De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #13
zoeken in:
1
geplaatst: 20 januari 2018, 12:07 uur
Ik niet.

Nu nemen mijn bericht en mijn afbeelding alsnog net zoveel plek in...

3
kuifenco
geplaatst: 20 januari 2018, 13:58 uur
Vriendelijke vraag: als de titel van het album en/of de naam van muzikant/band niet valt te ontdekken op de afbeelding, zouden jullie die dan willen toevoegen? Kleine moeite toch? Het maakt de ontdekkingsreis door muziekland stukken leuker, nietwaar? Het is maar een ideetje...
1
Franck Maudit
geplaatst: 20 januari 2018, 14:34 uur
kuifenco schreef:
Vriendelijke vraag: als de titel van het album en/of de naam van muzikant/band niet valt te ontdekken op de afbeelding, zouden jullie die dan willen toevoegen? Kleine moeite toch? Het maakt de ontdekkingsreis door muziekland stukken leuker, nietwaar? Het is maar een ideetje...
Je hebt kan toch meteen de afbeelding zoeken in google indien nodig?
duurt letterlijk nog geen 5 seconden
2
geplaatst: 20 januari 2018, 14:39 uur
kuifenco schreef:
Ik voeg altijd een hyperlink naar de albumpagina toe, dat doen wel meer mensen hier. Erg handig.Vriendelijke vraag: als de titel van het album en/of de naam van muzikant/band niet valt te ontdekken op de afbeelding, zouden jullie die dan willen toevoegen? Kleine moeite toch? Het maakt de ontdekkingsreis door muziekland stukken leuker, nietwaar? Het is maar een ideetje...
0
geplaatst: 20 januari 2018, 14:44 uur
https://img.discogs.com/_fx0qEF7p45DNHWixXyzS97uiXo=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(40)/discogs-images/R-8260491-1458152754-9366.jpeg.jpg
Het Paard van Troje 19-08-1988 CD1
(geremasterede gold CD)
Het Paard van Troje 19-08-1988 CD1
(geremasterede gold CD)
1
kuifenco
geplaatst: 20 januari 2018, 15:01 uur
Franck Maudit schreef:
Merci bien, weer wat opgestoken als suffe digibeet...nodig eens naar zo'n bejaardencursus 
0
geplaatst: 20 januari 2018, 16:01 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.