De Site / Gebruikers / ForWhomThePeteTolls R.I.P.
zoeken in:
1
geplaatst: 21 februari 2025, 20:59 uur
Ah, fuck! Interessante en zeker ook aardige gast met een enorme passie voor hip hop. Triest nieuws…
0
geplaatst: 21 februari 2025, 22:03 uur
Shit, wat een rotnieuws. Een hiphophead die zo veel liefde toonde voor het genre dat het aanstekelijk werkte. Rust zacht, Pete. Bedankt voor je contributies. Heel veel sterkte gewenst aan zijn naasten.
0
geplaatst: 21 februari 2025, 22:33 uur
Heel verdrietig nieuws. Zo jong ook nog.
Aardige open gast, maakte altijd een bevlogen indruk op mij. Veel sterkte toegewenst aan zijn naasten.
Aardige open gast, maakte altijd een bevlogen indruk op mij. Veel sterkte toegewenst aan zijn naasten.
18
geplaatst: 22 februari 2025, 01:41 uur
O.C. - Time’s Up was zijn favoriete track aller tijden… komende weken maar even op repeat, bazennummer.
Gadver, ik merk dat ik er toch meer mee zit dan gedacht. Pete heb ik nog redelijk veel contact mee gehad via whatsapp, heb nog wat cd’s van ‘m overgenomen. Eric B. & Rakim, Gang Starr… tegen een vriendenprijsje. Zinloze discussies gevoerd over Ajax of over het geouwehoer van Johnny Marr, heerlijk.
De BeatSense-sessies waren echt mooi, ik heb zoveel prachtige muziek via heb ontdekt, ook in periodes dat het bij mij persoonlijk wat minder ging. Veel afleiding daarin in gevonden, thanks Pete. Ik ga je fantastische muzieksmaak missen man. De gozer had het hart op de juiste plaats en dat zag je overal in terug
Gadver, ik merk dat ik er toch meer mee zit dan gedacht. Pete heb ik nog redelijk veel contact mee gehad via whatsapp, heb nog wat cd’s van ‘m overgenomen. Eric B. & Rakim, Gang Starr… tegen een vriendenprijsje. Zinloze discussies gevoerd over Ajax of over het geouwehoer van Johnny Marr, heerlijk.
De BeatSense-sessies waren echt mooi, ik heb zoveel prachtige muziek via heb ontdekt, ook in periodes dat het bij mij persoonlijk wat minder ging. Veel afleiding daarin in gevonden, thanks Pete. Ik ga je fantastische muzieksmaak missen man. De gozer had het hart op de juiste plaats en dat zag je overal in terug

0
geplaatst: 22 februari 2025, 09:15 uur
Kende de man niet super goed maar van wat ik zag een hele vriendelijke en eigenzinnige guy!
Rip
Rip

0
geplaatst: 22 februari 2025, 09:15 uur
Jeetje, erg triest nieuws, hier schrik ik toch wel van. Pete was een markante user, een echte hiphop head met passie. Het was zeker niet saai met hem op Mume.
Hij opende vaak een topic als er een hiphop artiest was overleden. Een mooi eerbetoon dat er voor hem ook een topic is.
Rust in vrede Pete.
Hij opende vaak een topic als er een hiphop artiest was overleden. Een mooi eerbetoon dat er voor hem ook een topic is.
Rust in vrede Pete.
0
geplaatst: 22 februari 2025, 16:53 uur
jordidj1 schreef:
staralfur jij kende hem een beetje persoonlijk toch? Of interpreteerde ik dat verkeerd tijdens de CSL-sessie?
staralfur jij kende hem een beetje persoonlijk toch? Of interpreteerde ik dat verkeerd tijdens de CSL-sessie?
Nee dat niet, we hadden regelmatig mooie gesprekken via CSL, waarin hij openhartig was over wat er allemaal speelde. Wat een schok.
RIP Pete

