MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Soulseek-chat

zoeken in:
Haha, nooit gezien! En in welke room zitten de MuMe-ers?

De MuMe-Chat is overigens een privateroom, wil je daarin komen, dan moet je even een mailtje (PM) sturen naar Arrie, Paalhaas of Cygnus. Vince Vega kan ook volgens mij

De MuMe-ers zitten dus in de MuMe-Chat vooral

Overigens is er genoeg leven in de brouwerij hoor. Het wordt zo langzaam aan weer wat drukker in de room, elke dag activiteit in ieder geval. Nu ook weer een CSL van Songs: Ohia - Ghost Tropic tussen Arrie, korenbloem, Lukas, Paap_Floyd en ik

Onweerwolf
Ik heb nooit veel begrepen van Soulseek maar heb het weer eens geïnstalleerd. Username = Onweerwolf. Ik wil wel graag uitgenodigd worden voor de mumechatroom.

Dan moet je even een PM sturen naar Arrie of Paalhaas (zijn nog online namelijk)

Zou leuk zijn om dit weer eens écht actief te krijgen. Ik heb al een PM naar Arrie gestuurd over een invite, maar als er toevallig nu al een moderator is.

zijn er meer mensen die niet op soulseek kunnen?

Is er iemand die mij in zijn lijst heeft staan?
Ik heb al een tijdje geen soulseek meer geïnstalleerd en ben mijn ID vergeten.
Mijn username is zoiets als ErgoSpacepig/ErgoSpacePig of ergospacepig geen idee.

Bedankt alvast.

Wat iemand hoe je in Soulseek autojoin uit kan schakelen? Ik kom nu iedere keer in die MuMe-room, maar krijg steeds de melding [server] The room you are trying to enter (Mume-chat) is registered as private...

Net een account aangemaakt en mijn username is vanzelfsprekend: Kobe Bryant Fan.

Ik pleit voor Efrim Menuck Fan

Ja, ken hem al jaren maar ik kan er nog steeds om lachen

Na een aantal jaar iets minder heftig op zoek te zijn geweest naar nieuwe muziek (je moet ook herwaarderen wat je al gevonden hebt natuurlijk) en drie computer crashes, vroeg ik me af of de soulseek groep nog een beetje gebruikt wordt. Iemand meer info?

Hij bestaat nog, maar vaak zijn er maar een handvol users (of minder) en gechat wordt er volgens mij niet meer. Maar goed, ik ben de jongste niet meer, wie weet barst het pas los als ik naar bed ga.

GrafGantz schreef:
Hij bestaat nog, maar vaak zijn er maar een handvol users (of minder) en gechat wordt er volgens mij niet meer. Maar goed, ik ben de jongste niet meer, wie weet barst het pas los als ik naar bed ga.

Uiteraard!

Enkele bezoekers meer zou wel leuk zijn, maar het is nog best eens erg gezellig .. Maar hopelijk leest iemand dit en doet het hem besluiten het ook eens te proberen

Wat is nou precies de actieve Soulseek-room? Op mijn vorige pc werkte Soulseek om een of andere reden heel slecht. Op mijn nieuwe pc gaat er haast een wereld voor me open. Zo eenvoudig downloaden!

Er was vroeger een privé-chat, maar die is tegenwoordig opgeheven. Mume-chat is de enige echte actieve musicmeter-room. (waar ik van weet )

Sietse
Teunnis schreef:
Wat is nou precies de actieve Soulseek-room? Op mijn vorige pc werkte Soulseek om een of andere reden heel slecht. Op mijn nieuwe pc gaat er haast een wereld voor me open. Zo eenvoudig downloaden!

Downloaden? En ik al die tijd maar denken dat het een soort dating software was...

Werkt prima hoor.

Onweerwolf
Teunnis schreef:

Echt? Ik heb door de jaren heen met enige regelmaat Soulseek geprobeerd maar ik heb er nooit iets zinnigs kunnen downloaden.

Dat ligt dan echt aan jou, ik gebruik al tig jaar weinig anders... probeer het nog eens zou ik zeggen, en kom dan meteen even hoi zeggen in de MuMe room

Onweerwolf
The Scientist schreef:
Dat ligt dan echt aan jou, ik gebruik al tig jaar weinig anders... probeer het nog eens zou ik zeggen, en kom dan meteen even hoi zeggen in de MuMe room

Dat heb ik een paar jaar geleden ook gedaan maar ook toen kon ik niets downloaden.

En dat het aan mij ligt is zeker een feit. Ik snap gewoon niet hoe het werkt. Op een of andere manier heb ik een blinde vlek voor soulseek.

Hoe bestaat het, zelfs een kneus als ik kan er eenvoudig mee overweg.

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
Hoe bestaat het, zelfs een kneus als ik kan er eenvoudig mee overweg.

Ik heb net die link van jou hierboven gelezen en nu weet ik het weer: allemaal rode files waar niets mee gebeurd.

Rode files? Dan moet je ook niet naar communistische volksmuziek zoeken...

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
Rode files? Dan moet je ook niet naar communistische volksmuziek zoeken...

Nee maar echt, je zet een CD of 10 op downloaden, dan kom je in een queue en 10 dagen later sta je nog in die queue.

Je moet ook niet iets downloaden met een queue, daar ga je al de fout in

Gast
geplaatst: vandaag om 14:13 uur

geplaatst: vandaag om 14:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.