MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Users en hun eigen muziekwebsite

zoeken in:
sxesven
Ben niet al te sterk in regelmatig updaten, maar wellicht voor sommigen toch de moeite waard; muziek en (muziekgerelateerde) visuals:

Night Pop - nightpop.tumblr.com

Begeleidende teksten zijn overigens summier hoor.

tnf
HugovdBos schreef:
Platendraaier is volledig vernieuwd met een nieuw responsive design. Dit houdt in dat de website op alle soorten devices (smartphone, tablet, desktop, laptop) mooi wordt geschaald.

Dat is bij m'n eigen muziekblog sinds enige tijd ook het geval.

Verder zijn er de afgelopen paar weken genre-aanduidingen bij alle (+2300) nummers gezet, zodat het wat makkelijker wordt om er nummers uit te vissen om eventueel te proberen. En de navigatie op al die jaarlijst-pagina's is recent ook uitgebreid, om mensen met een medium of klein schermpje (daar zijn er steeds meer van) wat beter te bedienen. Scheelt wat scrollwerk.

Matig bekende of zelfs obscure pareltjes staan trouwens vooral op de wat 'latere' pagina's.

In Muziek > Muziekgames > Zouden jullie mij willen helpen?:

Ik ben begonnen met een YT kanaal en mijn eigen FB pagina.
Ik ben van plan om hier rearrangements van de muziek uit verschillende games te posten.

Binnenkort ga ik beginnen met het schrijven van mijn eerste medley, welke de Mother/EarthBound franchise bevat (andere games die ik wil gaan doen zijn The Legend of Zelda, Donkey Kong, Pokémon, The Last of Us en nog meer). Vervolgens zal ik deze samen met mijn pa in ons eigen studiootje omzetten tot een echte medley waarbij ik zoveel mogelijk de magie van het origineel probeer aan te houden.

Zouden jullie mij dus willen helpen door te sharen, liken en te subscriben? Zou ik enorm waarderen
Alvast enorm bedankt!

Solid Music Soundtracks - YouTube

https://www.facebook.com/solidmusicsoundtracks
Moved Temporarily - plus.google.com

buizen
Facebook doe ik niet aan maar een You Tube-kanaal heeft buizen (what's in name) sinds kort wel. Zag dat er nog niets valt te 'liken' op je kanaal maar zal je aanmoedigen.
Like jij mijn hardrockliveclips dan ook?

buizen schreef:
Facebook doe ik niet aan maar een You Tube-kanaal heeft buizen (what's in name) sinds kort wel. Zag dat er nog niets valt te 'liken' op je kanaal maar zal je aanmoedigen.
Like jij mijn hardrockliveclips dan ook?

Mag ik een link naar je channel? Ik zal je subscriben met mijn normale account

Mijn pa en ik zijn flink bezig met het schrijven van de nummers. Als dit klaar is, gaan we recorden. Het duurt dus nog even, maar het komt er wel. Ik heb trouwens besloten om alle topnummers van de Mother/EarthBound serie te rearrangen. De medley zal ook gewoon nog gemaakt worden.

Thanks in ieder geval!

buizen
m1997 schreef:
(quote)

Mag ik een link naar je channel? Ik zal je subscriben met mijn normale account
Thanks in ieder geval!

Ok, Leuk!
Ben benieuwd naar je channel straks.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:44 uur

geplaatst: vandaag om 01:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.