0
geplaatst: 23 februari 2025, 00:44 uur
0
geplaatst: 23 februari 2025, 11:34 uur
Lees dit nu pas: wat een triest bericht. Sterkte voor iedereen die hem kende of een band met hem had.
0
geplaatst: 23 februari 2025, 12:43 uur
Gecondoleerd! Veel sterkte aan een ieder die hem kende en hem dierbaar was.
0
geplaatst: 23 februari 2025, 13:38 uur
Zie dit nu pas.. Damn, R.I.P. Legend! Je gaat gemist worden hier! ❤️
2
geplaatst: 23 februari 2025, 21:29 uur
Toen ik daar de laatste keer was voordat die fysieke winkel de deuren sloot, zeiden ze nog dat ik contact met Pete moest zoeken, aangezien hij net als ik altijd vooral voor cd's kwam.
0
geplaatst: 23 februari 2025, 21:32 uur
Nr.4 schreef:
Toen ik daar de laatste keer was voordat die fysieke winkel de deuren sloot, zeiden ze nog dat ik contact met Pete moest zoeken, aangezien hij net als ik altijd vooral voor cd's kwam.
(quote)
wow
2
geplaatst: 24 februari 2025, 15:39 uur
Pete gaat gemist worden, rust zacht.
Uniek persoon en vond zijn bijdrages bij de Hip Hop spellen erg vermakelijk. 9/10 keer tegendraads tegen de rest in, lekker koppig, en altijd een sterke mening. De grootste boombap head op MuMe en menig album door hem ontdekt via zijn Insta pagina.
Uniek persoon en vond zijn bijdrages bij de Hip Hop spellen erg vermakelijk. 9/10 keer tegendraads tegen de rest in, lekker koppig, en altijd een sterke mening. De grootste boombap head op MuMe en menig album door hem ontdekt via zijn Insta pagina.
4
geplaatst: 24 februari 2025, 18:03 uur
Damn, wat schrik ik hiervan.
Peter en ik hadden ook buiten dit forum contact met elkaar.
Het leven was voor Peter vaak niet eenvoudig en hij maakte het er zelf dikwijls niet makkelijker op.
Zijn kritische pen zal node gemist worden.
Boombap verliest een belangrijke discipel!
Rest in paradise Peter.
Peter en ik hadden ook buiten dit forum contact met elkaar.
Het leven was voor Peter vaak niet eenvoudig en hij maakte het er zelf dikwijls niet makkelijker op.
Zijn kritische pen zal node gemist worden.
Boombap verliest een belangrijke discipel!
Rest in paradise Peter.
0
geplaatst: 25 februari 2025, 08:31 uur
Rust zacht Peter!
Doe de groetjes aan alle overleden hiphop legends!!
Doe de groetjes aan alle overleden hiphop legends!!
0
geplaatst: 25 februari 2025, 09:02 uur
He bah, ik lees dit nu pas
ik 'kende' Peter al vrij lang, voor MuMe van diverse CM-fora. Sprak hem nauwelijks nog de laatste jaren, maar weet dat hij een bewogen leven heeft gehad, dat helaas veel te vroeg is geëindigd.
R.I.P. Pete
ik 'kende' Peter al vrij lang, voor MuMe van diverse CM-fora. Sprak hem nauwelijks nog de laatste jaren, maar weet dat hij een bewogen leven heeft gehad, dat helaas veel te vroeg is geëindigd.R.I.P. Pete

0
geplaatst: 25 februari 2025, 09:39 uur
Erg triest bericht,
ik heb hem ooit kort gesproken op een platenbeurs. Veel te jong overleden natuurlijk.
R.I.P.
ik heb hem ooit kort gesproken op een platenbeurs. Veel te jong overleden natuurlijk.
R.I.P.
0
geplaatst: 26 februari 2025, 18:51 uur
Zie dit nu pas.
Ik heb hem niet echt gekend, maar zijn naam kwam vaak genoeg voorbij hier.
RIP
Ik heb hem niet echt gekend, maar zijn naam kwam vaak genoeg voorbij hier.
RIP

* denotes required fields.