De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 23:19 uur
mstb schreef:
Ik opper voor een meeting in het kleine gezellige Bonheiden.
cafés: ja
kerken: ja en zelfs een kasteel!
voila
Platenzaken?Ik opper voor een meeting in het kleine gezellige Bonheiden.
cafés: ja
kerken: ja en zelfs een kasteel!
voila

0
geplaatst: 29 oktober 2007, 23:59 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Platenzaken?Nee.
Maar hé: er is.. BIER !!!

0
geplaatst: 30 oktober 2007, 09:47 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 11:14 uur
Nog een plaatje 
VOORAL NIET LACHEN, Bonothecat !!!

en nog een:

Zo, had dus nog enkele beeldjes op de camera staan, ze staan er nu allemaal:
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157602758353529/
Enjoy !

en nog een:

Enjoy !
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 12:05 uur
bonothecat schreef:
Ik voel trouwens ook wel voor het idee van SQ. Ergens een tent afhuren, en dan een ieder een half uur ofzo zijn/haar favoriete muziek laten draaien. Dat kan me een knalfeest (voor de Belgen fuif) worden.
Ik voel trouwens ook wel voor het idee van SQ. Ergens een tent afhuren, en dan een ieder een half uur ofzo zijn/haar favoriete muziek laten draaien. Dat kan me een knalfeest (voor de Belgen fuif) worden.
Dat vind ik een SUPERidee!!!
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 12:32 uur
Lennonlover schreef:
(quote)
Mits goede bereikbaarheid en/of overnachtingsmogelijkheid... idd: TOPIDEE !
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 12:56 uur
dat moet inderdaad te regelen zijn want praten over muziek is één maar luisteren en daar helemaal in opgaan met zoveel kenners dan is de MuMe Meeting helemaal af!
ik heb overigens nog wat Mechelse GEVELTJES op mijn toestel staan; zal ze binnenkort toevoegen
ik heb overigens nog wat Mechelse GEVELTJES op mijn toestel staan; zal ze binnenkort toevoegen
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 13:05 uur
Ik heb dit inderdaad opgeworpen en zal eens vragen naar de mogelijkheden in mijn eigen woonplaats. Daar staat namelijk zo'n 'tent' en dan is de huur / beschikbaarheid door mijn betrokkenheid daar in elk geval geen probleem, zolang ik dat maar flink van te voren regel.
Zijn er mensen voor in dat ik - onder strikt voorbehoud; ik ben daar niet de baas - eens probeer te vragen of ik daar eerste week van 2008 een dagje kan reserveren?
Zijn er mensen voor in dat ik - onder strikt voorbehoud; ik ben daar niet de baas - eens probeer te vragen of ik daar eerste week van 2008 een dagje kan reserveren?
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 13:45 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 14:16 uur
Status Seeker schreef:
Wat voor afschuwelijks vond er onder Jaspers ogen plaats
?
(quote)
?Kumpir Kip? alhoewel dat is niets vreslijks... tenzij de kip nog lééfde natuurlijk

0
geplaatst: 30 oktober 2007, 16:17 uur
c-moon schreef:
Nog een plaatje
(afbeelding)
en nog een:
(afbeelding)
Enjoy !
Nog een plaatje

(afbeelding)
en nog een:
(afbeelding)
Enjoy !
Lachen wat is dat
....ik bedoel 
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 17:13 uur
Status Seeker schreef:
?
(quote)
?EVANSHEWSON schuift daar in één keer die hele Kumpir zijn muil in

0
geplaatst: 30 oktober 2007, 17:59 uur
sq schreef:
Denk aan examens voor de studenten...

0
geplaatst: 30 oktober 2007, 18:01 uur
Anders kunnen we ook alle woonplaatsen voor alle aanwezigen van de volgende meeting opvragen en dan het dorp/stad dat op het middenpunt van al die steden en gemeenten nemen als volgende meetingplaats....
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 18:14 uur
Nota bene nog over mijn voorstel: het gaat mij er dus niet zo om dat ik niet hoef te reizen. Het is dat mijn idee vereist dat je een (van bar en drank en wellicht nog publiek voorziene, kostenloze) locatie zou wensen waarbij alles verzorgd is en wij de muziek kunnen draaien. Dat heb je niet zomaar overal.
NB over de datum kunnen we het altijd nog hebben.
NB over de datum kunnen we het altijd nog hebben.
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 19:12 uur
Lennonlover schreef:

(quote)

Zelfde probleem hier

0
geplaatst: 30 oktober 2007, 19:58 uur
Realiseer ik me plotseling dat ik zaterdag in het café na de rondleiding mijn kriek ben vergeten betalen (aangezien ik vroeger wegmoest). Wie het ook voor mij betaald heeft, je hebt het nog tegoed 

0
geplaatst: 30 oktober 2007, 20:17 uur
Arno schreef:
Realiseer ik me plotseling dat ik zaterdag in het café na de rondleiding mijn kriek ben vergeten betalen (aangezien ik vroeger wegmoest). Wie het ook voor mij betaald heeft, je hebt het nog tegoed

Ik denk dat zo'n dertien mensen nu gaan roepen dat hij/zij heeft afgerekend. Ik meld me alvast aan

0
SelmaDuim
geplaatst: 30 oktober 2007, 22:54 uur
sq schreef:
Ik heb dit inderdaad opgeworpen en zal eens vragen naar de mogelijkheden in mijn eigen woonplaats. Daar staat namelijk zo'n 'tent' en dan is de huur / beschikbaarheid door mijn betrokkenheid daar in elk geval geen probleem, zolang ik dat maar flink van te voren regel.
Klinkt leuk sq! Ik ben daar wel voor in.

We zouden zelfs nog voor kunnen stellen dat bandjes van users/users zelf op kunnen treden op zo'n avond en daarna gaan we dansend de nacht in op de muziek van dj-ende mumers..
Mjah, eerst maar eens inventariseren.
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 00:12 uur
Arno schreef:

Inderdaad. De rekening voor jou kriek was € 22.35
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 01:35 uur
Als je de zaal al hebt neemt iedereen gewoon zijn eigen drank mee. De kosten om de attributen te verkrijgen die je nodig hebt op muziek te spelen/draaien, deel je met alle aanwezigen. Dus hoe meer aanwezigen, hoe voordeliger...
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 09:31 uur
Arno schreef:

En wij maar denken dat Jasper niet betaald had...

0
geplaatst: 31 oktober 2007, 10:38 uur
Waarom zou je je eigen drank en muziek meenemen, daar heb je nu juist personeel voor.
.
.
0
fastpulseboy
geplaatst: 31 oktober 2007, 10:42 uur
hahaha, de yumbo is schattig! heb daar ooit nog eens opgetreden. heel leuk houten keetje op het industrieterrein.
* denotes required fields.