De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2005, 19:00 uur
Hmm, ik denk dat iedereen die van Disney soundtracks houd mijn MuM-maatje is. 

0
geplaatst: 12 september 2005, 19:10 uur
0
geplaatst: 12 september 2005, 19:21 uur
Angrod-Pallanén schreef:

Telt iemand die daar onder andere van houdt ook mee?

0
geplaatst: 13 september 2005, 14:52 uur
Ja hoor Neo, ik hou tenslotte ook van andere soorten muziek. (Hallo, hele dagen lang Disney horen is niet te doen, als ik eerlijk ben.)
0
geplaatst: 13 september 2005, 16:48 uur
herman schreef:
dadde? Wat betekent dat?
(quote)
dadde? Wat betekent dat?
een verGentste vorm van "dat" ?
0
geplaatst: 28 september 2005, 12:06 uur
Heb geen maatjes... 
Oja Casartelli wel van een ander forum!
En ook wel avdj en Music4ever. avdj niet zozeer omdat we heel erg op een lijn zitten wat betreft muziek, maar zie hem wel als goede criticus van de Beatles wat altijd goed is. En vind het een goede poster. Music4ever meer vanwege de Beatles gek! En verder gemaster omdat ie interessant overkomt wat misschien negatief klinkt zo, maar positief bedoeld is. Zachary vanwege zijn fantastische recensies!
Titan ook omdat ie goed commentaar levert.
Maatjes is wel een groot woord, maar dit zijn mensen die mij aanspreken. Verder zijn het er nog wel een aantal.
En ach ja ook Paalhaas kan ik zo nu en dan waarderen!
En zelfs de tegenpool van iedereen(ahh
) Onderhond.

Oja Casartelli wel van een ander forum!

En ook wel avdj en Music4ever. avdj niet zozeer omdat we heel erg op een lijn zitten wat betreft muziek, maar zie hem wel als goede criticus van de Beatles wat altijd goed is. En vind het een goede poster. Music4ever meer vanwege de Beatles gek! En verder gemaster omdat ie interessant overkomt wat misschien negatief klinkt zo, maar positief bedoeld is. Zachary vanwege zijn fantastische recensies!

Titan ook omdat ie goed commentaar levert.
Maatjes is wel een groot woord, maar dit zijn mensen die mij aanspreken. Verder zijn het er nog wel een aantal.
En ach ja ook Paalhaas kan ik zo nu en dan waarderen!

En zelfs de tegenpool van iedereen(ahh
) Onderhond.
0
geplaatst: 28 september 2005, 19:42 uur
HiLL schreef:
Musicmeter
Musicmeter
Je bedoelt je goeie Beatle-maatje Music4ever? Dan ken je hem nu ook van naam.

0
geplaatst: 28 september 2005, 20:07 uur
hahaa ja moet je nagaan. Musicmeter.nl is gewoon een begrip geworden! Haha..nou ja ik vind Music4ever soms ook wel wat doordrijven hoor! 

0
geplaatst: 28 september 2005, 20:10 uur
HiLL schreef:
En verder gemaster omdat ie interessant overkomt wat misschien negatief klinkt zo, maar positief bedoeld is.
En verder gemaster omdat ie interessant overkomt wat misschien negatief klinkt zo, maar positief bedoeld is.
'Interessant doen' is slecht. 'Interessant zijn' is goed. Tenminste dat lijkt me zo, maar als je het even zou willen toelichten, graag!
0
geplaatst: 28 september 2005, 21:14 uur
gemaster schreef:
'Interessant doen' is slecht. 'Interessant zijn' is goed. Tenminste dat lijkt me zo, maar als je het even zou willen toelichten, graag!
(quote)
Het is interessant zijn.
Onderbouwd: Je komt over op mij als iemand die echt van muziek houdt en er ook verstand van heeft....echt onderbouwd is dat niet, maar he ik lees ook enkel je reacties en die komen goed over. 
0
geplaatst: 28 september 2005, 22:24 uur
Ik heb werkelijk totaal geen verstand van muziek, ik weet alleen wat ik mooi vind en wat niet. Dus ik ben blij dat ik sommige mensen nog kan doen geloven dat ik echt verstand heb van zaken.
0
geplaatst: 28 september 2005, 23:08 uur
gemaster schreef:
Ik heb werkelijk totaal geen verstand van muziek, ik weet alleen wat ik mooi vind en wat niet. Dus ik ben blij dat ik sommige mensen nog kan doen geloven dat ik echt verstand heb van zaken.
Doe je leuk dan. Ok anders dan, je geeft je mening op een fijne manier....

