De Site / Gebruikers / Mijn hobby('s)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2006, 19:28 uur
Muziek is duidelijk mijn belangrijkste hobby. Naast elke dag een paar platen draaien en regelmatig concerten bezoeken is vooral ook veel internetten daarvan het resultaat. Mijn tweede hobby was altijd simracen, maar op dat gebied hou ik momenteel een sabbatical. Misschien later in het jaar weer een comeback maken. Daarnaast kijk ik graag films, maar ook dat doe ik wegens tijdgebrek de laaste tijd niet zoveel. Wel volg ik nog veel het voetbal (Ajax) en auto- en motorsport. En dan met name de MotoGP.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 april 2006, 20:18 uur
Oh, best herkenbaar bubba, door JB's aderen stroomt ook olie. Hoewel ik de MotoGP maar 1 keer per jaar volg (het spektakel op het circuit van Assen), hou ik ook van sim-racen, en dan het liefst head-to-head op x-box/ps2 of op internet (pc). Daarnaast kart ik ook zeer regelmatig, volg ik de formule1 regelmatig op t.v,. en af en toe ook langs het circuit (het weekend van 7 mei weer kamperen bij de Nurburgring!).
Daarnaast is langebaan schaatsen een hobby (zowel op tv als zelf stuntelend op de baan), en mag ik graag mountainbiken en af en toe eens voetballen op de herman-manier (in het park dus
).
Verder interesseer ik me voor sommige spirituele onderwerpen, zo ben ik bijv. graag bewust met mijn nachtelijke dromen bezig.
Voor mijn beroep programmeer ik, in mijn vrije tijd vind ik het leuk om multi-media te programmeren, zo doe ik graag updates aan mijn touchscreen-mediaplayer waarmee ik alle muziek regel in mijn kamer.
Daarnaast is langebaan schaatsen een hobby (zowel op tv als zelf stuntelend op de baan), en mag ik graag mountainbiken en af en toe eens voetballen op de herman-manier (in het park dus
). Verder interesseer ik me voor sommige spirituele onderwerpen, zo ben ik bijv. graag bewust met mijn nachtelijke dromen bezig.
Voor mijn beroep programmeer ik, in mijn vrije tijd vind ik het leuk om multi-media te programmeren, zo doe ik graag updates aan mijn touchscreen-mediaplayer waarmee ik alle muziek regel in mijn kamer.
0
Electro_
geplaatst: 21 april 2006, 20:57 uur
Ik luister muziek, eet, slaap en ga naar school. Tijdens muziek luisteren zit ik meestal op MSN, of MusicMeter uiteraard. En ik teken ook wel graag, de laatste tijd alleen iets minder. Meestal in de richting van landschappen of juist stripfiguren ofzo. Nu ik dit zeg besef ik ook dat ik echt wat vaker weer moet gaan tekenen! 

0
geplaatst: 21 april 2006, 21:16 uur
JonnieBrasco schreef:
Oh, best herkenbaar bubba, door JB's aderen stroomt ook olie. Hoewel ik de MotoGP maar 1 keer per jaar volg (het spektakel op het circuit van Assen), hou ik ook van sim-racen, en dan het liefst head-to-head op x-box/ps2 of op internet (pc). Daarnaast kart ik ook zeer regelmatig, volg ik de formule1 regelmatig op t.v,. en af en toe ook langs het circuit (het weekend van 7 mei weer kamperen bij de Nurburgring!).
Nurburgring, "the Mother" wordt dit circuit zeer terecht ook wel genoemd. Legendarisch natuurlijk, helaas zelf nog nooit geweest. Simracen doe ik overigens niet op consoles. Enkel op pc in competitieverband, met GTR heb ik mijn meeste successen behaald, maar Grandprix Legens blijft toch mijn favoriet. En dan natuurlijk op de Nurburgring.

0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 april 2006, 21:36 uur
bubbachups schreef:
Nurburgring, "the Mother" wordt dit circuit zeer terecht ook wel genoemd. Legendarisch natuurlijk, helaas zelf nog nooit geweest. Simracen doe ik overigens niet op consoles. Enkel op pc in competitieverband, met GTR heb ik mijn meeste successen behaald, maar Grandprix Legens blijft toch mijn favoriet. En dan natuurlijk op de Nurburgring.
(quote)

The Mother, zo heet inderdaad het oude lange circuit (Nürburgring Nordschleife), een rondje op dat circuit duurt zo'n 20 minuten, en zo'n rondje kun je voor een paar euro's berijden met je eigen auto. Mijn broertje heeft toevallig vandaag een Chevrolet Corvette ZR-1 5.7liter occasion gekocht (ik zou me schamen voor het bezit van zo'n asociale auto hoor), maar ik ga toch maar eens goed het Nordschleife-circuit oefenen met Gran Turismo 4 op de playstation2.

