De Site / Gebruikers / Soulseek-chat
zoeken in:
4
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2016, 20:04 uur
Godver, ben ik net wat bestanden aan het downloaden van een of andere user gaat 'ie lopen janken dat ik maar één bestand per keer in de queue mag zetten van hem. 
Sommige mensen snappen het leven volgens mij echt niet.

Sommige mensen snappen het leven volgens mij echt niet.
0
geplaatst: 28 december 2016, 22:26 uur
Een bestand? Weet je zeker dat er niet een album bedoeld werd? 

2
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2016, 14:18 uur
Het waren een paar conferences. Meneer had z'n eigen regeltje bedacht waarbij een ander maar één bestand per keer in de rij mocht zetten. Toen ik hem vertelde dat dat toch niets uitmaakte aangezien SoulSeek sowieso maar één bestand van één en dezelfde user tegelijk download vroeg 'ie of ik z'n 'user policy' wel had gelezen. Toen zei ik "nee natuurlijk niet". En toen werd ik geband.

Toen maar de conferences van de volgende user gedownload.
Ik vraag me nu al 2 dagen af of die vent echt 24/7 z'n transfer list zit te monitoren om te kijken of mensen zich wel aan z'n 'user policy' houden.

0
geplaatst: 30 december 2016, 14:23 uur
Ben ook weer aan de soulseek sinds op 18 november de beste ruilplaats ooit is opgedoekt.
Die issues met de queue komen helaas bekend voor, een van de redenen dat ik soulseek niet heel fantastisch vond. Maar we moeten het er maar mee doen, veel alternatieven zijn er niet meer.
Die issues met de queue komen helaas bekend voor, een van de redenen dat ik soulseek niet heel fantastisch vond. Maar we moeten het er maar mee doen, veel alternatieven zijn er niet meer.
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2016, 14:26 uur
Gretz schreef:
Ben ook weer aan de soulseek sinds op 18 november de beste ruilplaats ooit is opgedoekt.
Rutracker bestaat nog steeds hoor. Maar welke ruilplaats bedoel jij?
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2016, 14:31 uur
Oh die, ja daar heb ik helaas nooit een invite voor kunnen scoren. 
Maar die is dus stuk?

Maar die is dus stuk?
0
geplaatst: 30 december 2016, 14:35 uur
Onweerwolf schreef:
Maar die is dus stuk?

Maar die is dus stuk?
Ja. ???
Torrentparadijs What.CD is gesloten | Thump - thump.vice.com
0
geplaatst: 30 december 2016, 20:40 uur
Er zijn volgens mij wel alternatieve voor what.cd op Reddit loopt een thread hierover
0
Magick1
geplaatst: 31 december 2016, 02:11 uur
Ik download tegenwoordig legaal albums (mp3-bestanden) voor 1 euro per maand, het voordeel van in China te wonen. Ik vermoed dat de artiesten in kwestie het waarschijnlijk zelf niet weten dat hun muziek hier aangeboden wordt 
Soulseek is dus m'n backup geworden, als ik het hier niet kan vinden.

Soulseek is dus m'n backup geworden, als ik het hier niet kan vinden.
0
geplaatst: 20 januari 2018, 09:10 uur
In de groep bedoel je? Heb die hele groep nooit teruggevonden toen ik een nieuwe laptop kocht en switchte naar de nieuwste versie van Soulseek. Ik gok dat de groep invite only is en dus niet verschijnt in de lijst met groepen.
0
geplaatst: 20 januari 2018, 11:15 uur
De groep bestaat nog gewoon maar er zit gewoon bijna nooit meer iemand in.
0
geplaatst: 20 januari 2018, 12:17 uur
GrafGantz schreef:
Ik gok dat de groep invite only is en dus niet verschijnt in de lijst met groepen.
Ik gok dat de groep invite only is en dus niet verschijnt in de lijst met groepen.
Nee hoor, al een tijdje niet meer, gewoon 'Mume-chat' createn of joinen en je komt er wel

0
geplaatst: 20 januari 2018, 12:22 uur
Ik wist de precieze naam niet meer, dus dan wordt createn wat lastig. Verder nooit iets van die strekking gezien in de lijst met groepen, maar dat was waarschijnlijk omdat er op dat moment niemand aanwezig was in de groep.
0
geplaatst: 20 januari 2018, 12:47 uur
Klopt, ik heb t ook hier eerst weer na moeten zoeken of ik het wel goed had, gelukkig verscheen Arrie er later nog even 

0
geplaatst: 21 januari 2018, 16:02 uur
Dan is er dus niemand aanwezig in de room.
Edit: nu zou ie er wel tussen moeten staan.
Edit: nu zou ie er wel tussen moeten staan.
0
geplaatst: 21 januari 2018, 16:17 uur
Heb je 'refresh room list' geprobeerd? (ik neem aan van wel, maar je weet het niet...)
0
geplaatst: 21 januari 2018, 16:21 uur
Dan staat er overigens ook 'create room', en als je vervolgens 'Mume-chat' invult, moet je er ook komen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 augustus 2018, 23:18 uur
Tsjezus, krijg gewoon spam op Soulseek. PM's van een random aap die wil dat ik een plaat van een of andere DJ ga beluisteren.
Gast..
Gast..

1
geplaatst: 21 augustus 2018, 10:06 uur
Onweerwolf schreef:
Tsjezus, krijg gewoon spam op Soulseek. PM's van een random aap die wil dat ik een plaat van een of andere DJ ga beluisteren.
Gast..
Gast..
En, was het nog een beetje aan te horen?

* denotes required fields.