MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #25

zoeken in:

Deranged

W A K K E R W O R D E N !

Deranged

All the little fragile champion boys

voskat schreef:
(embed)

W A K K E R W O R D E N !

BANGERTJE HOOR

Juul1998B schreef:
(quote)

BANGERTJE HOOR

Na 20 jaar nog steeds genadeloos.

Ik ben de band na de eerste twee albums een beetje uit het oog verloren, maar ik heb veel herinneringen aan APTBS overgehouden.
Vooral een mooie, chaotische nacht in Eindhoven op stap met hen + twee vriendinnen die ik al jaren niet meer had gezien, maar die met de band mee waren gekomen als roadies.
(En dát kwam weer omdat ik één van die vriendinnen aan had gestoken met APTBS. Dus dat cirkeltje was heel mooi rond. )

Op weg naar en terug van DeWolff in het Concertgebouw:
https://www.musicmeter.nl/images/cover/760000/760066.jpg?cb=1560572622

W A K K E R D E R
W O R D E N !

voskat schreef:
(quote)

Na 20 jaar nog steeds genadeloos.

Ik ben de band na de eerste twee albums een beetje uit het oog verloren, maar ik heb veel herinneringen aan APTBS overgehouden.
Vooral een mooie, chaotische nacht in Eindhoven op stap met hen + twee vriendinnen die ik al jaren niet meer had gezien, maar die met de band mee waren gekomen als roadies.
(En dát kwam weer omdat ik één van die vriendinnen aan had gestoken met APTBS. Dus dat cirkeltje was heel mooi rond. )

Goed verhaal haha, ik wil ze echt nog wel een x live zien. Maar nobody wants to go en ik ga niet alleen

Juul1998B schreef:
(quote)

Goed verhaal haha, ik wil ze echt nog wel een x live zien. Maar nobody wants to go en ik ga niet alleen

Wat, wil jouw vriendin niet?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.