MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
mstb schreef:
Ik opper voor een meeting in het kleine gezellige Bonheiden.
cafés: ja
kerken: ja en zelfs een kasteel!

voila
Platenzaken?

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Platenzaken?

Nee.
Maar hé: er is.. BIER !!!

c-moon schreef:
(quote)

Nee.
Maar hé: er is.. BIER !!!

Allemaal goed, maar... is er Kumpir?

Nog een plaatje

VOORAL NIET LACHEN, Bonothecat !!!

(afbeelding)

en nog een:

(afbeelding)

Zo, had dus nog enkele beeldjes op de camera staan, ze staan er nu allemaal:

http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157602758353529/

Enjoy !

bonothecat schreef:
Ik voel trouwens ook wel voor het idee van SQ. Ergens een tent afhuren, en dan een ieder een half uur ofzo zijn/haar favoriete muziek laten draaien. Dat kan me een knalfeest (voor de Belgen fuif) worden.

Dat vind ik een SUPERidee!!!

Lennonlover schreef:
(quote)

Dat vind ik een SUPERidee!!!

Mits goede bereikbaarheid en/of overnachtingsmogelijkheid... idd: TOPIDEE !

dat moet inderdaad te regelen zijn want praten over muziek is één maar luisteren en daar helemaal in opgaan met zoveel kenners dan is de MuMe Meeting helemaal af!

ik heb overigens nog wat Mechelse GEVELTJES op mijn toestel staan; zal ze binnenkort toevoegen

sq
Ik heb dit inderdaad opgeworpen en zal eens vragen naar de mogelijkheden in mijn eigen woonplaats. Daar staat namelijk zo'n 'tent' en dan is de huur / beschikbaarheid door mijn betrokkenheid daar in elk geval geen probleem, zolang ik dat maar flink van te voren regel.

Zijn er mensen voor in dat ik - onder strikt voorbehoud; ik ben daar niet de baas - eens probeer te vragen of ik daar eerste week van 2008 een dagje kan reserveren?

Als het niet op pakweg nieuwjaarsdagv alt, in principe OK

c-moon schreef:
en nog een:

(afbeelding)

Wat voor afschuwelijks vond er onder Jaspers ogen plaats ?

Status Seeker schreef:
(quote)

Kumpir Kip? alhoewel dat is niets vreslijks... tenzij de kip nog lééfde natuurlijk

c-moon schreef:
Nog een plaatje

VOORAL NIET LACHEN, Bonothecat !!!

(afbeelding)

en nog een:

(afbeelding)

Zo, had dus nog enkele beeldjes op de camera staan, ze staan er nu allemaal:

http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157602758353529/

Enjoy !

Lachen wat is dat ....ik bedoel

Status Seeker schreef:
(quote)

EVANSHEWSON schuift daar in één keer die hele Kumpir zijn muil in

Ik ben jaloers

sq schreef:

Zijn er mensen voor in dat ik - onder strikt voorbehoud; ik ben daar niet de baas - eens probeer te vragen of ik daar eerste week van 2008 een dagje kan reserveren?

Denk aan examens voor de studenten...

Anders kunnen we ook alle woonplaatsen voor alle aanwezigen van de volgende meeting opvragen en dan het dorp/stad dat op het middenpunt van al die steden en gemeenten nemen als volgende meetingplaats....

sq
Nota bene nog over mijn voorstel: het gaat mij er dus niet zo om dat ik niet hoef te reizen. Het is dat mijn idee vereist dat je een (van bar en drank en wellicht nog publiek voorziene, kostenloze) locatie zou wensen waarbij alles verzorgd is en wij de muziek kunnen draaien. Dat heb je niet zomaar overal.

NB over de datum kunnen we het altijd nog hebben.

Kos
Ziet er gezellig uit. .

Lennonlover schreef:
(quote)

Denk aan examens voor de studenten...

Zelfde probleem hier

Realiseer ik me plotseling dat ik zaterdag in het café na de rondleiding mijn kriek ben vergeten betalen (aangezien ik vroeger wegmoest). Wie het ook voor mij betaald heeft, je hebt het nog tegoed

Arno schreef:
Realiseer ik me plotseling dat ik zaterdag in het café na de rondleiding mijn kriek ben vergeten betalen (aangezien ik vroeger wegmoest). Wie het ook voor mij betaald heeft, je hebt het nog tegoed

Ik denk dat zo'n dertien mensen nu gaan roepen dat hij/zij heeft afgerekend. Ik meld me alvast aan

SelmaDuim
sq schreef:
Ik heb dit inderdaad opgeworpen en zal eens vragen naar de mogelijkheden in mijn eigen woonplaats. Daar staat namelijk zo'n 'tent' en dan is de huur / beschikbaarheid door mijn betrokkenheid daar in elk geval geen probleem, zolang ik dat maar flink van te voren regel.

Klinkt leuk sq! Ik ben daar wel voor in.
We zouden zelfs nog voor kunnen stellen dat bandjes van users/users zelf op kunnen treden op zo'n avond en daarna gaan we dansend de nacht in op de muziek van dj-ende mumers..

Mjah, eerst maar eens inventariseren.

Arno schreef:

Inderdaad. De rekening voor jou kriek was € 22.35

Kijk Bunnik, dat is nog eens een bereisbare afstand

Titmeister schreef:
Kijk Bunnik, dat is nog eens een bereisbare afstand
Inderdaad

@SQ: goed voorstel

Als je de zaal al hebt neemt iedereen gewoon zijn eigen drank mee. De kosten om de attributen te verkrijgen die je nodig hebt op muziek te spelen/draaien, deel je met alle aanwezigen. Dus hoe meer aanwezigen, hoe voordeliger...

Arno schreef:

En wij maar denken dat Jasper niet betaald had...

Kos
Waarom zou je je eigen drank en muziek meenemen, daar heb je nu juist personeel voor. .

fastpulseboy
hahaha, de yumbo is schattig! heb daar ooit nog eens opgetreden. heel leuk houten keetje op het industrieterrein.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.