De Site / Gebruikers / ForWhomThePeteTolls R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2025, 15:05 uur
Hey MUME hiphop users. Ik hoor net erg verdrietig nieuws. Peter Hurkmans AKA ForwhomthePetetolls is overleden.
-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, Illa, JayM, Johnny Marr, jordidj1, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Silky & SmoothShelter, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf, ArthurDZ,, Niek, JLjuju
-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, Illa, JayM, Johnny Marr, jordidj1, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Silky & SmoothShelter, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf, ArthurDZ,, Niek, JLjuju
0
geplaatst: 21 februari 2025, 15:10 uur
Fuck, hier ben ik toch wel even heel stil van. Rust in vrede Pete
Maar vroeg, veel te vroeg...
Maar vroeg, veel te vroeg...
0
geplaatst: 21 februari 2025, 15:14 uur
Dat is geen goed nieuws, ondanks dat we wat heen en weer gezeik hebben gehad, hebben we ook mooie gesprekken gehad via DM. RIP Pete
2
geplaatst: 21 februari 2025, 15:15 uur
Rust in vrede, Pete(r). Warme herinneringen aan de Beatsense-avonden. Hij had een encyclopedische kennis van (golden age) hip hop. We gaan hem missen! 

0
geplaatst: 21 februari 2025, 15:15 uur
Ik twijfelde een beetje of ik dit moest delen, maar ga het toch doen: Hij is overleden aan een hartstilstand.
0
geplaatst: 21 februari 2025, 15:22 uur
Gehoord via een vriend van me, die het weer van iemand heeft die hem IRL kende. Zag het daarna ook op de FB pagina van een vriend van Pete staan.
0
geplaatst: 21 februari 2025, 15:30 uur
MAS schreef:
Gehoord via een vriend van me, die het weer van iemand heeft die hem IRL kende. Zag het daarna ook op de FB pagina van een vriend van Pete staan.
Ah ok, ik zag net toevallig ook een vriend staan die hem kent. Niks over zijn overlijden maar meer van schijnbaar was hij bekend binnen mijn cirkels maar ik ken hem verder niet persoonlijk.
0
geplaatst: 21 februari 2025, 15:33 uur
R.I.P. Pete 
Hij was een aantal keren aanwezig tijdens de CSL/Beat-Sense-avonden Het was een sympathieke kerel met veel kennis van oldskool Hip-Hop.

Hij was een aantal keren aanwezig tijdens de CSL/Beat-Sense-avonden Het was een sympathieke kerel met veel kennis van oldskool Hip-Hop.
0
zaaf
geplaatst: 21 februari 2025, 15:54 uur
ach..... veel mee geDMd, er was zeker een klik (ook al kon t ook botsen). mooie kerel.
2
geplaatst: 21 februari 2025, 16:03 uur
Kutzooi, veel contact mee gehad ook naast de legendarische BeatSense-sessies. Ga ‘m missen, was een mooie kerel.
0
geplaatst: 21 februari 2025, 16:25 uur
Ach nee!!
Dank voor het laten weten. Mooie passie voor hiphop had hij.
RIP
Dank voor het laten weten. Mooie passie voor hiphop had hij.
RIP
0
geplaatst: 21 februari 2025, 16:29 uur
MAS schreef:
Op zijn eigen FB (nog) niets, hij heeft daar toch zo'n 5k vrienden, dat gaat hard aankomen bij een aantal mensen denk ik. Volgens mij had hij ook een sterke band met zijn moeder. Sneu dit. Hij kon het ontzettend moeilijk hebben met zichzelf, hier vast voor iedereen bekend. Verdrietig nieuws!
0
geplaatst: 21 februari 2025, 16:34 uur
MAS schreef:
Ik twijfelde een beetje of ik dit moest delen, maar ga het toch doen: Hij is overleden aan een hartstilstand.
Ja, dat is een ingewikkelde afweging of je zoiets plaatst of niet, maar persoonlijk denk ik dat dit wel voor wat meer duidelijkheid zorgt, ook gezien hij het duidelijk regelmatig moeilijk had. Blijft een tragisch, veel te vroeg einde natuurlijk.
0
geplaatst: 21 februari 2025, 16:35 uur
Dan open je musicmeter en valt je oog op zo'n droevig bericht. Bijzonder mens, gedreven hiphop-fan met een fikse dosis zelfkritiek. Zo jong nog ...
Wat een klote-nieuws. Sterkte voor wie hij dierbaar was. R.I.P.
Wat een klote-nieuws. Sterkte voor wie hij dierbaar was. R.I.P.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 februari 2025, 17:04 uur
Ah, nee, wat een rotnieuws.
Een eigenzinnige user met grote liefde voor 'echte' hiphop. R.I.P. Pete.
Een eigenzinnige user met grote liefde voor 'echte' hiphop. R.I.P. Pete.
0
geplaatst: 21 februari 2025, 17:25 uur
Jeetje wat triest. Ik heb weleens aanvaringen met hem gehad maar zijn passie waardeerde ik ook. R.I.P. Pete
0
geplaatst: 21 februari 2025, 17:49 uur
Dat is schrikken, zeg, wat een bijzonder triest nieuws. Had geen contact met Peter maar zag hem hier wel regelmatig voorbijkomen uiteraard, en z'n grote liefde voor hiphop oud en nieuw was onmiskenbaar. Rust in vrede.
0
geplaatst: 21 februari 2025, 18:46 uur
Een echte hiphophead voor wie hiphop zijn lust en zijn leven was.
Rust in vrede Peter!
Rust in vrede Peter!

0
geplaatst: 21 februari 2025, 19:44 uur
staralfur jij kende hem een beetje persoonlijk toch? Of interpreteerde ik dat verkeerd tijdens de CSL-sessie?
0
geplaatst: 21 februari 2025, 19:48 uur
Heel verdrietig nieuws. 
Veel sterkte gewenst aan zijn familie en vrienden.

Veel sterkte gewenst aan zijn familie en vrienden.
0
geplaatst: 21 februari 2025, 20:09 uur
Zeer verdrietig en onverwacht
Rust in vrede Pete(r).
Pete was een toffe user met het hart op de goede plek. Regelmatig met hem gelachen tijdens de befaamde CSL-sessies op beatsense
Sterkte aan zijn naasten en iedereen hier die met hem een goede band had
Rust in vrede Pete(r). Pete was een toffe user met het hart op de goede plek. Regelmatig met hem gelachen tijdens de befaamde CSL-sessies op beatsense
Sterkte aan zijn naasten en iedereen hier die met hem een goede band had
* denotes required fields.