MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Ik ben nog steeds voor een Zwolle-meeting, wat beter toegankelijk voor de Noord-Nederland bewoner, waar er naar het schijnt ook een aantal van rondlopen hier

The Scientist schreef:
Ik ben nog steeds voor een Zwolle-meeting, wat beter toegankelijk voor de Noord-Nederland bewoner, waar er naar het schijnt ook een aantal van rondlopen hier

Zo ja, en indien ik zou kunnen, zoek ik me dan voor die meetup wellicht een overnachting. Dus dan zou je best ook een aantal tips/ adressen voor Hotels of B&B's opgeven...

Zwolle is alvast een toffe stad, wil er gerust nog eens terug komen, het is ondertussen alweer een hele tijd geleden toen ik daar voor t laatst was...

Hmm, een Antwerpen-meeting... Qua cd-aanbod uiteraard een betere keuze dan mechelen (excuses c-moon). Maar om de uitleg & de wandeling te overtreffen zal dit een moeilijke opdracht worden... En laat ik eerlijk zijn, rustig op café zitten in Antwerpen is bijna mogelijk, dus daar wint Mechelen het toch ook op voor mij. Ik ben alleen benieuwd of het aantal gevels kan overtroffen worden.

The Scientist schreef:
Zwolle-meeting, prima

Zwolle, daar wil ik nog wel eens een paar kroegen waar ik vaak kwam toen ik daar studeerde, terugzien. Het Vliegende paard en de Joffer bijvoorbeeld...

Vliegende Paard is ja, dat kunnen heel wat mensen wel waarderen denk ik.
Qua overnachtingsplekken weet ik niet direct etis, maar dat kan uitgezocht worden

zwolle... met alle respect, maar wat valt daar te beleven behalve op café hangen? De Ijssel, een kasteel en de sassenpoort...

Lennonlover schreef:
zwolle... met alle respect, maar wat valt daar te beleven behalve op café hangen? De Ijssel, een kasteel en de sassenpoort...

Niet zo denigrerend over Zwolle. Zwolle is best oke. Tuurlijk moet je Zwolle niet gaan vergelijken met Antwerpen.

Zwolle, het Den Haag van Overijssel!

Nee, ik doe niet denigrerend over Zwolle (enfin, het kan zo klinken. Hiervoor mijn excuses). Ik denk gewoon dat het beter in Antwerpen georganiseerd kan worden. Om dit te bewijzen, zal ik deze week een mini-documentaire maken over Antwerpen, om jullie te overtuigen!

Ja, tuurlijk is antwerpen een grotere stad, waar vast veel meer te doen is, maar dat is voor mij (en veel anderen) veel te ver reizen. Bovendien ben ik vaker bij meetings in de zuidelijke helft van Nederland geweest en zijn er ook mensen die verder naar het noorden wonen die dit vast ook leuker vinden.

... Groningen mag voor mij ook, maar ik denk dat das dusdanig ver naar het noorden ligt dat je opkomst erg laag wordt.

Lieve mensen wat is het probleem? Het hoeft toch niet een verhaal van OF / OF te zijn, laat staan X is beter dan Y?

Maar neen!
We kunnen toch EN in Antwerpen EN in Zwolle (trouwens ook Arno is kandidaat voor Gent meetup, en er wa al langer spraken van een meetup in Nederlands limburg dacht ik me te herinneren) organiseren... ?
Ok, welliswaar niet gelijktijdig

Net als vorig jaar lijkt me het eerste weekend van het jaar een goede datum, dan hebben veel mensen hier kerstvakantie (gehad) en is er denk ik wel wat tijd

The Scientist schreef:
Net als vorig jaar lijkt me het eerste weekend van het jaar een goede datum, dan hebben veel mensen hier kerstvakantie (gehad) en is er denk ik wel wat tijd

Als het in Zwolle wordt gehouden ben misschien wel van de partij. Mijn vrouw staat wel op het knappen. Ik hoor de ontwikkelingen wel.

Inderdaad. We kunnen, zoals C-moon het zegt, een EN EN situatie van maken. Natuurlijk moet men wel zien dat het niet té veel wordt natuurlijk.

