MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Onderhond vs Bloempje24 mano a mano

zoeken in:
Het gaat er hier niet om of ik ze ken of niet, het gaat erom dat bij jullie beide gewoon ontzettend beperkt wordt gekeken.

Misschien de volgende keer dan maar eerst de volledige discussie lezen, dan kan je misschien iets zinnigs toevoegen, en weet je waarover het gaat. Nog steeds lijk je te denken dat ik hier in volle serieux over de aantoonbare originaliteit van Kid A discussieer.

Over het terug kunnen herleiden tot trom geroffel is natuurlijk een flut opmerking. Je begrijpt geod wat ik bedoel.

Zeggen dat H&P niet origineel zijn omdat ze uit het "techno/gabber" vijvertje vissen is ook een flutopmerking. Ik trek alleen jouw stelling door.

Sietse
en nu bevestig je precies wat ik zeg....dat je wel of niet serieus bent over Kid A doet er mij niet toe.

Het gaat om de beredenering.

Radiohead is voor de rock een experimentele band, terwijl ze uit bekende dingen vissen. Voor bloempje is dit origineel en vernieuwend...en tot op zekere hoogte is dit waar. Jou kan het helemaal niks schelen omdat het je niet interreseert. Op het zelfde moment ken je de achter liggende rock geschiedenis niet, waardoor je eigenlijk ook niet weet of dit daadwerkelijk wel anders is dan andere rock bands (ik weet het ik zeg het allemaal heel erg zwart/wit, het is natuurlijk niet zo erg gesteld)

H&P maken een heel nieuw "genre" terwijl ze uit een bekende vijver vissen. Voor bloempje is dit een pot nat met andere harde dansbare electronische muziek, omdat hij de achterliggende geschiedenis niet kent. Die ken jij wel, jij weet hier wel wat meer over te vertellen, jij hoort het verschil.

Dus inprincipe komt dit het er op neer dat jullie beide een mening bazeren op het ontbreken van enige kennis en dat is nog steeds mijn punt. Jullie hebben allebei goede punten om je "eigen" muziek te steunen, maar om de ander om ver te werpen niet.

Dus inprincipe komt dit het er op neer dat jullie beide een mening bazeren op het ontbreken van enige kennis en dat is nog steeds mijn punt. Jullie hebben allebei goede punten om je "eigen" muziek te steunen, maar om de ander om ver te werpen niet.

No kidding. Wat zit ik hier nu al vier pagina's te vertellen denk je

Serieus, als je je in een discussie mengt, weet dan waar het over gaat

Sietse
STOP ER DAN MEE!!!!!!!!!!!!

godver is het zo moeilijk.

ik praat niet alleen tegen jou...er is hier nog iemand, een tweede partij.

ps. mijn enige doel hier was om een tip te geven hoe beide partijen hier uit konden komen...ik wil me niet met die discussie bezighouden.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:23 uur

geplaatst: vandaag om 23:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.