0
geplaatst: 21 april 2006, 21:59 uur
Eén van mijn grootste hobby's is lezen. Ik lees geen hoogstaande literatuur, maar vooral spannende thrillers. Lezen is voor mij echt dé manier om even te ontsnappen aan de dagelijkse beslommeringen en om helemaal tot rust te komen.
Film kijken is de laatste jaren ook steeds meer een hobby van me geworden. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar Hollywoodklassiekers en Japanse animatie.
Ook lekker eten is een grote hobby van me. Ik vind het heerlijk om uiteten te gaan of om gezellig samen met vrienden te koken en te eten.
Wanneer het lekker weer is ben ik het liefst zo veel mogelijk buiten. Lekker wandelen met de honden, winkelen of een terrasje pikken met vrienden.
Daarnaast ga ik graag een dagje naar een spa om mezelf heerlijk te laten verwennen. Een dure maar leuke hobby
Film kijken is de laatste jaren ook steeds meer een hobby van me geworden. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar Hollywoodklassiekers en Japanse animatie.
Ook lekker eten is een grote hobby van me. Ik vind het heerlijk om uiteten te gaan of om gezellig samen met vrienden te koken en te eten.
Wanneer het lekker weer is ben ik het liefst zo veel mogelijk buiten. Lekker wandelen met de honden, winkelen of een terrasje pikken met vrienden.
Daarnaast ga ik graag een dagje naar een spa om mezelf heerlijk te laten verwennen. Een dure maar leuke hobby

0
geplaatst: 21 april 2006, 22:22 uur
Mijn hobby's zijn tekenen, muziek, films kijken, tv kijken, computeren, msnen, met vrienden iets gaan doen, uitgaan en koken. Maar mijn grootste hobby is toch wel mijn dieren verzorgen, ik heb 2 hele lieve honden waar ik graag mee wandel en een kat die ik met veel plezier verzorg, zelfs de kattenbak is geen probleem

0
geplaatst: 21 april 2006, 23:33 uur
Owkay, ik zal er dan ook maar aan geloven. 
Naast het dictatoriaal insnoeren van discussies op MusicMeter draait een groot gedeelte van mijn verdere vrijetijdbesteding ook om muziek. Als Den Haag een leukere muziekstad was geweest dan was ik waarschijnlijk wel elke avond van de week voor een podium te vinden, maar nu beperk ik me tot dingen in de Randstad en Eindhoven die ik echt graag wil zien. Uitgaan als in dixo-avonden of geteisterd worden door 'Paradise by the dashboardlight' en top40-shyte in een foute tent doe ik al jaren niet meer. Maar sowieso vind ik uitgaan niet echt een hobby.
Verder heb ik wat ouwbakken apparatuur wat ik soms in een vlaag van verstandsverbijstering een 'studio' durf te noemen. Erg leuk om mee te prutsen, soms met aardige resultaten, maar nog niks wat ik wereldkundig wil maken - wie weet komt dat nog ooit. Met het zelf in elkaar cheffen van geinige trackjes ben ik bezig sinds ca. 1992, toen nog met een Amiga en ProTracker. Los van alle muziek ben ik 's werelds slechtste skateboarder met meer crashes op zijn naam dan fraaie kickflips (en nota bene een slecht all-in Roces-board als enige skateboard momenteel
), ben ik illustrator van beroep en daardoor tekenaar in mijn vrije tijd en ben ik groot fan van de Brabantse Kempen, mijn PSP, Rusland, Nederlandse taal en idioom, Britse comedy-series, en wil ik eigenlijk best graag weer een Honda Camino. 

