menu

De Site / Gebruikers / Users en hun eigen muziekwebsite

zoeken in:
neo
De titel zegt het al

Mijn muzieksite over Don Davis en zijn muziek voor de Matrix projecten link


Wie heeft er nog meer een eigen muziek gerelateerde website?

avatar van herman
Ik heb een weblog dat grotendeels ook over muziek gaat.

Heb ook een leuke recensiewebsite, iets kleiner dan de grote bekenden.

www.filmscore.tk[/url]

Groeten, Bregt

neo
Nooit van gehoord

Het gaat dan niet over muziek, maar het is zeker wel cool---> www.huurmoordenaars.com[/url]

Olee!

Ik heb verschillende sites die in meer of minder mate met muziek te maken hebben.

M'n persoonlijke site heeft nog het minste met muziek te maken, maar aangezien muziek een grote rol speelt in m'n leven komt dat ook op de site terug. http://www.glitzz.net/tragic

In 2001 heb ik met m'n beste vriendin een fansite opgezet voor de Britse band King Adora, die staat nog steeds op http://www.glitzz.net/smoulder

Daarnaast hebben we samen een tribute site-je opgezet voor het door ons zeer gemiste (en op het web zeer ondervertegenwoordigde) Marion, http://www.glitzz.net/marion

Ons nieuwste project is het street team van het Canadese indie label Fading Ways, op http://www.glitzz.net/fadingways discussie hierover op http://www.glitzz.net/forum

marianne

avatar van Zachary Glass
Sjonge, ben jij even een bezige bij

avatar van herman
Hmmz, Marion (zeker een aanrader voor de fans van Suede en Strangelove) staat ook nog niet op deze site, dat zal ik nog wel een keer toevoegen.

Zachary Glass schreef:

Sjonge, ben jij even een bezige bij


ach, het is zo gegroeid... de marion site ligt een beetje stil omdat er gewoon geen updates zijn, dus dat kost geen tijd, het discussieforum vergt ook amper onderhoud, dus het valt allemaal wel mee..

marianne

neo
Dit is ook wel het vermelden waard :

''Filmscores of Robin Williams'' films website

Wat ook nog eens de moeite is, is m'n reviewsite van filmscores. helemaal vernieuwd, met ledensysteem waarna je bij inschrijving kan deelnemen aan quizzen, een tijdelijke wedstrijd en meningen kan posten bij alle reviews ...

www.filmscore.be

Groeten, Bregt

neo
''quizzen'' bedoel je

neo schreef:

''quizzen'' bedoel je


Zoiets ja :d

site van mijn eigen electro-project;
http://www.purevolume.com/findel

avatar van Yak
Yak
Leuke muziek, Mindflight! De download vind ik eerlijk gezegd de minste van de drie (maar toch nog altijd heel aardig), maar toch vooral dat minuutje 'Expedition' schopt gewoon ongelooflijk reet. Ken je Atom & His Package? Doet het me aan denken.

dankjewel! ik ben altijd een beetje aan het klooien met welke je nou wel en niet kunt downloaden vanaf die site, dus wie weet kun je binnenkort de anderen downloaden
verder komt er nog een officiele site hoor 8-)

atom & his package ken ik niet.. ik zal het even proberen te zoeken ergens, want ik ben wel benieuwd hoe dat klinkt!


avatar van BlauweVla
Mijn weblog Wezlilog gaat vaak over AOR
Verder heb ik nog een linkpagina met AOR en melodieuze rock linkjes: A.O.R./MelodicRock

Gaarne wil ik je voorstellen aan het nieuwe digitale platenlabel ZappRecords. Dit label is ontstaan uit het feit dat de conventionele platenlabels tegenwoordig geen risico's meer nemen in nieuwe aanwas. Wij als muzikanten met ruim 25 jaar ervaring in de muziekwereld vinden dat ook anders kan. We hebben een website gemaakt waar muzikanten hun eigen muziek kunnen verkopen. Per song verdienen ze 50 cent en mogen zo veel plaatsen als ze willen. Tevens krijgen ze een eigen homepage binnen onze site waar ze foto's en informatie op kunnen zetten. Ze kunnen online zien hoeveel hun songs zijn gedownload zodat je weet wat je op je bankrekening kan verwachten. De rechten blijven gewoon van de songwriter zelf. Zodoende hebben wij ook een overeenkomst met de BumaStemra. Dit allemaal GRATIS. Kortom wij gaan voor duidelijkheid.

Mochten er vragen zijn zijn wij te bereiken via [email protected]

Zijn hier toevallig mensen met een weblog/ live journal? Herman, je hoeft niet te antwoorden .

avatar van Yak
Yak
Bloompje schreef:

Zijn hier toevallig mensen met een weblog/ live journal? Herman, je hoeft niet te antwoorden .

Ik ben van Fireflies, maar we liggen al stil sinds Metropolis. Even geen tijd voor.

Ja, fireflies die ik heb al in de favorieten staan.

Sietse
ik heb wel enkele muziek websites, maar das dus voor mijn eigen muziek
belangrijkste voor mij (maar al een paar maanden niet geupdate, al snel weer wel, want ik ben nieuwe nummers aan het maken voor een release)

www.orphax.tk[/url]

avatar van Yak
Yak
He, check dit, een interview met MuMe-user Mindflight.

Sinds een paar weken bestaat mijn eigen websitetje met alles over de TV-CD´s van Arcade uit de 90er jaren: "Synthesizer Greatest" en "Synthétiseur" met info over de componist Ed Starink:

www.synthesizer-greatest.info

kweet eigenlik niet of ik wel reclame mag maken voor iemand anders zn site? maar ik wilde jullie ff zeggen dat ik www.muzic.nl ook een hele goede website vind. je hebt er wat minder dan hier vind ik, ook al vind ik deze ook mooi:)

avatar van HammerHead
Die site lijkt me toch een wat andere doelgroep hebben dan hier. Het is voornamelijk Hip-Hop en R 'n B wat de klok slaat.


avatar van aslan
aslan (crew)
ik ken helemaal niks van de simple minds, sorry, maar ik zag even geleden jou foto's in het foto boek, en nu dacht ik even dat ik JOU zag zingen op uw site

avatar van c-moon
Haha, Aslan, dat komt omdat de zanger van de coverband "1984" (NL) toen ook zo'n wit hemdje aanhad

de zanger (Eugene H., Nederlander):


(afbeelding)

Fanclubvoorzitter "C'Moon" (ikke), met Vedette-bier in de hand dansend (Mark, Vlaming), met betsuurslid Regina (Nederlander):


(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 14:26 uur

geplaatst: vandaag om 14:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.