De Site / Gebruikers / Soulseek-chat
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 januari 2015, 22:14 uur
Kun je zien wat wel en niet in een queue staat dan?
0
geplaatst: 21 januari 2015, 22:16 uur
Zwart is direct beschikbaar, grijs heeft een queue. Lengte van de queue staat er ook altijd bij, dus wellicht was het je al opgevallen dat bij zoekresultaten in het zwart er niets staan in die kolom.
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 januari 2015, 22:20 uur
Ah ok, het is te lang geleden om me dat precies te kunnen herinneren.
0
geplaatst: 21 januari 2015, 22:56 uur
Om de een of andere reden (scheen aan mijn "port" te liggen) kon ik met mijn vorige pc ook zo goed als niks downloaden. Dus misschien ligt het om een bij mij onbekende reden aan je pc.
Dankzij Soulseek heb ik nu weer alle obscure live-opnames en demo's van Regina Spektor kunnen downloaden die ik na mijn harde schijf crash (van drie jaar geleden) verloren was.
Dankzij Soulseek heb ik nu weer alle obscure live-opnames en demo's van Regina Spektor kunnen downloaden die ik na mijn harde schijf crash (van drie jaar geleden) verloren was.
0
geplaatst: 22 januari 2015, 02:39 uur
Ik ben ook weer Soulseek gaan gebruiken nadat mijn broer wist te vertellend dat je daar nog steeds meer kunt vinden dan op de gemiddelde torrentsite.
En dat intussen wel gebleken.
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 24 januari 2015, 14:01 uur
Word het niet tijd om de 'legendarische' musicmeter chat room weer op te starten of bestaat die nog steeds.
0
geplaatst: 24 januari 2015, 15:22 uur
Linus Van Pelt schreef:
Word het niet tijd om de 'legendarische' musicmeter chat room weer op te starten of bestaat die nog steeds.
Die bestaat nog steeds gewoon hoor! Zelfs vrij actief
.. 'Mume-chat' heet de room tegenwoordig.. heb je geen invite meer voor nodig 
0
geplaatst: 24 januari 2015, 19:29 uur
Gretz schreef:
Ik ben ook weer Soulseek gaan gebruiken nadat mijn broer wist te vertellend dat je daar nog steeds meer kunt vinden dan op de gemiddelde torrentsite.
En dat intussen wel gebleken. Op Soulseek kun je vrijwel alles vinden. Zelfs communistische volksmuziek.

0
geplaatst: 26 augustus 2015, 20:34 uur
Als iemand een reden kan bedenken waarom ik de Mume-chat niet meer kan vinden, word ik daar graag over geïnformeerd 

0
geplaatst: 26 augustus 2015, 23:08 uur
Werkelijk geen idee. Ik zit er gewoon in en we hebben de chat in jouw afwezigheid ''vast niet'' privé gemaakt 

0
geplaatst: 27 augustus 2015, 10:36 uur
Sandokan-veld schreef:
Als iemand een reden kan bedenken waarom ik de Mume-chat niet meer kan vinden, word ik daar graag over geïnformeerd
Ik heb je geband.
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 17:43 uur
Vreemd, inmiddels staat hij gewoon weer in de lijst. Conclusie: Graf blijft nooit lang boos. Awww...
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 19:01 uur
Als je hem in de lijst zocht heb je kans dat er gewoon niemand was.
Je kunt het best de autojoin optie aanzetten in de room
0
geplaatst: 27 augustus 2015, 20:37 uur
The Scientist schreef:
Kijk, Jelle geeft me informatie waar ik iets aan heb.
Zie je Micha? Zo kan het ook.
0
geplaatst: 3 januari 2016, 12:54 uur
Vandaag heb ik eindelijk eens uitgezocht wat Soulseek nu precies is en wat je ermee kunt. Er gaat een wereld voor me open! Het werkt waanzinnig makkelijk en ik kan alles vinden wat ik maar wil.
Is er nog een actieve MuMe-chat en zo ja, waar kan ik die vinden?
Is er nog een actieve MuMe-chat en zo ja, waar kan ik die vinden?
0
geplaatst: 3 januari 2016, 13:02 uur
Mume-chat, is een open room. De laatste tijd niet zo actief meer, maar als er weer meer mensen Soulseek gaan gebruiken kan daar verandering in komen, lijkt me
0
geplaatst: 3 januari 2016, 20:58 uur
ik ben sinds kort aan het Soulseek-en geslagen, eerder uit noodzaak aangezien sommige albums of nergens te krijgen zijn (fysiek) of zelfs niet op Youtube staan.
En inderdaad, Soulseek bevat het allemaal!
Zonde dat de Mume-chat op sterven na de dood.
En inderdaad, Soulseek bevat het allemaal!
Zonde dat de Mume-chat op sterven na de dood.
0
geplaatst: 14 maart 2016, 14:04 uur
Ik ben ook net Soulseek aan het ontdekken. Ben benieuwd of die Mume-chat nog een beetje kans op draaien heeft.
0
geplaatst: 14 maart 2016, 14:14 uur
Manfield schreef:
Ik ben ook net Soulseek aan het ontdekken.
Ik ben ook net Soulseek aan het ontdekken.
Vergeet niet om ook de nodige muziek te sharen, ik zie dat je dat nu nog niet doet

0
geplaatst: 14 maart 2016, 14:29 uur
Ik ben het ff aan het uitzoeken. Als het goed is, moet er nu wel het één en ander staan.
0
geplaatst: 14 maart 2016, 14:48 uur
Snoeperd schreef:
Hoe doe je dat eigenlijk, muziek sharen?
Hoe doe je dat eigenlijk, muziek sharen?
Volgens mij door deze stappen te ondernemen:
1. Klik op options
2. klik op het kopje file sharing
3. Klik boven in op het kopje Share folder
4. Select een folder die je wil delen
Maar misschien dat een ervaren gebruiken dit kan beamen of nog wat beter kan uitleggen.
0
geplaatst: 14 maart 2016, 16:20 uur
Wat is dit een ideaal programma trouwens. Zonde dat ik dit nooit eerder geprobeerd heb.
1
geplaatst: 14 maart 2016, 21:02 uur
Manfield schreef:
Ben benieuwd of die Mume-chat nog een beetje kans op draaien heeft.
Volgens mij was The Scientist van plan om iets op te zetten, iets als thema-avonden bv.Ben benieuwd of die Mume-chat nog een beetje kans op draaien heeft.
0
geplaatst: 14 maart 2016, 21:20 uur
Masimo schreef:
(quote)
Volgens mij was The Scientist van plan om iets op te zetten, iets als thema-avonden bv. Ja zoiets, kom nu ook wel even hoi zeggen
* denotes required fields.