menu

De Site / Gebruikers / Posters (wat hangt er bij jou aan de muur?)

zoeken in:
Ik wissel geregeld, maar op het moment hangen er:
(zijn allemaal albumposters)

- Neil Young - Americana
- Black Keys - El Camino
- Ryan Adams - Ashes & Fire
- Beach House - Bloom
- Dr. John - Locked Down
- Tom Waits - Bad as Me

Wissel eens in de zoveel tijd, of als ik weer ns wat nieuws mee neem van de zaak.

Nog een stuk of 470 en je krijgt een diploma van professor Oak MY2!

2MY
Daar vind ik dan ook wel een mooi plekje voor

Voor het diploma of voor de overige 470?

Maar wel een flinke collectie. Hoe kom je aan al die poppetjes?

2MY schreef:
Niet echt een poster, maar wel aan de muur:

(afbeelding)

Samenraapsel van dingetjes gevonden in de 50centbak op verschillende rommelmarkten
... en sommige nog muziekgerelateerd ook

Oh mijn God wat vreselijk!

2MY

er zitten ook wat van die oranje vogelvoetbaldingen tussen die piepen als je er op trapt
afgrijselijk nummer trouwens

Mijn nieuwste aanwinst aan de muur (deze wisselst regelmatig en komen alleen concert posters in). Andere posters zal ik binnenkort ook even op de gevoelige plaat vastleggen.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://lh3.googleusercontent.com/-I1hTgvbbYCo/UIsWZEFbRCI/AAAAAAAAGZA/RkSX2va7zQU/s720/IMG_0163.JPG

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

De poster had ik al een tijdje en sinds vandaag dan ook in bezit van de zelfgemaakte lijst.

Lijst gemaakt door goede vriendin van mijn moeder, van oud materiaal van het grofvuil en een likje verf...

Nu nog even ophangen

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/558850_10152280666990381_1595381637_n.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Allemaal ingelijste originele Veraposters. Zeefdrukken, geloof ik. Stiekem van de muur getrokken, of via de kunstenaar gekocht.

Ducoz schreef:
Ik wissel geregeld, maar op het moment hangen er:
(zijn allemaal albumposters)

- Neil Young - Americana
- Black Keys - El Camino
- Ryan Adams - Ashes & Fire
- Beach House - Bloom
- Dr. John - Locked Down
- Tom Waits - Bad as Me

Wissel eens in de zoveel tijd, of als ik weer ns wat nieuws mee neem van de zaak.

Heb enkel nog een A0 poster van the National - Trouble Will Find Me hangen en een concert poster van Unknown Mortal Orchestra in Rotown een paar jaar terug.

buizen
Als er nog mensen zijn die (originele!, zo uit de concerthalle van destijds) concertaffiches zoeken op groot formaat dan laat maar even weten. Zet hier wat je zoekt (bijv. Bowie of Stones uit jaren '80 of Rammstein recenter, allemaal concerten in Duitsland, zoals bijv. Berlijn) en ik ga er achteraan.
Ken iemand die een hele verzameling heeft en ze wil verkopen. Een geheim adres.
Supermooi om in te lijsten. Een of twee tientjes dacht ik, voor zo'n collectors item.

Posters kunnen slijtageplekken vertonen of een klein hapje/hoekje missen maar dat is juist mooi.

Er hangt een mooie in plastic 180' Audiophile vinyl pressing van Max Richter - The Blue Notebooks aan de muur.

3 Metallica posters (Eén van het ...And Justice for All album)
Dissection - Storm of the Light's Bane
Kreator (vlag) - Pleasure to Kill
Iron Maiden (vlag) - Fear of the Dark
Elliott Smith - From a basement on the hill en Figure 8
Een vlag van Slayer
Een vlag van Megadeth
Emperor - In the Nightside Eclipse
Mayhem - De mysteriis Dom Sathanas
Een van Nick Drake

Momenteel niets.
Vroeger wel. O.a. voetbalposters uit VI, Anna Kournikova, Neve Campbell, Cameron Diaz, Lieke van Lexmond, en vele anderen.

Paap_Floyd schreef:
Momenteel niets.
Vroeger wel. O.a. voetbalposters uit VI, Anna Kournikova, Neve Campbell, Cameron Diaz, Lieke van Lexmond, en vele anderen.

Viezerik.

Ik had geen lijm nodig om ze aan de muur te houden.

Geintje natuurlijk. Ik gebruikte nietjes.

Netjes.

Gesigneerde Meat Loaf - Bad Attitude LP
Gesigneerde Queen - Sheer Heart Attack LP
Gesigneerde Mark Knopfler poster
Gesigneerde Joe Jackson foto
Gesigneerde Meat Loaf foto
Gesigneerde Hurts foto
Gesigneerde Muppets Most Wanted poster (door Steve Whitmire (als Kermit), Eric Jacobson (als Miss Piggy), Matt Vogel (als Constantine), Ty Burrel en Ricky Gervais)

buizen
Wou er eerst niet aan. Toch wat puberaal. Maar hij hangt hoor. Poster van Motörhead, nou ja die naam staat er op maar gaat om Lemmy Lives; A Motörhead Memorial - night. In Volt Sittard.
Hele mooie hele grote foto van Lemmy. Poster in topstaat. Gekregen van programmeuse Volt.
Heeft toch wel wat. In elk huis van een harde muziek liefhebber zou Lemmy aan de muur moeten hangen. Of Ritchie Blackmore, maar zie daar maar eens een poster van te scoren.

Thuis geen posters. In mijn tl/havo mentorklas hangen posters van Malcolm X, Marten Luther King en Muhammad Ali

Gast
geplaatst: vandaag om 23:08 uur

geplaatst: vandaag om 23:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.