MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #18

zoeken in:

shinybeast schreef:
(afbeelding)

Cory Hanson - Pale Horse Rider (2021)

Huh? Heb jij deze al?

musicfriek schreef:
(quote)

Huh? Heb jij deze al?

Inderdaad, mijn meest geanticipeerde plaat deze toch wel.

Venceremos schreef:
Inderdaad, mijn meest geanticipeerd plaat deze toch wel.
Mijne ook, de 4 nrs die nu bekend zijn, stuk voor stuk

Las net al een paar goede reviews van dit album, belooft wat

Een maandje geleden kwam het debuut op mijn pad. Die draai ik nu compleet stuk.

musicfriek schreef:
(quote)

Huh? Heb jij deze al?

Lp in bestelling

Paar nummers hangen in de lucht

https://dbboots.com/viewimage.php?id=1004728
The Rolling Stones ‎– Sticky Fingers - The Real Alternate Album
CD2 Outtakes, alternates, unreleased songs

jordidj1 schreef:
(afbeelding)

Beschrijving bij het album klinkt interessant. Wat voor zang kan ik hier zo'n beetje bij verwachten? Dat is voor mij vaak "make or break" bij dit soort heavy shit.

GrafGantz schreef:
(quote)

Beschrijving bij het album klinkt interessant. Wat voor zang kan ik hier zo'n beetje bij verwachten? Dat is voor mij vaak "make or break" bij dit soort heavy shit.

De zang is vrij toegankelijk voor Black Metal praktijken, het is niet zo'n stem waar veel mensen voor weglopen. Denk dat jij het prima kan hebben, zo niet, laat het me weten. Dan weet ik dat ik makkelijker naar metal kan luisteren dan voorheen

jordidj1 schreef:
(quote)

De zang is vrij toegankelijk voor Black Metal praktijken, het is niet zo'n stem waar veel mensen voor weglopen. Denk dat jij het prima kan hebben, zo niet, laat het me weten. Dan weet ik dat ik makkelijker naar metal kan luisteren dan voorheen

Wat ik echt niet trek zijn rochelende grunts, dan schiet ik eerst in de lach om het vervolgens binnen de minuut hoofdschuddend af te zetten. Ik heb dus goede hoop voor dit album, zal het aan de luisterlijst toevoegen

GrafGantz schreef:
(quote)

Wat ik echt niet trek zijn rochelende grunts, dan schiet ik eerst in de lach om het vervolgens binnen de minuut hoofdschuddend af te zetten. Ik heb dus goede hoop voor dit album, zal het aan de luisterlijst toevoegen

O dan vind je het wel vet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:46 uur

geplaatst: vandaag om 02:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.