Naast het dictatoriaal insnoeren van discussies op MusicMeter draait een groot gedeelte van mijn verdere vrijetijdbesteding ook om muziek. Als Den Haag een leukere muziekstad was geweest dan was ik waarschijnlijk wel elke avond van de week voor een podium te vinden, maar nu beperk ik me tot dingen in de Randstad en Eindhoven die ik echt graag wil zien. Uitgaan als in dixo-avonden of geteisterd worden door 'Paradise by the dashboardlight' en top40-shyte in een foute tent doe ik al jaren niet meer. Maar sowieso vind ik uitgaan niet echt een hobby.
Verder heb ik wat ouwbakken apparatuur wat ik soms in een vlaag van verstandsverbijstering een 'studio' durf te noemen. Erg leuk om mee te prutsen, soms met aardige resultaten, maar nog niks wat ik wereldkundig wil maken - wie weet komt dat nog ooit. Met het zelf in elkaar cheffen van geinige trackjes ben ik bezig sinds ca. 1992, toen nog met een Amiga en ProTracker. Los van alle muziek ben ik 's werelds slechtste skateboarder met meer crashes op zijn naam dan fraaie kickflips (en nota bene een slecht all-in Roces-board als enige skateboard momenteel
), ben ik illustrator van beroep en daardoor tekenaar in mijn vrije tijd en ben ik groot fan van de Brabantse Kempen, mijn PSP, Rusland, Nederlandse taal en idioom, Britse comedy-series, en wil ik eigenlijk best graag weer een Honda Camino. 
0
geplaatst: 22 april 2006, 00:10 uur
L_T_B schreef:
Nooit geweten dat spijbelen een hobby kon zijn. Ze controleren daar volgens mij toch wel redelijk streng op bij het Merlet College.
Mijn grootste hobby naast muziek is toch wel fietsen. In de winter op de mountainbike en nu (in de zomer...
) op de racefiets.
In the Dutch (Nijmeegse) mountains!
(quote)
Nooit geweten dat spijbelen een hobby kon zijn. Ze controleren daar volgens mij toch wel redelijk streng op bij het Merlet College.

Mijn grootste hobby naast muziek is toch wel fietsen. In de winter op de mountainbike en nu (in de zomer...
) op de racefiets.In the Dutch (Nijmeegse) mountains!
Daarom zit ik ook niet meer op het Merlet College

0
geplaatst: 22 april 2006, 17:59 uur
gemaster schreef:
Ook zo blij dat de Whopper weken weer bezig zijn?
(quote)
Ik meen toch echt dat ik het had over lekker eten gemaster...

0
geplaatst: 22 april 2006, 18:59 uur
Ja maar de verrukkelijke Whopper Western BBQ© is toch een genot voor de smaakpappillen? De oude vertrouwde Whopper wordt in deze variant geserveerd op een heerlijk bedje van knisperende bacon gebakken in Croma. Welk zichzelf respecterend lekker etend mens kan zo'n traktatie weerstaan?
Ik niet hoor.....
Ik niet hoor.....
0
geplaatst: 22 april 2006, 20:49 uur
gemaster schreef:
Ja maar de verrukkelijke Whopper Western BBQ© is toch een genot voor de smaakpappillen? De oude vertrouwde Whopper wordt in deze variant geserveerd op een heerlijk bedje van knisperende bacon gebakken in Croma. Welk zichzelf respecterend lekker etend mens kan zo'n traktatie weerstaan?
Ik niet hoor.....
Ik niet hoor.....
Ik wel hoor en ik ben zeer zeker geen vegetariër
0
geplaatst: 22 april 2006, 21:15 uur
Ik begin dan toch echt licht te twijfelen aan jouw status van 'lekkere eter'.
0
SelmaDuim
geplaatst: 22 april 2006, 21:16 uur
gemaster schreef:
Om die rommel bij de Burger King nu eten te noemen....
0
geplaatst: 22 april 2006, 21:41 uur
gemaster schreef:
(quote)
Dat is toch niet lekkr??

0
Electro_
geplaatst: 22 april 2006, 21:56 uur
Ik vind de Burger King sowieso lekkerder dan de McDonalds. De smaak van het eten is veel 'voller', en het is meer alsof je echt eten hebt, in plaats van die zielige hamburgers bij de McDonalds. Helaas hebben we hier in de buurt geen Burger King. 

0
geplaatst: 22 april 2006, 22:08 uur
De milkshakes van Burger King kunnen echter lang niet tippen aan die van McDonalds.
0
geplaatst: 23 april 2006, 10:12 uur
gemaster schreef:
Als voor jou lekker eten bestaat uit één of andere hamburger bij een fastfoodketen, dan begin ik me toch serieus af te vragen wat jij verstaat onder lekker eten.
0
geplaatst: 23 april 2006, 10:33 uur
Het summum van lekker eten is voor mij een broodje filet americain bij Van Dobben.
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 april 2006, 11:26 uur
aslan schreef:
vegan aslan verlaat snel dit topic
vegan aslan verlaat snel dit topic
veggie Selma ook
* denotes required fields.