De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #21
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2022, 07:05 uur
Rockfan schreef:
Iets wat ik eigenlijk ook niet begrijp gezien ander (mogelijke) aanstootgevende ander hoezen hier wel zijn toegestaan....
(quote)
Iets wat ik eigenlijk ook niet begrijp gezien ander (mogelijke) aanstootgevende ander hoezen hier wel zijn toegestaan....
Ik snap dat wel. Vanuit huidige wereldbeeld. Net 2 jr. ouder dan de dame op de hoes, zou ik hem er toen zeker niet voor hebben laten liggen. Ode aan het lichaam of degradatie tot lustobject is in het algemeen ook zo’n lastige. En zo zijn er meer hoezen waar je nu anders naar kijkt. En heel veel grijsgebieden en “kunstzinnige vrijheden”. Waar ik het meest moeite mee heb en wat niet tijds of generatie gebonden is, is de verheerlijking van geweld en daar heb ik serieus wel eens albums voor laten liggen. B.v. toentertijd Anthrax - Fistful of Metal (1984) - MusicMeter.nl en ik weet, er zijn er die veel erger zijn maar daardoor weer ongeloofwaardig/realistisch. Of heeeeel erg maar “functioneel” bij de muzieksoort. Hele lastige discussie. Wat een koe al niet teweeg brengt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.