menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
zaaf schreef:
(quote)

dus dit is Matthijzen?

Mag Matthijs blij zijn dat z'n ouders hem niet de doopnaam Cornelis, roepnaam Kees, hebben meegegeven - maar genoeg gezaafd nu

Beetje inluisteren voor de MuMeLadder, dan struin ik meestal de berichten af bij de albums van het desbetreffende nummer (ben ik de enige die dat doet trouwens?).

Enfin, dit vond ik wel een bijzonder bericht bij Saybia - These Are the Days (2004) - MusicMeter.nl

minicooper schreef:
ooit sex gehad op het laatste nummer (en op repeat gezet..)?...: ik kan het aanbevelen...

Oke

jordidj1 schreef:
Beetje inluisteren voor de MuMeLadder, dan struin ik meestal de berichten af bij de albums van het desbetreffende nummer (ben ik de enige die dat doet trouwens?).

Enfin, dit vond ik wel een bijzonder bericht bij Saybia - These Are the Days (2004) - MusicMeter.nl

(quote)

Oke

Trek het je niet aan: dat is pseudo - het echte werk heet nl seks. Verder wil ik je Chinatownaanraden.

Mjuman schreef:
(quote)

Trek het je niet aan: dat is pseudo - het echte werk heet nl seks. Verder wil ik je Chinatownaanraden.

Huh?

jordidj1 schreef:
(quote)

Huh?

'Sex' is geen Nederlands woord.

Onweerwolf schreef:
(quote)

'Sex' is geen Nederlands woord.

I know maar wat is de connectie met China?

jordidj1 schreef:
(quote)

China ligt ook niet in Nederland, ldo.

Onweerwolf schreef:
(quote)

China ligt ook niet in Nederland, ldo.

Wie is Ido?

jordidj1 schreef:
(quote)

Zelfredzaamheid komt in jouw woordenboek ook niet voor:

Na 1:35

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Utw0USHz-sU

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Barney is niet zo tevreden over het eerste album van 2019 dat hij aan heeft moeten horen:

Barney Rubble schreef:
Uitstekend uitgekiende klanken die onder geen beding de luisteraar mogen tegenzitten, maar die als onbedoeld bijgevolg niet meer emotie oproepen dan het eerste toiletbezoek van de dag. Sterker nog daarbij ervaar ik nog enige verlossing.

Old Sea Brigade - Ode to a Friend (2019)

Flauwe grap, maar ik moest er toch wel om gniffelen:
tnf schreef:
De vroege Adele viel wel mee. Maar haar muziek wordt steeds vervelender.
lennon schreef:
de Adele van voor dat ze begon met zingen viel inderdaad wel mee ja.

Slechtste nummer ooit

Marzipaintree schreef:
Bij mijn vrouw is "Sexual healing" ook de favoriet. Zij is een niet-soulliefhebber en verbaast zich er altijd over waarom er mensen zijn die bijvoorbeeld "What's going on" nog mooier vinden.

Ik wilde mijn vrouw daarom (voor haar) onbekende "betere" nummers van Marvin Gaye laten horen. Ik begon met "When Did You Stop Loving Me, When Did I Stop Loving You".
Dat bleek om meerdere redenen geen goede keuze.

Hij heeft trouwens nog wel meer pareltjes. Ik moest meteen weer denken aan deze, naar aanleiding van een opmerking waarom er geen vrouwen aan de MumeAfrekening deelnemen.
Marzipaintree schreef:
Het lijkt erop dat hier een ander vooroordeel (naast die vorige van mannelijke modeontwerpers) wordt bevestigd namelijk dat mannen de echte jagers zijn die in hun wekelijkse jachtgebieden (internetsites, tijdschriften, vrienden etc.) allerlei nieuwe singles weten te bemachtigen en als trofee in hun lijstjes opnemen. Vrouwen houden nu eenmaal niet van jagen. Komt volgens mij ook uit de prehistorie.

Echter, mijn vooroordeel is enkele weken geleden volledig om zeep geholpen toen ik met een vrouw in de stad tijdens een uitverkoop nieuwe schoenen voor haar ging kopen..

CHIEP (crew)
sillus schreef:
Lekkere buslijnen

Bij de nieuwste Balthazar

CHIEP schreef:
(quote)

Bij de nieuwste Balthazar

Silius zal ongetwijfeld baslijnen hebben bedoeld, maar je hebt in de muziekproductie wel degelijk 'buslijnen'.

A bus is basically a path in which you can route one or more audio signals to a particular destination. Destinations can include groups, auxiliary sends, stereo mix, foldback or monitor. In live sound applications it is favourable to have a number of busses available to use.

Ponty Mython schreef:
(quote)

Silius zal ongetwijfeld baslijnen hebben bedoeld, maar je hebt in de muziekproductie wel degelijk 'buslijnen'.

(quote)

Nou we liggen allemaal te rollen hier. De klok-en-klepelaar van de week (Leo Klokhuis-award) was ik geneigd te denken.

Databus: Databus (elektronica) - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Heeft te maken met het aantal bits (8 -16 - 32- 64) dat obv de clockspeed van de cpu per klik kan worden verwerkt (excuses voor de geek mode).

P8371G bespreekt een gezellig album en geeft wat tips voor het ideale moment van beluistering

P8371G schreef:
voor een regenachtige koude zondagmiddag , of als je te horen hebt gekregen dat je nog 1 maand hebt te leven bijvoorbeeld.

Dat wordt even z'n 'Laatste bezoek' in de gaten houden, GrafGantz.

geplaatst:
Derde MuMeLustrumMeeting, Belgisch Bierencafé Olivier, Utrecht, 10 maart 2019
Slowgaze schreef:
Kan je in een stacaravan ook zitten?

geplaatst:
Die Power Rangersfilm was echt wel heeeuuuulll goed, tjongejonge zeg

geplaatst:
123poetertjes schreef:
Die Power Rangersfilm was echt wel heeeuuuulll goed, tjongejonge zeg

Niet heel fantastisch, maar dat heb ik je gisteren ook al uitgelegd. Maar die scène met die heel grote robot en ze wisten eerst niet hoe ze met z'n allen dat ding moesten laten bewegen, die scène, die was fantastisch. Ik heb me als kind ook altijd afgevraagd: als je met vijf Power Rangers zo'n grote robot moet besturen, samen, hoe stem je dat dan goed op elkaar af? Maar dat allemaal terzijde.

geplaatst:
Jup dat bedoelde ik. Maar misschien had ik tegen die tijd ook al moeten stoppen met bierdrinken.

geplaatst:
Neuh. Je was gewoon heel gezellig.

geplaatst:
123poetertjes schreef:
Jup dat bedoelde ik. Maar misschien had ik tegen die tijd ook al moeten stoppen met bierdrinken.

Was het weer zover?

geplaatst:
jordidj1 schreef:
(quote)

Was het weer zover?
Nee jij was er vast lekker aan toe gister

geplaatst:
123poetertjes schreef:

Nooit gedacht dat jij met die hoeveelheid drank zo'n flapuit zou worden Niek

geplaatst:
Tessa's collega's zijn inmiddels doodsbang voor me denk ik. Weer een reden om nooit meer naar de Dogma te gaan. Hihi grapje, waarschijnlijk zitten we er voor Catch gewoon weer

Gast
geplaatst: vandaag om 07:18 uur

geplaatst: vandaag om 07:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.