0
geplaatst: 1 maart 2006, 17:11 uur
Update:
Er is veel gebeurd in HiLL's muziekwereldje. En gelukkig maar!
Mijn dank gaat uit naar de volgende 2 users/maatjes in het bijzonder:
Aerodynamic en Ace
Er is veel gebeurd in HiLL's muziekwereldje. En gelukkig maar!
Mijn dank gaat uit naar de volgende 2 users/maatjes in het bijzonder:
Aerodynamic en Ace

0
geplaatst: 1 maart 2006, 17:14 uur
En wat doet die rekening afkomstig van jou dan op mijn deurmat??? 

0
geplaatst: 1 maart 2006, 17:16 uur
Ja he hallo mag het!? 
Oja ik heb Dungen - Stadsnogwat in bestelling staan, dus die komt later nog!

Oja ik heb Dungen - Stadsnogwat in bestelling staan, dus die komt later nog!

0
geplaatst: 1 maart 2006, 19:22 uur
tis nie dak vrienden wil ofzo, ma het zou tof zijn als iemand mij eens vernoemd
dank u
dank u
0
geplaatst: 1 maart 2006, 20:02 uur
Laat ik ook eens wat neerzetten hier, dan zijn er weer meer mensen die vrolijk worden...
Qua adviezen kan ik met veel users goed praten, BoordAppel voor zijn lekkere HipHop-adviezen, verder heb ik al leuke dingen gevonden via Hill, Aslan, Yak, aERo, KoenR en obsessed en nog veel meer users die ik hier vergeet
. Ook van Sietse heb ik al een aantal tips gekregen die ik erg kon waarderen 
Qua users waarvan de muzieksmaak met mij overeenkomt ga ik met name af op ElMeroMero, Herman en Paalhaas, via deze 3 users heb ik al wel zoveel gevonden dat ik me niet voorstellen waar ik me anders op muziekgebied zou bevinden.
En tot slot uiteraard mijn no.1 neighbour op last-fm JonnieBrasco, die ik de laatste tijd ook weer erg veel mooie dingen zie draaien
. De tips van Jonnie waar ik veel mee kan gaan met name in de richting van lekkere fijne gitaarmuziek 
bij voorbaat al mijn excuses aan iedereen die ik niet genoemd heb en zich toch met mij verbonden voelt
Qua adviezen kan ik met veel users goed praten, BoordAppel voor zijn lekkere HipHop-adviezen, verder heb ik al leuke dingen gevonden via Hill, Aslan, Yak, aERo, KoenR en obsessed en nog veel meer users die ik hier vergeet
. Ook van Sietse heb ik al een aantal tips gekregen die ik erg kon waarderen 
Qua users waarvan de muzieksmaak met mij overeenkomt ga ik met name af op ElMeroMero, Herman en Paalhaas, via deze 3 users heb ik al wel zoveel gevonden dat ik me niet voorstellen waar ik me anders op muziekgebied zou bevinden.
En tot slot uiteraard mijn no.1 neighbour op last-fm JonnieBrasco, die ik de laatste tijd ook weer erg veel mooie dingen zie draaien
. De tips van Jonnie waar ik veel mee kan gaan met name in de richting van lekkere fijne gitaarmuziek 
bij voorbaat al mijn excuses aan iedereen die ik niet genoemd heb en zich toch met mij verbonden voelt

