieker van Eefje
Was getekend, ons aller eindbaas Rudi S
Poeha schreef:
Wat interesseren die teksten, joh. Het gaat uiteindelijk om de muziek.
Wat interesseren die teksten, joh. Het gaat uiteindelijk om de muziek.
Slowgaze schreef:
Die teksten hoor je op precies hetzelfde moment als de instrumentatie, dus maken ze integraal onderdeel uit van de muziek. Of ga jij alleen vanwege de cameravoering naar de film en luister je niet naar de dialogen?
Die teksten hoor je op precies hetzelfde moment als de instrumentatie, dus maken ze integraal onderdeel uit van de muziek. Of ga jij alleen vanwege de cameravoering naar de film en luister je niet naar de dialogen?
Was getekend, ons aller eindbaas Rudi S

3
geplaatst: 19 september 2025, 23:27 uur
De Greatest Hits-reeks is soms ook een goudmijn 
N.a.v. de opmerking van Edgar dat het tempo er lekker in zat bij CK

N.a.v. de opmerking van Edgar dat het tempo er lekker in zat bij CK
cosmic kid schreef:
We hebben er ook 40 te gaan en ik wilde er geen nachtwerk van maken. Mijn vrouw stelde voor om ze allemaal in 1 keer neer te plempen. Gelukkig heeft ze op andere gebieden andere gedachten over voorspel.
We hebben er ook 40 te gaan en ik wilde er geen nachtwerk van maken. Mijn vrouw stelde voor om ze allemaal in 1 keer neer te plempen. Gelukkig heeft ze op andere gebieden andere gedachten over voorspel.
0
Deranged
geplaatst: 22 september 2025, 16:15 uur
Ik bij Tana Talk 3:
En zo blijkt maar weer.
De breden worden breder.
Wat wreed is zelfs nog beter.
Zij die toen al niet meekonden, maar wel met hun mening hun naakte reet ontblootten, spleet wijd open. Serieus geprobeerd om alles wat je was, fractie van wat nog kwam, wasbaar uit te wissen. Alsof zij de bui allang hadden voelen hangen terwijl ik zelf echt van niks wist waar het nog op uit zou draaien, zie ze nog staan ja, helemaal toonbaar daarzo. Geen kleding aan. Met die benen wijd boog ie toen voorover zo, echt heel eigenaardig. Met zijn hoofd ondersteboven en dat achterwerk ontbloot schuin omhoog zo van tussen die benen door voorover gebogen keek tie je toen aan en maakte hij zijn bezwaren kenbaar.
Had vooral te maken met openlijke zelfgenoegzaamheid die hem niet zinde en hij inmiddels als immorele daad was gaan beschouwen. Voerde toen een kruistocht hiertegen als het ware.
Probeerde me nog zo’n zinnetje door de keel te schuiven ‘bescheidenheid siert de mens’.
Twee hebben me ooit deze wijsheid aan willen smeren, en beiden deugden van geen kant, als je het mij vraagt.
Staat haaks op alles waar ik dan weer voor sta, daarom vind ik het ook zo lekker als Benny zegt ‘fuck being humble, ‘cause we THE BEST.’
De breden worden breder.
Wat wreed is zelfs nog beter.
Zij die toen al niet meekonden, maar wel met hun mening hun naakte reet ontblootten, spleet wijd open. Serieus geprobeerd om alles wat je was, fractie van wat nog kwam, wasbaar uit te wissen. Alsof zij de bui allang hadden voelen hangen terwijl ik zelf echt van niks wist waar het nog op uit zou draaien, zie ze nog staan ja, helemaal toonbaar daarzo. Geen kleding aan. Met die benen wijd boog ie toen voorover zo, echt heel eigenaardig. Met zijn hoofd ondersteboven en dat achterwerk ontbloot schuin omhoog zo van tussen die benen door voorover gebogen keek tie je toen aan en maakte hij zijn bezwaren kenbaar.
Had vooral te maken met openlijke zelfgenoegzaamheid die hem niet zinde en hij inmiddels als immorele daad was gaan beschouwen. Voerde toen een kruistocht hiertegen als het ware.
Probeerde me nog zo’n zinnetje door de keel te schuiven ‘bescheidenheid siert de mens’.
Twee hebben me ooit deze wijsheid aan willen smeren, en beiden deugden van geen kant, als je het mij vraagt.
Staat haaks op alles waar ik dan weer voor sta, daarom vind ik het ook zo lekker als Benny zegt ‘fuck being humble, ‘cause we THE BEST.’
0
geplaatst: 22 september 2025, 18:27 uur
Tenzij je schizofreen bent zou ik het quoten van eigen posts als zijnde memorabel eerder als narcistisch bestempelen.
Het posten van talloze vage foto's om de betekenis van je nickname te verklaren idem dito.
Het posten van talloze vage foto's om de betekenis van je nickname te verklaren idem dito.
2
geplaatst: 22 september 2025, 18:37 uur
harm1985 schreef:
Tenzij je schizofreen bent zou ik het quoten van eigen posts als zijnde memorabel eerder als narcistisch bestempelen.
Hiervoor zijn twee (minstens) bekende gezegdes:
- Elk vogeltje zingt zoals ie gebekt is
- Leven en laten leven
Tja, om dan zo met de botte bijl erin te gaan vind ik ook 'uncalled for'; empathie, anybody? Verder iets van splinter en balk, m.a.w. leven en laten leven

