De Site / Gebruikers / Mijn hobby('s)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2006, 12:03 uur
Mijn grootste hobby is voetbal!
Zelf speel ik in de A1 van de plaatselijke voetbalclub.
Ook lees ik elke week een vi uit en eens in de maand ligt de nummer 14 op de deurmat die ik ook helemaal uitlees.
En verder kijk ik ook erg veel voetbal. Ik kijk sowieso altijd de samenvattingen van de eredivisie en de live-wedstrijden van de CL en het NL elftal sla ik nooit over. Daarnaast volg ik de uitslagen van de grote buitenlandse competities. De bewegende beelden zie ik dan ook soms op eurosport of op de NOS. Ook praatprogramma's als Voetbal Insite, Holland Sport, Studio Voetbal en Cafe de Sport probeer ik zoveel mogelijk te kijken. (lukt niet altijd)
Je kan wel zeggen dat ik echt voetbalgek ben.
Maar ik heb nog meer hobby's. (gelukkig
)
Muziek luisteren uiteraard maar ook gitaar spelen is een hobby van me geworden. Ik heb anderhalf jaar les gehad maar ben daar nu uitgeleerd, probeer nu wat te vinden bij een betere gitaarleraar. Twijfel nog wel een beetje of ik elektrisch of akoestisch les ga nemen. Heb nu dus anderhalf akoestische les gehad en dat vind ik denk ik toch mooier als elektrisch. Maar luisteren is natuurlijk ook geweldig, heb via MusicMeter echt super veel ontdekt het laatste jaar. Dat zijn mijn 2 grootste hobby's.
Verder vind ik het leuk om een beetje te internetten, af en toe te lezen, beetje op de gamecube spelen, beetje tv kijken, maar dat kun je niet echt hobby's noemen eigenlijk.
Zelf speel ik in de A1 van de plaatselijke voetbalclub.
Ook lees ik elke week een vi uit en eens in de maand ligt de nummer 14 op de deurmat die ik ook helemaal uitlees.
En verder kijk ik ook erg veel voetbal. Ik kijk sowieso altijd de samenvattingen van de eredivisie en de live-wedstrijden van de CL en het NL elftal sla ik nooit over. Daarnaast volg ik de uitslagen van de grote buitenlandse competities. De bewegende beelden zie ik dan ook soms op eurosport of op de NOS. Ook praatprogramma's als Voetbal Insite, Holland Sport, Studio Voetbal en Cafe de Sport probeer ik zoveel mogelijk te kijken. (lukt niet altijd)
Je kan wel zeggen dat ik echt voetbalgek ben.

Maar ik heb nog meer hobby's. (gelukkig
)Muziek luisteren uiteraard maar ook gitaar spelen is een hobby van me geworden. Ik heb anderhalf jaar les gehad maar ben daar nu uitgeleerd, probeer nu wat te vinden bij een betere gitaarleraar. Twijfel nog wel een beetje of ik elektrisch of akoestisch les ga nemen. Heb nu dus anderhalf akoestische les gehad en dat vind ik denk ik toch mooier als elektrisch. Maar luisteren is natuurlijk ook geweldig, heb via MusicMeter echt super veel ontdekt het laatste jaar. Dat zijn mijn 2 grootste hobby's.
Verder vind ik het leuk om een beetje te internetten, af en toe te lezen, beetje op de gamecube spelen, beetje tv kijken, maar dat kun je niet echt hobby's noemen eigenlijk.

0
geplaatst: 23 april 2006, 12:09 uur
Angeliquek schreef:
Als voor jou lekker eten bestaat uit één of andere hamburger bij een fastfoodketen, dan begin ik me toch serieus af te vragen wat jij verstaat onder lekker eten.
Als voor jou lekker eten bestaat uit één of andere hamburger bij een fastfoodketen, dan begin ik me toch serieus af te vragen wat jij verstaat onder lekker eten.
Een Whopper.
0
geplaatst: 24 april 2006, 07:57 uur
gemaster schreef:
Een Whopper.
(quote)
Een Whopper.
Ach daar kun jij ook niets aan doen...
0
geplaatst: 24 april 2006, 11:25 uur
0
geplaatst: 24 april 2006, 11:54 uur
rayman schreef:
Mijn hobby is het hebben van een hobby.
Mijn hobby is het hebben van een hobby.
In dat geval is mijn hobby het zoeken naar een hobby.
0
Sietse
geplaatst: 24 april 2006, 11:55 uur
[politiek correct gelul]
/me praat niet meer met de mensen die zowel de combinatie lekker met McDonalds en de combinatie lekker en BurgerKing maken.
Ik voeg zelfs toe, ik praat niet meer met mensen die net hebben toegegeven dat ze daar zelfs naar binnen gaan (mag alleen om gebruik te maken van het toilet, het liefst zo smerig mogelijk achterlaten
)
BOOOOOO
[/politiek correct gelul]
/me praat niet meer met de mensen die zowel de combinatie lekker met McDonalds en de combinatie lekker en BurgerKing maken.
Ik voeg zelfs toe, ik praat niet meer met mensen die net hebben toegegeven dat ze daar zelfs naar binnen gaan (mag alleen om gebruik te maken van het toilet, het liefst zo smerig mogelijk achterlaten
) BOOOOOO
0
Sietse
geplaatst: 24 april 2006, 11:57 uur
Yak schreef:
Verder heb ik wat ouwbakken apparatuur wat ik soms in een vlaag van verstandsverbijstering een 'studio' durf te noemen.
Verder heb ik wat ouwbakken apparatuur wat ik soms in een vlaag van verstandsverbijstering een 'studio' durf te noemen.
Je hebt gewoon nog een ouderwetse Juno staan, super vet. Is die andere box er een uit de groovebox serie, of is het daarvoor nog?
0
geplaatst: 24 april 2006, 16:22 uur
Sietse schreef:
Je hebt gewoon nog een ouderwetse Juno staan, super vet. Is die andere box er een uit de groovebox serie, of is het daarvoor nog?
Die Juno is inderdaad übercool. Ik had eerst een Alpha Juno, maar al die sliders zijn toch wel wat leuker dan een draaischijfje. Dat ding onderaan is een Yamaha RS7000. Ik heb ook nog een D10 en een Yamaha A3000 sampler ergens in een hoek staan maar die gebruik ik niet.
0
geplaatst: 24 april 2006, 16:38 uur
gemaster schreef:
Een Whopper.
(quote)
Een Whopper.
Al ooit een McChicken geproefd in de Mac, heerlijk.

