MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Mijn hobby('s)

zoeken in:
Wat doen jullie buiten op MusicMeter rondhangen en muziek luisteren??

Voor mij is dit:
Keyboard spelen, scouting, msn-en/ internetten, met vrienden gamen en sinds kort bomben.

Drummen, lezen en internetten. Ik ben best saai

neo
Film is eigenlijk mijn enige echte hobby. Maar dan wel heel breed van filmmuziek, werken bij een Filmhuis als vrijwilliger tot aan het eigenlijke kijken naar een etc.

Er zijn nog wel andere dingen die ik doe, echter hobby's zou ik die niet willen noemen

DutchViking
Leuk topic, ik ben ook wel benieuwd wat de users zoal als hobby hebben. Zoals jullie misschien weten (van het coming-out topic) ben ik gek op reizen en dan vooral kamperen/backpacken/rondtrekken. Ik kijk nu al uit naar de zomervakantie en als ik volgend jaar klaar ben met mijn studie, wil ik nog veel meer gaan reizen

Daarnaast is muziek natuurlijk een hobby, zowel passief (luisteren, concerten/festivals) als actief (gitaar). Maar muziek als hobby spreekt natuurlijk voor zich op zo'n site als deze

Andere passies van mij zijn koken, lezen, dichten, voetbal, mountainbiken, hardlopen en uitslapen

Ehm, uitgaan, zwemmen, pubquizzen, hattrick, films/series kijken, steden bezoeken, reizen, etc.

Dus muziek, maar ook strips (ik heb een verzameling van ruim 1000 ), fietsen, badminton,...

sq

Heb ik al meer gehoord op MuMe. Ik dus ook. Wisselend in intensiteit maar wel elk jaar de Dam tot Dam loop bijvoorbeeld.

Een hobby die ik een beetje begin te ontwikkelen is stencillen. Het is een uit de Grafiti ontstane vorm van vormgeving. Ik ben niet echt van de Grafiti, maar op deze manier kun je een beetje prutsen met spuitbussen en leuke vormen.

Het principe: neem een foto, zet deze in een hoog contrast, print het groot uit, snij de donkere delen uit, houdt het papier voor iets waarop je de afbeelding wilt hebben, spuit maar raak, en voilà, a stencil is born.

Kijk hier voor een aantal leuke voorbeelden. Ik sta er nog niet tussen, zodra ik iets echt moois heb ga ik ook wat uploaden.

Verder is vormgeving naast mijn beroep ook een passie die ik hobbymatig zoveel mogelijk probeer uit te leven.

Uitgaan, gamen, lezen, films/series kijken, internetten, pokeren, mijn DVD collectie beheren.

Ik speel gitaar, sinds kort ook in een bandje. Verder skateboard ik, nu niet zo veel, maar het weer wordt weer beter dus zal wel weer komen.
Ook speel ik in een zaalvoetbalteam, die afgelopen vrijdag kampioen zijn geworden.
Verder heb ik een grote interesse voor films, maar toch heb ik nooit zin om actief te zijn op MoMe buiten het stemmen.

Jeanicious schreef:
Een hobby die ik een beetje begin te ontwikkelen is stencillen. Het is een uit de Grafiti ontstane vorm van vormgeving.

Dat kan echt heel tof zijn, mits goed gedaan natuurlijk. Banksy is geweldig:

http://www.banksy.co.uk/outdoors/06.5.html

Ik hou het op zo hard mogelijk 800 meter rennen (en daar dus de voorwaarden voor proberen te scheppen, sinds een paar weken gitaar spelen (nog geen held in dus), schrijven en natuurlijk ook hattrick . Verder kijk ik dus echt zelden films, ik heb er het geduld niet voor.

Dat laatste is ook op mijn heel erg van toepassing. Verder ben ik fan van skeeleren, voetballen, keyboard spelen (zo af en toe) en uiteraard muziek luisteren.
Vroeger ook heel veel gegamet, maar dat is er nu een beetje af.

