MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
Monsieur' schreef:
Ik ken niemand hier echt, maar ben wel blij dat jullie allemaal vriendjes zijn

Oh dit topic gaat niet over wie je in het écht hebt gezien maar wie het meest in jouw muzikale vaarwater zit. Daar heb ik er wel een paar van gelukkig

Monsieur' schreef:
(quote)

Oh dit topic gaat niet over wie je in het écht hebt gezien maar wie het meest in jouw muzikale vaarwater zit. Daar heb ik er wel een paar van gelukkig

Het gaat inmiddels dus wel over wie je in het echt hebt gezien

Arrie schreef:
(quote)

Het gaat inmiddels dus wel over wie je in het echt hebt gezien

Oh dan heb ik weer niemand

Monsieur' schreef:
(quote)

Oh dan heb ik weer niemand

Troost je met de gedachte dat de zgn 'mume-meetings' - zie het relevante topic daarvoor - veelal een 'hengstenbal' (re: Van Kooten en De Bie) zijn, met vroeg-kalende, soms buikige nerds/geeks.De virtuele gemeenschap is dan eenvoudiger te delen

Daarom kom ik er graag, voel ik mezelf meteen een stuk knapper

Arrie schreef:
Daarom kom ik er graag, voel ik mezelf meteen een stuk knapper

Eens. Ik weet nog goed dat ik me een reus voelde toen ik 123poetertjes ontmoette. (Tot Gretz binnenkwam, natuurlijk.)

Mjuman schreef:

Troost je met de gedachte dat de zgn 'mume-meetings' - zie het relevante topic daarvoor - veelal een 'hengstenbal' (re: Van Kooten en De Bie) zijn, met vroeg-kalende, soms buikige nerds/geeks.
Dat zijn zware beschuldigingen, Mju.
https://pbs.twimg.com/media/FxjBtMlXgAEBxXS.jpg

Er waren in het verre verleden nog wel eens legendarische oud-users uit Vlaanderen die hun moeder meenamen naar een MuMe-meeting. Zij was in elk geval niet kalend.

Lukas schreef:
Er waren in het verre verleden nog wel eens legendarische oud-users uit Vlaanderen die hun moeder meenamen naar een MuMe-meeting. Zij was in elk geval niet kalend.

Namen en rugnummers plz.

Slowgaze schreef:
(quote)

Namen en rugnummers plz.

EVANSHEWSON natuurlijk

En zijn moeder EVANSHEW, zoals Jazper destijds concludeerde.

En wie nog meer?

Lukas schreef:
Ja, dat loopt bij mij dus de spuigaten uit. Mensen die ik ooit gezien heb.

[...]

Verder is er een illuster rijtje van drie (ex-)users van wie ik ooit de moeder heb ontmoet.

Poeh, dit bericht is wel heel lang geleden, dus het is niet eens de meest actuele tussenstand . Ik denk dat ik verder in elk geval Paap bedoelde. En als ik heel diep graaf en deze lijst afloop, kan ik me herinneren dat Don Cappuccino ooit met z'n moeder bij een concert was, mogelijk van Deafheaven ofzo. Dat moet dan rond de tijd dat ik dit postte zijn geweest, waardoor het zo vers in het geheugen lag dat ik deze grap maakte. Denk ik.

Overigens was ik in dat geval niet compleet want m'n niet al te actief postende neef stond ook op dit lijstje, en ik had mijn tante toen ook al wel eens gezien. Maar dat telt dan weer niet echt.

Mjuman schreef:
(quote)

Troost je met de gedachte dat de zgn 'mume-meetings' - zie het relevante topic daarvoor - veelal een 'hengstenbal' (re: Van Kooten en De Bie) zijn, met vroeg-kalende, soms buikige nerds/geeks.De virtuele gemeenschap is dan eenvoudiger te delen

Ik kom hier voor ontspanning, niet om beledigd te worden. Met de waarheid.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik kom hier voor ontspanning, niet om beledigd te worden. Met de waarheid.

Voor zover het een troost kan zijn: het was niet persoonlijk bedoeld, eerder een min of meer generieke observatie: bijeenkomsten van stripverzamelaars of liefhebbers van oude Engelse cabrio's (say no more) vertonen een vergelijkbare samenstelling.

Verzamelen wordt door freudiaanse theorie gezien als een manier om het onbewuste te ordenen en troost te vinden in objecten.

Mjuman schreef:
het onbewuste te ordenen en troost te vinden in objecten.

Getver. Ik doe niets anders.

GrafGantz schreef:
(quote)

Getver. Ik doe niets anders.

Wat dacht je van de situatie hier: - echte H3-lijder; van sommige bands tel ik het aantal items niet eens

Gast
geplaatst: vandaag om 20:34 uur

geplaatst: vandaag om 20:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.