MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Soulseek-chat

zoeken in:
Onweerwolf
Godver, ben ik net wat bestanden aan het downloaden van een of andere user gaat 'ie lopen janken dat ik maar één bestand per keer in de queue mag zetten van hem.

Sommige mensen snappen het leven volgens mij echt niet.

Een bestand? Weet je zeker dat er niet een album bedoeld werd?

Kos
LOL! bestaat ie nog?

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
Een bestand? Weet je zeker dat er niet een album bedoeld werd?

Het waren een paar conferences. Meneer had z'n eigen regeltje bedacht waarbij een ander maar één bestand per keer in de rij mocht zetten. Toen ik hem vertelde dat dat toch niets uitmaakte aangezien SoulSeek sowieso maar één bestand van één en dezelfde user tegelijk download vroeg 'ie of ik z'n 'user policy' wel had gelezen. Toen zei ik "nee natuurlijk niet". En toen werd ik geband.

Toen maar de conferences van de volgende user gedownload.

Ik vraag me nu al 2 dagen af of die vent echt 24/7 z'n transfer list zit te monitoren om te kijken of mensen zich wel aan z'n 'user policy' houden.

Ben ook weer aan de soulseek sinds op 18 november de beste ruilplaats ooit is opgedoekt.

Die issues met de queue komen helaas bekend voor, een van de redenen dat ik soulseek niet heel fantastisch vond. Maar we moeten het er maar mee doen, veel alternatieven zijn er niet meer.

Onweerwolf
Gretz schreef:
Ben ook weer aan de soulseek sinds op 18 november de beste ruilplaats ooit is opgedoekt.

Rutracker bestaat nog steeds hoor. Maar welke ruilplaats bedoel jij?

What.cd als ik me niet vergis.

Onweerwolf
Oh die, ja daar heb ik helaas nooit een invite voor kunnen scoren.

Maar die is dus stuk?

Onweerwolf schreef:
Oh die, ja daar heb ik helaas nooit een invite voor kunnen scoren.

Maar die is dus stuk?

Ja. ???
Torrentparadijs What.CD is gesloten | Thump - thump.vice.com

Er zijn volgens mij wel alternatieve voor what.cd op Reddit loopt een thread hierover

Waffles uiteraard nog.

Magick1
Ik download tegenwoordig legaal albums (mp3-bestanden) voor 1 euro per maand, het voordeel van in China te wonen. Ik vermoed dat de artiesten in kwestie het waarschijnlijk zelf niet weten dat hun muziek hier aangeboden wordt

Soulseek is dus m'n backup geworden, als ik het hier niet kan vinden.

Het is er erg stil

Er is vandaag een wereld voor me open gegaan, Soulseek

The Scientist schreef:
Het is er erg stil

In de groep bedoel je? Heb die hele groep nooit teruggevonden toen ik een nieuwe laptop kocht en switchte naar de nieuwste versie van Soulseek. Ik gok dat de groep invite only is en dus niet verschijnt in de lijst met groepen.

Onweerwolf
Ik ben de groep ook kwijtgeraakt.

De groep bestaat nog gewoon maar er zit gewoon bijna nooit meer iemand in.

GrafGantz schreef:
Ik gok dat de groep invite only is en dus niet verschijnt in de lijst met groepen.

Nee hoor, al een tijdje niet meer, gewoon 'Mume-chat' createn of joinen en je komt er wel

Ik wist de precieze naam niet meer, dus dan wordt createn wat lastig. Verder nooit iets van die strekking gezien in de lijst met groepen, maar dat was waarschijnlijk omdat er op dat moment niemand aanwezig was in de groep.

Klopt, ik heb t ook hier eerst weer na moeten zoeken of ik het wel goed had, gelukkig verscheen Arrie er later nog even

Onweerwolf
Ik zie het er niet tussen staan.

https://vgy.me/nYd65i.png

Dan is er dus niemand aanwezig in de room.

Edit: nu zou ie er wel tussen moeten staan.

Onweerwolf
Nope.

Heb je 'refresh room list' geprobeerd? (ik neem aan van wel, maar je weet het niet...)

Onweerwolf
Uuuh, waar zit die knop dan precies?

Als je een room selecteert, staat het ergens linksboven.

Dan staat er overigens ook 'create room', en als je vervolgens 'Mume-chat' invult, moet je er ook komen.

Onweerwolf
Ah gevonden.

Onweerwolf
Tsjezus, krijg gewoon spam op Soulseek. PM's van een random aap die wil dat ik een plaat van een of andere DJ ga beluisteren.

Gast..

Onweerwolf schreef:
Tsjezus, krijg gewoon spam op Soulseek. PM's van een random aap die wil dat ik een plaat van een of andere DJ ga beluisteren.

Gast..

En, was het nog een beetje aan te horen?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:35 uur

geplaatst: vandaag om 21:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.