De Site / Gebruikers / Posters (wat hangt er bij jou aan de muur?)
zoeken in:
0
fastpulseboy
geplaatst: 3 juni 2006, 00:33 uur
vanuit het fotoboek topic ging het dus even over posters aan de muur........
dus welke hangen er bij jou.
vroeger had ik mijn kamer vol hangen....waarvan de leukste..
pixies - surfer rosa
prince - sign the times
ride - today forever .....en een met de band erop.
verve - no come down
en vele vele kleinere dingen die ik niet meer op ga noemen. nu heb ik bijna niks meer hangen, de enige die het overleefd heeft is, ride - today forever, die in het computerkamertje hangt.
dus welke hangen er bij jou.
vroeger had ik mijn kamer vol hangen....waarvan de leukste..
pixies - surfer rosa
prince - sign the times
ride - today forever .....en een met de band erop.
verve - no come down
en vele vele kleinere dingen die ik niet meer op ga noemen. nu heb ik bijna niks meer hangen, de enige die het overleefd heeft is, ride - today forever, die in het computerkamertje hangt.
0
geplaatst: 3 juni 2006, 00:35 uur
Die hangen er al heel wat jaartjes niet meer (inmiddels vervangen door echte kunst), maar ik had er vroeger altijd wel een hoop hangen 
Te veel om op te noemen. Maar eentje heb ik ooit in laten lijsten. Dat was de filmposter van Prince- Purple Rain.
Daarnaast hebben er heel wat artiesten aan de wand gehangen dus.

Te veel om op te noemen. Maar eentje heb ik ooit in laten lijsten. Dat was de filmposter van Prince- Purple Rain.
Daarnaast hebben er heel wat artiesten aan de wand gehangen dus.
0
geplaatst: 3 juni 2006, 00:38 uur
Ik dacht dat posters wel heel erg seventies, eighties waren, maar dat zal m`n leeftijd wel zijn.
De laatste die ik me kan herinneren was Gloria Estefan
De laatste die ik me kan herinneren was Gloria Estefan

0
geplaatst: 3 juni 2006, 00:45 uur
Ik heb zo'n hele grote zwart/witposter van New York met alleen de taxi's in het geel van IKEA op mijn kamer hangen.
0
geplaatst: 3 juni 2006, 01:08 uur
Poster van Tool - 10,000 days, Terminator 3, Vince Carter (filmpje 15 seconden en de moeite waard).
En een poster van Ninja Gaiden, een geweldig spel.
En een poster van Ninja Gaiden, een geweldig spel.
0
geplaatst: 3 juni 2006, 10:02 uur
Op dit moment hangt er niet zo veel. Onder andere Tool, RHCP, een paar keer Kuifje
, Chicken Run, een paar leuke Humocovers en... de Backstreet Boys (een poster die er al meer dan 10 jaar hangt
)
, Chicken Run, een paar leuke Humocovers en... de Backstreet Boys (een poster die er al meer dan 10 jaar hangt
)
0
geplaatst: 3 juni 2006, 10:16 uur
Ik heb 4 posters hangen.
- Brad Pitt die helemaal lamgeslagen met een sigaret in zijn mond en een biertje in de hand voor zich uitkijkt(uit 'Fight Club')
- Een gesigneerde('Voor Geert van Bassie') Bassie en Adriaan poster
- De cover van 'OK Computer'
- De filmposter van 'Flodder'
Verder heb ik nog in een kokertje liggen: Apocalypse Now, officiele Fight Club poster, The Matrix, en Trainspotting.
- Brad Pitt die helemaal lamgeslagen met een sigaret in zijn mond en een biertje in de hand voor zich uitkijkt(uit 'Fight Club')
Verder heb ik nog in een kokertje liggen: Apocalypse Now, officiele Fight Club poster, The Matrix, en Trainspotting.
0
DutchViking
geplaatst: 3 juni 2006, 10:34 uur
Mijn collectie:
Savatage - …and Still the Orchestra Plays
Iron Maiden – Brave New World
Iron Maiden – Rock in Rio
Def Leppard – band poster (1992)
Sacred Reich – band poster (van rond 1990)
Anthrax – band poster (van rond 1990)
Ozzy Osbourne – No Rest for the Wicked
AC/DC – Angus Young
Slayer – Kerry King & Jeff Hanneman
En nog een aantal posters uit oude Aardschokken, waar ik ook niets meer mee doe. Gratis bij mij af te halen, voor wie ze wil hebben
Vroeger verzamelde ik (poster)flags, ik heb o.a. nog:
Guns n’ Roses – tour flag
Guns n’ Roses – band flag
Deep Purple – 30: Very Best of
Metallica – Ride the Lightning
Metallica – Master of Puppets
Judas Priest – Painkiller
Savatage - …and Still the Orchestra Plays
Iron Maiden – Brave New World
Iron Maiden – Rock in Rio
Def Leppard – band poster (1992)
Sacred Reich – band poster (van rond 1990)
Anthrax – band poster (van rond 1990)
Ozzy Osbourne – No Rest for the Wicked
AC/DC – Angus Young
Slayer – Kerry King & Jeff Hanneman
En nog een aantal posters uit oude Aardschokken, waar ik ook niets meer mee doe. Gratis bij mij af te halen, voor wie ze wil hebben