We doen eerst Zwolle. Waar mijn aanwezigheid betwistbaar is daar het voor mij 4 uur in de trein zitten is en 3 keer overstappen voor ocharmpjes 200 km. Ik weet niet of ik daar dan goesting in zal hebben. Daarbij, ik heb examens in januari dus...We zullen zien. Iets later in het jaar (lente) eentje in Antwerpen??? Of misschien nét andersom. In antwerpen is er altijd een supergezellige kerstmarkt in januari dus... enfin laten we eens democratisch kiezen.

Zwolle is wat te ver voor mij, maar het lijkt me niet meer dan logisch dat in het noorden van Nederland ook eens een meeting wordt gehouden... Als er in het zuiden van de Lage Landen (Mechelen) een meeting wordt gehouden, dan kan dat ook in het noorden he .

We hebben het al eerder over twee meetings tegelijkertijd gehad, maar dit werd afgeblazen omdat je dan 2 matig bezochte meetings zou krijgen. Ik ben ervoor om nu weer een noordelijke meeting te houden, een beetje geografische spreiding graag. Je hoeft toch niet meteen binnen een maand een Antwerpen-meeting te regelen?

Ik sluit me aan bij Cygnus en Toon1, en bij mezelf LOL...
maw: het kan uiteraard BEIDEN (Antwerpen / Zwolle)
Uiteraard NIET GELIJKTIJDIG...
Liefst gespreid....

En idd. nu Zwolle of een ander meer Noordelijk oord der Lage Landen voorrang geven....

Dus ik ga zeggen, The Scientist is aan de zet

Wat is er trouwens mis met een meeting in Amsterdam? (als Zaankanter zou ik de Zaanse Schans moeten noemen, maar dat is meer wat voor Jappen en Amerikanen).

Hmm, op die manier gaan we nog in ieders stad een meeting krijgen

Status Seeker schreef:
Wat is er trouwens mis met een meeting in Amsterdam?

Niets !!!

Status Seeker schreef:
(als Zaankanter zou ik de Zaanse Schans moeten noemen, maar dat is meer wat voor Jappen en Amerikanen).

't ziet er nochthans ook niet slecht uit
Mja.. ik ben ook toch een beetje toerist als ik naar A'dam of verderweg Noordwaarts ga he....

Trouwens, wat interessant is:
"De Zaanse Schans is goed te bereiken met de auto, trein en bus."

Waldo Jeffers schreef:

Niks mis mee

Status Seeker schreef:
Wat is er trouwens mis met een meeting in Amsterdam? (als Zaankanter zou ik de Zaanse Schans moeten noemen, maar dat is meer wat voor Jappen en Amerikanen).

De Randstad is laatst met Utrecht al aan de beurt geweest. Zwolle is voor de Noorderlingen goed bereikbaar en vanuit de Randstad is dit ook geen probleem.

Waldo Jeffers schreef:

Wanneer is de meeting in Kontich? Ik weet sinds zaterdag al waar dat ligt

Ik voel trouwens ook wel voor het idee van SQ. Ergens een tent afhuren, en dan een ieder een half uur ofzo zijn/haar favoriete muziek laten draaien. Dat kan me een knalfeest (voor de Belgen fuif) worden.

bonothecat schreef:
(quote)

Wanneer is de meeting in Kontich? Ik weet sinds zaterdag al waar dat ligt

Goh ja, daar zeg je zoiets, gevels hebben we al, cafés ook, je kan naar links gaan. Het geld is hier ook vaak op. De ingrediënten voor een meeting

Waldo Jeffers schreef:
(quote)

Goh ja, daar zeg je zoiets, gevels hebben we al, cafés ook, je kan naar links gaan. Het geld is hier ook vaak op. De ingrediënten voor een meeting

Dan kunnen we misschien meteen de hele anale driehoek (want zo heet die toch) doen: Kontich, Aarschot en Reet.

Arno schreef:
(quote)

Dan kunnen we misschien meteen de hele anale driehoek (want zo heet die toch) doen: Kontich, Aarschot en Reet.

Aartselaar ipv Aarschot, anders krijg je een erg grote 3hoek

Waldo Jeffers schreef:
(quote)

Aartselaar ipv Aarschot, anders krijg je een erg grote 3hoek

Ik wist dat het iets met aars was

Ik opper voor een meeting in het kleine gezellige Bonheiden.
cafés: ja
kerken: ja en zelfs een kasteel!

voila

Gast
geplaatst: vandaag om 10:34 uur

geplaatst: vandaag om 10:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.