Een grote hobby van mij is gitaar spelen. Doe ik al vanaf m'n 10e levensjaar ongeveer (ben nu 24) Speel (nog) niet in een band. Ik speel voornamelijk acoustisch, lekker beetje tokkelen.

Verder lees ik zo af en toe een boek, en kijk ik zo nu en dan een film.

BoordAppel schreef:
Dat kan echt heel tof zijn, mits goed gedaan natuurlijk. Banksy is geweldig: http://www.banksy.co.uk/outdoors/06.5.html

Die is inderdaad heel goed, als je stencil revolution kijkt heb je er nog een paar. Wat bij Banksy opvalt zijn vooral de hele aanstekelijke en frisse ideeën/concepten en de plaatsing van zijn stencils.

Logan Hicks aka Workhorse is voor mij het summum van wat je met stencillen kunt maken. Die gast steekt enorm veel tijd in het snijden van zijn stencils, en het resultaat is geniaal. Steegjes met brandtrappen, oude treinstellen, en alles super gedetailleerd, en machtige composities en kleuren.

Lukas schreef:
en natuurlijk ook hattrick .

Mis ik iets? Nooit van gehoord.

Hobby's? filmpies kijken. Beetje fotografie,

SelmaDuim
Woody schreef:

Mis ik iets? Nooit van gehoord.

Een online voetbal iets, toch?.

SelmaDuim schreef:
(quote)

Een online voetbal iets, toch?.

Ja, www.hattrick.org

Hobby's? Dat zijn er drie: voetbal, voetbal en voetbal.
Door lichamelijke ongemakken (rug) kan ik het helaas niet meer in het eerste elftal doen, maar ik speel nu in een team met allemaal oud-eerste elftal spelers. Dat is heerlijk tikken.
Verder kijk ik vrijwel alles en ben ik van plan om binnen efzienbare tijd de trainerscursus van de KNVB aan te vragen.

Rennen was ik nog vergeten . Vooral 5 km of iets meer. Doe het nog niet ech heel erg lang en ook niet vaak genoeg, maar 2 weken geleden had ik bij een wedstrijd 25:50, in hondeweer dus ik mag niet klagen. In juni weer een wedstrijd en dan ga ik proberen onder de 22:00.

Ik ga me overigens met vrienden ook weer inschrijven om te gaan voetballen. Lekker iedere zondagmorgen met een kater in schubbekutteveen een balletje trappen.

Sietse
Naast het maken van muziek solo en in mijn band, het luisteren van muziek, het verzamelen van platen en cd's kijk ik redelijk veel films. De laatste tijd echter wat minder omdat ik veel series ben gaan kijken.
Naast dit lees ik strips, maar ook dat doe ik niet meer zo veel.
En ik bowl iedere maandag met vrienden van me.

ohh en ik heb ook nog een halve internet verslaving...

Bowlen, ja, dat doe ik ook nog wel 's. Verder vind ik cafesporten wel leuk, met name tafelvoetbal (kan ik ook wel redelijk) en poolen (moet nog steeds eens revanche nemen op een MuMe-maatje ).

Wat ik ook wel heel leuk vind is een hele groep mensen optrommelen en dan gaan voetballen in het park. De tijd is er weer rijp voor, nu de lente eindelijk lijkt te zijn begonnen.

Behalve muziek luisteren en internetten (wat elke MuM-user doet), speel ik af en toe op mijn accoustische gitaartje. Sinds kort kijk ik veel films, maar dat zal wel een hobby zijn waar ik snel zat van zal worden... Verder volleybal ik sinds mijn 9e (ofzo) en maak ik websites. Bijvoorbeeld: http://www.unicornus.nl Ik ben zeker geen expert ofzo, dus php beheers ik nog niet echt, maar ik geef elk jaar weer HTML-modules op een middelbare school voor 12/13/14 - jarige wijsneusjes. Verder studeer ik Engels gedeeltelijk in Engeland. Ik zit dus af en toe met mn neus in de Shakespeare... De pub / kroeg weet ik regelmatig te vinden in zowel Nederland als Engeland. Tot slot is dagdromen een grote hobby van me. Staren naar een wereldbol en bedenken waar ik later allemaal heen wil of Engelse lessen wil gaan geven... Dat was het wel zo'n beetje.