Vroeger verzamelde ik (poster)flags, ik heb o.a. nog:
Guns n’ Roses – tour flag
Guns n’ Roses – band flag
Deep Purple – 30: Very Best of
Metallica – Ride the Lightning
Metallica – Master of Puppets
Judas Priest – Painkiller
0
geplaatst: 3 juni 2006, 10:58 uur
Geen muziek gerelateerde posters aan mijn muur. Wel:

Italiaanse filmposter van The Man Who Wasn't There met Billy Bob Thornton. (28 x 43 cm)

Nog een Coen film, dit maal van Fargo. Overigens heb ik ook deze in Italiaanse versie. (28 x 43 cm)

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (102 x 71 cm)
En in mijn computerkamer heb ik nog een gigantische Rambo poster hangen:

Italiaanse filmposter van The Man Who Wasn't There met Billy Bob Thornton. (28 x 43 cm)

Nog een Coen film, dit maal van Fargo. Overigens heb ik ook deze in Italiaanse versie. (28 x 43 cm)

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (102 x 71 cm)
En in mijn computerkamer heb ik nog een gigantische Rambo poster hangen:

0
Mojo Pin
geplaatst: 3 juni 2006, 13:26 uur
bubbachups schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Zeer goede film!
0
geplaatst: 3 juni 2006, 13:28 uur
mijn kamer is behangen met flyers van allerlei feesten (+concerten)
. Oja en nog een poster van Mr.Garrison uit South Park 
. Oja en nog een poster van Mr.Garrison uit South Park 
0
geplaatst: 3 juni 2006, 15:17 uur
gemaster schreef:
Ik heb 4 posters hangen.
Ik heb 4 posters hangen.
Fight Club
heb ik ookOp mijn deur hangt The Argonath, en voor mijn neus een Elijah Wood met een ring.
Tijd voor meer posters!
Ik heb ook nog wat tekeningetjes van me hangen

0
geplaatst: 3 juni 2006, 19:57 uur
Ward schreef:
Ik heb zo'n hele grote zwart/witposter van New York met alleen de taxi's in het geel van IKEA op mijn kamer hangen.
Hé, die heb ik ook!

0
geplaatst: 3 juni 2006, 20:16 uur
http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=3897718
http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=3897711
Heb deze twee in m'n woonkamer hangen.
http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=3897711
Heb deze twee in m'n woonkamer hangen.
0
geplaatst: 3 juni 2006, 20:23 uur
Mooie posters onderhond 
Ikzelf heb een mega Arctic Monkeys poster ophangen, maar aangezien hij geregelt afvalt, ga ik die maar eens afhalen denk ik. Voor de rest heb ik nooit echt posters op mijn kamer gehad, wel wat uitvergrote zelfgemaakte foto's van vakanties.

Ikzelf heb een mega Arctic Monkeys poster ophangen, maar aangezien hij geregelt afvalt, ga ik die maar eens afhalen denk ik. Voor de rest heb ik nooit echt posters op mijn kamer gehad, wel wat uitvergrote zelfgemaakte foto's van vakanties.
0
Jadoh
geplaatst: 3 juni 2006, 20:31 uur
Geen!
Ik had altijd een poster van Steffen en Flip van The Trip op mn deur hangen. Maar die is gesneuveld.. Gescheurd enzo.
Ik had altijd een poster van Steffen en Flip van The Trip op mn deur hangen. Maar die is gesneuveld.. Gescheurd enzo.
0
geplaatst: 3 juni 2006, 20:34 uur
Deze heb ik al 15 jaar in huis (op slaapkamer en nu studeerkamer):

0
Electro_
geplaatst: 3 juni 2006, 20:35 uur
Ook ik heb geen posters eigenlijk. Houd er meer van om een muur vol te hangen met voorwerpen of een leuke kleur, i.p.v. papier.
0
geplaatst: 3 juni 2006, 20:48 uur
Thanx!
Heb wel deze gehad:

Maar daar zat wegens een feest een flinke scheur in
Ben nog op zoek naar een leuke Spinal Tap poster ofzo
Heb wel deze gehad:

Maar daar zat wegens een feest een flinke scheur in

Ben nog op zoek naar een leuke Spinal Tap poster ofzo

0
geplaatst: 3 juni 2006, 21:18 uur
Hmmm. Ik zou de originele hoes van 'Smell The Glove' wel willen hebben.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 04:45 uur
Ik heb hier in de slaapkamer posters van 'eternal sunshine of the spotless mind', the jam, pulp, joy division en the beatles. Verder nog uitvergrootte foto's van Trent Reznor, Isobel Campbell en Nicole Kidman.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 11:56 uur
Ik heb posters ophangen van: the Velvet Underground & Nico (album voorkant), Joy Division - Closer (album voorkant), The Beatles, Bob Dylan, de hitchcockfilms 'Vertigo' en 'Psycho', de spaghettiwesterns 'The Good, the Bad & the Ugly', 'A Fistful of Dollars', 'For a Few Dollars More' en 'A Fistful of Dynamite'. Verder ook nog posters van New York, Parijs, Londen en de piramides van Gizeh in Egypte, en ook nog een lange papyrusrol.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 12:05 uur

Pink floyd natuurlijk

Pulp fiction, ik moet mijn nickname eer aan doen natuurlijk
En verder nog eentje van Tony Montana, Scarface, in actie.
* denotes required fields.