0
geplaatst: 1 maart 2006, 20:17 uur
Ben in ieder geval door jou meer Genesis en Camel gaan luisteren (moet ik ook nog eens gaan bestemmen en becommentarieren)...
Verder ook een boel toen ik net op Musicmeter zat wat ik niet onthouden heb (toen postte ik ook veel minder)...
Ik zie trouwens al dat ik de realtief nieuwe user Fastpulseboy ben vergeten, voor de mensen die hem niet of nauwelijks kennen, ga maar de band Sennen beluisteren en je weet waarom hij een MuMe-maatje is...
Verder ook een boel toen ik net op Musicmeter zat wat ik niet onthouden heb (toen postte ik ook veel minder)...
Ik zie trouwens al dat ik de realtief nieuwe user Fastpulseboy ben vergeten, voor de mensen die hem niet of nauwelijks kennen, ga maar de band Sennen beluisteren en je weet waarom hij een MuMe-maatje is...

0
geplaatst: 1 maart 2006, 22:12 uur
The Scientist schreef:
ga maar de band Sennen beluisteren en je weet waarom hij een MuMe-maatje is...
ga maar de band Sennen beluisteren en je weet waarom hij een MuMe-maatje is...

Bedoel je de Britse band Sennen? Dat is inderdaad wel een cool bandje, sinds die club ac30 single alleen niks meer van gehoord.
0
geplaatst: 2 maart 2006, 02:34 uur
The Scientist schreef:
Mooie woorden. Heb via jou ook al hele mooie dingen ontdekt, overigens.

(o.a. Magyar Poss
)
0
geplaatst: 2 maart 2006, 17:09 uur
The Scientist blijft natuurlijk ook de Soulseek koning
. Sowieso leer ik op slsk veel muziek kennen; tip gekregen > nummertje downloaden > hé, da's cool > album downloaden.
. Sowieso leer ik op slsk veel muziek kennen; tip gekregen > nummertje downloaden > hé, da's cool > album downloaden.
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 23:58 uur
Ik vind veel van mijn eigen smaak wel terug bij bijvoorbeeld herman, obsessed en VanDeGriend. Verder verdiep ik mij op dit moment in genres waar ik nog niet zoveel vanaf weet, daar gebruik ik dan (vooral ook via SoulSeek) bijvoorbeeld The Scientist, Paalhaas, Toon1 en Sietse voor.
Ook verschilt het wel per genre. Voor de prog/symfo kan ik bijvoorbeeld prima bij dynamo d kijken, maar andere genres kan ik maar beter ergens anders zijn.
Als ik dan toch een user zou moeten noemen, denk ik aan musicfriek, vooral omdat ie volgens mij precies in dezelfde fase verkeert als ik. Veel nieuwe muziek uit een steeds breder spectrum, waarbij ook de keuze voor platen op deze ontdekkingsreis verbazingwekkend vaak overeen komt.
Ook verschilt het wel per genre. Voor de prog/symfo kan ik bijvoorbeeld prima bij dynamo d kijken, maar andere genres kan ik maar beter ergens anders zijn.
Als ik dan toch een user zou moeten noemen, denk ik aan musicfriek, vooral omdat ie volgens mij precies in dezelfde fase verkeert als ik. Veel nieuwe muziek uit een steeds breder spectrum, waarbij ook de keuze voor platen op deze ontdekkingsreis verbazingwekkend vaak overeen komt.
0
Bobiej
geplaatst: 16 oktober 2006, 08:28 uur
Ik vind de meeste bands die xplorer goed vind ook goed, en dan de helft van de albums uit rusty nails top 10
.
.
0
geplaatst: 16 oktober 2006, 09:47 uur
Mijn favoriete users van dit moment zijn C-Moon, Arno en Kasperbert (de DT-crew op MuMe
) en verder in mindere mate Obsessed (voor de obscure progbandjes), Waldo Jeffers (veel symfo/prog) en Bonothecat (die ongeveer mijn light-versie is).
) en verder in mindere mate Obsessed (voor de obscure progbandjes), Waldo Jeffers (veel symfo/prog) en Bonothecat (die ongeveer mijn light-versie is).* denotes required fields.