0
geplaatst: 24 april 2006, 19:37 uur
mijn electrische gitaar kan doorgaan als hobby, voor de rest ben ik veel teveel bezig met muziek en dus geen tijd meer voor hobby's 

0
geplaatst: 24 april 2006, 19:58 uur
Zoals Nicolage al aangaf: Ga dan gewoon naar de KFC. Overheerlijke hotwings, bij voorkeur geserveerd in de karakteristieke bucket.
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:00 uur
Sietse schreef:
[politiek correct gelul]
)
BOOOOOO
[politiek correct gelul]
) BOOOOOO
Dus je mag wel het mestoverschot aanvullen, maar hamburgers eten is taboe? Nou, nou wat zijn we weer politiek correct.
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:02 uur
gemaster schreef:
Zoals Nicolage al aangaf: Ga dan gewoon naar de KFC. Overheerlijke hotwings, bij voorkeur geserveerd in de karakteristieke bucket.
(quote)
Als je eens weet hoe deze kippen worden "geproduceerd". Dan vreet je die kippen nooit meer! In een woord respectloos en walgelijk!
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:02 uur
gemaster schreef:
(quote)
Ik heb eerlijk nog nooit een stap gezet in KFC, terwijl ik toch wel regelmatig te vinden ben bij de Mac in onze buurt. Toch maar een keer m'n geld dat normaal in 2 overheerlijke McChickens steek een keer bewaren voor de KFC.
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:04 uur
Snappy schreef:
Als je eens weet hoe deze kippen worden "geproduceerd". Dan vreet je die kippen nooit meer! In een woord respectloos en walgelijk!
(quote)
Als het maar smaakt. Je wil ook niet weten hoe Filet American (Of hoe je dat ook maar mag schrijven) gemaakt wordt.
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:08 uur
Snappy schreef:
Ik heb wel eens wat foto's gezien en wat gelezen. Het is inderdaad niet helemaal in de haak daar. Maarja, waar wel? Ondertussen eet ik er geen kipje minder om hoor.
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:15 uur
gemaster slaat de nagel op de kop,
trouwens waarom wil iedereen zo altijd die perfectie en overtuigingen, soms beetje erg toch?

trouwens waarom wil iedereen zo altijd die perfectie en overtuigingen, soms beetje erg toch?

0
geplaatst: 24 april 2006, 20:20 uur
Je eigen verantwoordelijkheid om die kippen te consumeren. Ik probeer altijd mijn vlees kritisch te selecteren, dus biologisch vlees verdient bij mij de voorkeur. Hebben ze volgens mij niet bij de Mac of KFC? Overigens al het vlees dient eigenlijk altijd biologisch te zijn (overigens mijn mening!!). Zal wel een utopie zijn?
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:22 uur
Ik vreet gewoon wat de pot schaft. En dan zet ik Meat is Murder lachend op.
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:26 uur
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:26 uur
Ik denk dat iedereen wel het liefst heeft dat die dieren op normale wijze behandeld worden. Probleem is echter dat dat een stuk duurder is en voor een hoop mensen is toch de portemonnee belangrijker. Diervriendelijke regelgeving in Nederland zou mooi zijn, maar dat zal niks uitmaken. Het vlees wordt immers gekocht daar waar het het goedkoopste is. Het is dus heel lastig om uit deze situatie weg te komen.
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:27 uur
Overigens mijn hobby's zijn: hardlopen, darten, kaarten, zaalvoetballen en dom bierdrinken. 

0
geplaatst: 24 april 2006, 20:31 uur
Mijn hobby's zijn: muziek luisteren, gitaar spelen, beetje fitnessen en ook dom bierdrinken 

0
Sietse
geplaatst: 24 april 2006, 20:51 uur
ik heb dus niks tegen vlees eten, doe ik ook gewoon.
Maar de Mac en BK zijn gewoon not done.
Maar de Mac en BK zijn gewoon not done.
* denotes required fields.