Uitgaan, spijbelen en winkelen zijn mijn mindere hobby's. Maar tegenover staat wel dat toneelspelen en gedichten/songs schrijven mijn passies zijn.

just_me schreef:
Uitgaan, spijbelen en winkelen zijn mijn mindere hobby's. Maar tegenover staat wel dat toneelspelen en gedichten/songs schrijven mijn passies zijn.

Nooit geweten dat spijbelen een hobby kon zijn. Ze controleren daar volgens mij toch wel redelijk streng op bij het Merlet College.

Mijn grootste hobby naast muziek is toch wel fietsen. In de winter op de mountainbike en nu (in de zomer... ) op de racefiets.
In the Dutch (Nijmeegse) mountains!

L_T_B schreef:
Mijn grootste hobby naast muziek is toch wel fietsen. In de winter op de mountainbike en nu (in de zomer... ) op de racefiets.
In the Dutch (Nijmeegse) mountains!

Ik ben niet zo super veel aanwezig op deze site, omdat ik niet zo heel veel heb om over praten vanwege het feit dat ik te weinig geld heb om regelmatig albums te kopen. En toch is muziek een ontzettend grote hobby van mij. Ik ben gewoon een eenzme internetdownloader, altijd opzoek naar iets nieuws.

En naast muziek zijn mijn andere passies: Film, Strips en Animatie. Ook aan al deze hobbies gaat mijn kleine inkomen aan verloren.

Ik kijk elke week ong. 7 films. Bijna elke dag 1, soms niks, soms twee. Ik heb een erg grote lijst van films die ik nog op DVD wil. Ik vermaak me zowel met arthouse als met de grootste low budget pulp films. Zelf werk ik ook al geruime tijd aan een eigen filmscript.

Ik lees erg graag strips. Is altijd al zo gweest. Eerst waren het vooral Europeese strips (vooral Nederlanse) maar nu ben ik meer een fan van de Amerikaanse Graphic Novels. Mijn favoriete Graphic Novel is Johnny the Homicidal Maniac. Ook op het web lees ik heel wat comics bij mekaar en heb ik een dagelijkse routine met dagelijks geupdate webcomics. Daarbij teken ikzelf ook erg veel strips (zie elke dinsdag en woensdag iets nieuws van mij op DailyDanger . Ik hoop er ooit mijn brood mee te verdienen (Al is dat hier in Nederland erg moeilijk).

Ik ben ook een groot animatiefan. Ik zie het graag en ben dol op het hele proces dat er achter zit. Naast de mainstream animaties bestaan er ook zo ontzettend veel mooie experimentele kortfilms die weinig mensen te zien krijgen. Ik ben dan ook van mening dat animatie (en strip) twee kunstvormen zijn. Er wordt vaak onderscheid gemaakt op kunstgebied tussen high-class art en low-class art waarbij popmuziek en hollywoodfilms bij low-class art, maar bij strips en tekenfilms worden er geen groepen gamaakt en die worden allemaal op een hoop gegooid.

SelmaDuim
herman schreef:
en poolen (moet nog steeds eens revanche nemen op een MuMe-maatje )...

Revanche proberen te nemen.... lukt je namelijk toch niet...

neo
just_me schreef:
Uitgaan, spijbelen en winkelen zijn mijn mindere hobby's.

Meer een uitdaging dat spijbelen

Gast
geplaatst: vandaag om 19:45 uur

geplaatst: vandaag om 19:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.