1
Deranged
geplaatst: 22 september 2025, 19:16 uur
Wat deze persoon waar ik naar refereer in de quote ook ooit tegen mij zei was dat je beter een compliment kan krijgen van een ander dan van jezelf.
Iets waar ik het eveneens volstrekt mee oneens ben.
Zo voel ik er persoonlijk eigenlijk ook meer voor om mijn eigen berichten hier te tonen en te loven dan die van iemand anders misschien dat ik dit vanaf nu vaker ga doen er staat immers nergens dat dit niet is toegestaan of dat het topic daar niet voor is bedoeld.
Om vervolgens over mijn berichten in een ander topic te gaan beginnen lijkt mij dan weer ongepast overigens en geeft je wel iets van het type persoon door mij in bovenstaand citaat omschreven.
Misschien kunnen jullie wel vrienden worden.
Iets waar ik het eveneens volstrekt mee oneens ben.
Zo voel ik er persoonlijk eigenlijk ook meer voor om mijn eigen berichten hier te tonen en te loven dan die van iemand anders misschien dat ik dit vanaf nu vaker ga doen er staat immers nergens dat dit niet is toegestaan of dat het topic daar niet voor is bedoeld.
Om vervolgens over mijn berichten in een ander topic te gaan beginnen lijkt mij dan weer ongepast overigens en geeft je wel iets van het type persoon door mij in bovenstaand citaat omschreven.
Misschien kunnen jullie wel vrienden worden.
2
geplaatst: 22 september 2025, 19:33 uur
harm1985 schreef:
Ik moet even ingrijpen: je bedoelt hier waarschijnlijk 'Tenzij je aan een dissocatieve identiteitsstoornis lijdt'; schizofrenie is toch echt iets anders. Verder eens met je bericht.
1
Deranged
geplaatst: 22 september 2025, 20:02 uur
https://i.postimg.cc/1RkBYbG7/IMG-0764.jpg
Ik in wat drinken we vandaag.
Ik in wat drinken we vandaag.
1
geplaatst: 22 september 2025, 20:13 uur
wie-niets-is-en-zich-ook-niets-verbeeld-is-twee-keer-niets. Dat scheen mijn oma vroeger wel eens gezegd te hebben. Verder niks te melden, schoot me gewoon te binnen. Fijne avond.
0
geplaatst: 22 september 2025, 20:25 uur
Slowgaze schreef:
Ik moet even ingrijpen: je bedoelt hier waarschijnlijk 'Tenzij je aan een dissocatieve identiteitsstoornis lijdt'; schizofrenie is toch echt iets anders. Verder eens met je bericht.
(quote)
Tja, de DSM V was niet mijn sterkste punt.
8
geplaatst: 22 september 2025, 21:24 uur
1
geplaatst: 24 september 2025, 19:20 uur
Kreeg altijd meer deze vibe van hem:
https://media.tenor.com/59r7END1-98AAAAM/anthony-michael-hall.gif
0
geplaatst: 24 september 2025, 19:52 uur
Die zonnebril in combi met het zuinige mondje maakten de klik. Ik weet niet of Deranged ook zuinig drinkt, dat is een ander issue.
0
geplaatst: 24 september 2025, 20:44 uur
Vraag het hem zou ik zeggen, maar ja hij heeft zich wel pas uitgeschreven.
2
geplaatst: 10 oktober 2025, 14:59 uur
Naar aanleiding van de discussie over de vele uitvoeringen van het nieuwe Taylor Swift album:
Moest ik als Eefje fan toch wel om gniffelen.
steven schreef:
heb je de nieuwe Eefje De Visser al gekocht ? Dan heb je Heimwee ook voor de tweede keer in de kast staan waarschijnlijk
(quote)
heb je de nieuwe Eefje De Visser al gekocht ? Dan heb je Heimwee ook voor de tweede keer in de kast staan waarschijnlijk
Moest ik als Eefje fan toch wel om gniffelen.
0
geplaatst: 25 oktober 2025, 19:25 uur
Bij het discussietopic over de gloednieuwe Vijfsterrensite
aERodynamIC schreef:
Lieve schattebout: het is geen TikTok hè.
Lieve schattebout: het is geen TikTok hè.
0
geplaatst: 23 november 2025, 14:10 uur
User 'meneer' in ROSALÍA - LUX (2025) - MusicMeter.nl
Je hoort het Frits Spits zo zeggen.
Maar er is sowieso veel aandacht besteedt aan die recensie.
Een Kathedraal van een album met vele nissen, goud en zilver, biechtplekken, zit- en luisterplaatsen, hymnes, requiems, zondes, vergeving en het ergens loeren van de duivel vanuit de hemelse ziel van deze muzikale Pausin.
Je hoort het Frits Spits zo zeggen.
Maar er is sowieso veel aandacht besteedt aan die recensie.
5
geplaatst: 24 november 2025, 10:27 uur
Earlyspencer schreef:
Hoewel ik toen al verknocht was aan Bowie, Nina Hagen en Marc Almond, deed de naam Klaus Nomi bij mij totaal geen belletje rinkelen. “Een Duitse Japanner,” dacht ik. “Die heeft twee keer de laatste wereldoorlog verloren.”
Hoewel ik toen al verknocht was aan Bowie, Nina Hagen en Marc Almond, deed de naam Klaus Nomi bij mij totaal geen belletje rinkelen. “Een Duitse Japanner,” dacht ik. “Die heeft twee keer de laatste wereldoorlog verloren.”

0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 14:51 uur
XQCmoi:
FYI, mijn smaak vliegt als een pingpongbal alle kanten op en is waarschijnlijk breder dan de onderbroek van je moeder.
* denotes required fields.